• Zoals je leest stop ik met het schrijven van verhaal. Ik ga blijven voor mezelf wat ik blijkbaar aleen maar doe. Wrm ik stop?
    Ik leg je even uit wrm. Kom ik af met een nieuw idee zeggen er keiveel mensen dat ze hem maken. Maak ik topic aan met een link naar het eerste deel doen 2 mensen die en laat 1 van de twee een reactie achter. Ik dank de persoon die een reactie achter liet. Like; jullie willen ook graag dat mensen jullie series maken en een reactie achter laten wrm doen jullie het dan niet bij anderen?

    Gaan we samen STAKEN :'D


    when words fail, music speaks.

    ik begrijp je wel ,, EN bo jou ook jaa :P
    But.. Alles komt wel .. het gaat er tog om dat jij het leuk vind om te doen? niet dat anderen het lezen..? Als je strxx een aantal delen online hbt staan worden ze vanzelf wel vaker gedaan .. But Q telt zoveel serie's .. je moet gedult hebben (A)


    Crack a bottle

    Ik kna je niet echt helpen eigenlijk, bij mij worden de quizze n vanzelf gemaakt,..i don't know how i do it.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik begrijp je wel ,, EN bo jou ook jaa :P
    But.. Alles komt wel .. het gaat er tog om dat jij het leuk vind om te doen? niet dat anderen het lezen..? Als je strxx een aantal delen online hbt staan worden ze vanzelf wel vaker gedaan .. But Q telt zoveel serie's .. je moet gedult hebben (A)

    geduld heb ik niet
    but, ik ga blijven schrijven voor mezelf äber ik denk neit dat ik ze nog rap hier zal zetten als niemand ze leest

    Gaan we samen STAKEN :'D

    YAY

    (...)
    geduld heb ik niet
    but, ik ga blijven schrijven voor mezelf äber ik denk neit dat ik ze nog rap hier zal zetten als niemand ze leest


    ik ook niet hoar xD
    naa ,seg gwn: Maak nu mijn geniale quizjes of ik stuur Ash's zusje op jullie af :Y)

    moet je zien hoevaak ze dan gemaakt worden^^
    mijn zusje is eng man ><


    Crack a bottle

    (...)

    ik ook niet hoar xD
    naa ,seg gwn: Maak nu mijn geniale quizjes of ik stuur Ash's zusje op jullie af :Y)

    moet je zien hoevaak ze dan gemaakt worden^^
    mijn zusje is eng man ><

    nee, ik stuur mijn hond op hen af
    dies zo keiklein maar als die zijn tanden in uw zet dat zit er een gat in u

    (...)
    YAY
    Ik doe ook mee^^


    Only losers can act the way you do