• Ik lees voornamelijk dingen die je volledig zelf bedacht hebben, want dat vind ik interessanter dan fanfics. Maar ik ben ook wel geïnteresseerd in HP, Hungergames, Lotr, Hobbit, Doctor Who, Sherlock en Supernatural, maar please geen bromance en dat soort spul.

    Kijk ook eens bij mijn story waarmee ik op het moment druk mee bezig ben!
    The God Complex (originele Shortstory)
    http://www.quizlet.nl/stories/138570/the-god-complex-originele-shortstory/


    Weer een duizend jaar voorbij en twee nieuwe Beschermers worden gezocht om de mensheid een millennium lang te beschermen tegen ziekte, dood en oorlog. Je krijgt goddelijke krachten, maar je zult de mensheid duizend jaar lang moeten dienen. Kies verstandig, want er is geen weg terug.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:15 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hoi, misschien vind je mijn verhaal wel interessant, het is nogal een apart verhaal!


    X POSIUM.
    X Posium is een geheim project van het leger, het is nog nooit getest en extreem geheim gehouden. Men zegt dat het langzamerhand controle krijgt over je lichaam, het is een nieuw bewust zijn, nieuw onderbewust zijn en maakt je sterker, krachtiger en misschien wel onverslaanbaar. Het is gevaarlijk spul, als het in verkeerde handen zou vallen.. Daarom houdt het leger het strikt geheim. Dit is niet bevestigd, het is een gerucht. We weten het dus niet 100% zeker.
    geleerde Jeff Jones.



    • Accalia G Rhine (Jones)
    • update wanneer ik er zin in heb.
    • Nederlands
    • gestart: 30'05'14
    • alles geschreven door Lisa.

    Link!

    Bleeding Out. • Crossover.




    There will be no fair fight
    There will be no good night
    To turn and walk away

    So burn me with fire,
    Drown me with rain
    I'm gonna wake up
    Screaming your name




    De honderdste hongerspelen zijn over enkele weken. Snow wilt iets speciaals, iets waardoor de mensen de spelen van dit jaar nooit zullen vergeten. Al jaren werden de halfgoden uit de pot gehouden, om de mensen een eerlijke kans op winnen te geven. Echter is dit deze spelen niet het geval. Uit elk district worden twee eerdere winnaars geloot, samen met twee halfgoden. Het aantal tributen word verdubbeld en zowel halfgoden als winnaars worden gezamenlijk in een arena geplaatst.
    Zal kracht het van ervaring winnen?
    Of wint de ervaring het van kracht?





    • DEEL 1 UIT DE BLEEDING OUT SERIE!
    • © Rick Riordan & Suzanna Collins & Alioquin.
    Soundtrack I & Soundtrack II



    Link


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hey!

    Ik heb 3 stories die aan je eisen voldoen, momenteel schrijf ik het meeste aan de 2e, heb er nu heel veel inspiratie voor.
    Ik zou het super vinden als je een kijkje zou nemen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart, tijdelijk even geen updates
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden), nu al 20 hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - hoofdstukken van 500-1000 woorden
    - pas 5 hoofdstukken, maar aan deze story schrijf ik nu veel
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'




    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    The Angel with a shotgun.

    Oorlog tussen de enige twee landen op de wereld. Je hebt Arleoán, het land met democratie. Je hebt het andere land, Holaem, waar een dictator heerst. Beide landen hebben wel een ding gemeen: De vrouw moet zich bemoeien met het huishouden en de kinderen. Bowen woont met haar broertje en zusje in Arleoán, vlak bij de grens van de landen. Wanneer haar broertje op een dag wordt ontvoerd door de troepen van de Holaems, wil ze hem redden door in het leger te gaan. Maar het enige wat haar in de weg staat is: Ze is een vrouw.





