• Heeft iemand ervaring met zelf knuffels maken? Mijn moeder naait heel veel (en is er ook erg goed! Ik ben 18 maar kijk haar ngosteeds met puppyoogjes aan als ik een jurk of blouse wil hebben). Ze heeft me al wat basics geleerd en het lijkt me erg leuk om knuffels te maken (ja, 18 jaar ;)).

    Iemand tips? :D

    https://www.youtube.com/watch?v=5rD7_PZg6Fw

    LaurDIY is hier geweldig voor! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Vraag het aan Krull (maar ik denk dat ze wel op dit topic afkomt) want die kan echt superleuke beestjes haken en misschien heeft ze wel tips ofzo :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Churchill schreef:
    https://www.youtube.com/watch?v=5rD7_PZg6Fw

    LaurDIY is hier geweldig voor! :)


    Oehw, dankje, idd handig (en leuk)!
    @ Ik hoop het ^^, anders ga ik even een berichtje op haar pf achterlaten ;)

    Ik heb vorig jaar (Brugklas) het eerst met textiel gewerkt, en daarbij was dus de opdracht om een zeedierknuffel te maken.
    Dit was de mijne:


    Ik was niet erg netjes bezig zoals je ziet...xD En toen ik nog tijd over had maakte ik er een kleine bij.
    De namen weet ik niet meer en eerst hadden ze ook sokjes.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 15:44 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Ik heb vorig jaar (Brugklas) het eerst met textiel gewerkt, en daarbij was dus de opdracht om een zeedierknuffel te maken.
    Dit was de mijne:


    Ik was niet erg netjes bezig zoals je ziet...xD En toen ik nog tijd over had maakte ik er een kleine bij.
    De namen weet ik niet meer en eerst hadden ze ook sokjes.


    Die zijn egt superlief <3
    Ik zit te denken gewoon heel simpel te beginnen (een wolkje oid). Zo te zien heb je het gestikt(?)
    Ik twijfel een beetje tussen stikken of lijm (stikken is wat gezonder en beter, maar lijm makkelijker)