    Met...
    Bowen Eastin: Bex Taylor-Klaus
    Clarck Greene: Chris Evans
    Roger Skyblue: Stephen Amell
    Anthony Wensson: Manu Bennett
    Ivorey Blacksson: Henry Cavill
    Xavier Blacksson: Sebastian Stan
    [/12][/right]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleep in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Mijn nieuwe verhaal is geen gewone story, waarbij ik alles schrijf en bedenk en mijn abonnees het mogen lezen. Dit is een story waarbij de lezer beslist hoe het verder loopt. Ik schrijf wat jullie van me willen.

    Ieder nieuw hoofdstuk eindig ik met twee of drie opties en jullie mogen beslissen met welke optie ik verder schrijf. Ik zal hieronder even een voorbeeld zetten, om verduidelijking te geven. Het moet wel duidelijk zijn dat dit voorbeeld natuurlijk bagger slecht is en wat de inhoud betreft niet vergelijkbaar is met het verhaal ;).

    'Hoe gaat het?' vraagt Piet.

    Optie 1: Je zegt dat het goed gaat en vraagt hoe het met hem gaat
    Optie 2: Je zegt dat het niet zo goed gaat en wacht tot hij vraagt waarom niet
    Optie 3: Je zegt dat het niet goed gaat en begint te vertellen waarom niet


    Het spijt me voor dit verschrikkelijke voorbeeld, maar dit is een klein beetje het idee ;). Vanzelfsprekend zijn de stukken langer en de opties wat ingrijpender. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Het enige wat ik bedenk, is een beginsituatie en de personages. Het verhaal bedenken jullie!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Klik



    Where would we walk, where would we run? If we could stay all day in the sun. Just you and me, and I could be part of your world.


    Light as the wind


    The sea is my home
    Return to dust
    Reduced to foam

    Castle waters
    Binding me below
    My heart, not yet
    I’m just for show

    The spell stalked on
    Hanging over my head
    Voices from my past
    Said he should be dead

    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 14:50 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    “Er is maar één mogelijkheid…”
    De woorden trekken de aandacht weg van haar wervelende gedachtegang.
    “Slechts één kans waarmee je ze kunt redden. Misschien.”
    Bentley kijkt de jonge verpleegster aan.
    “En dat is?” daagt ze uit?
    Poshline kijkt terug naar de meisjesachtige, zieke Periocyd.
    “Je leven uitwissen. Zonder te bezwijken.”
    Ze glimlacht.



    + Nederlands geschreven en gesproken
    + Genre: Sci-fi Dystopian, Avontuur, Onbekende Personen
    + kan zowel fysiek als mentaal geweld bevatten en mogelijk grof taalgebruik




    The Definition of Insanity

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Geen idee of je mijn (Hobbit) verhalen al volgt, maar zo niet, dan heb ik nog wel wat voor je:

    •Courage•


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    •Mission Impossible•


    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!
    -Dit verhaal bevat spoilers over het verloop van de Hobbit
    - Geschreven door OakenshieId en Elvithien

    •So Far Away•


    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.

    - Dit verhaal speelt zich voor het oorspronkelijke verhaal van de Hobbit af en bevat geen spoilers.

    •Your Betrayal•


    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 11:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    S O C I A L L Y - A W K W A R D



    "Speel jij ook League of Legends?" was mijn vraag aan de jongen. Een verbaasde frons verscheen op zijn gezicht. Gelijk begon ik te twijfelen over mijn vraag. Was het nou wel zo slim om zoiets directe te vragen? Nee, was het antwoord natuurlijk. Dat kon ik verwachten. Maar tot mijn grote verbazing antwoordde hij met "Ja, ik speelde het."


    Socially awkward, het humoristische verhaal over een autistisch en sociaal onhandig meisje die pogingen doet om sociale interacties te verkrijgen met haar medemens.


    × Ik schrijf wanneer ik wil
    × Kritiek graag via pb
    × Ik meld niet
    © Erieka


    26 - 02 - '16