• Real Monster || Monster High

Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.

† Speeltopic
    † Praattopic

Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, dus ze kunnen niet al 20.000 jaren hebben geleefd ofzo.)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar geen overpowered personages!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:

Rollen: Plek voor 1 jongen

† Megan Nightmare ~ Child of the night ~ MissVendetta
    † Zinaïda Hippius ~ Wood Nimph ~ xLenox
    † Alexandria Dylara Hale ~ Hybrid ~ campeon
    † Nevena "Neve" Donnell ~ Banshee ~ NiallsXgirll
    † Vanessa Megan Sunfield ~ Vampire ~ PeterParker
    † Gereserveerd voor: Axiopistos

† Zero Ayuzwa ~ Hybrid ~ sandordinja
    † Kenji Miller ~ Zombie ~ Samifer
    † Robin Tigrisblack ~ Fireman ~ Robind19
    † Jacob Andro ~ Skalenzahne ~ LittleJohn1
    † Andrew Joseph ~ Lost Soul ~ Dorchadais
    †

Regels:
    -Minimaal 200 woorden! Je mag minimaal 5 minder anders voldoe je niet aan de eisen!
    -GEEN OVERPOWERED PERSONAGES!
    -Geen gepest of gescheld! Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
    -Hou alleen controle over je eigen personage! Je hebt je eigen personage, dus hou je daar ook bezig mee!!
    -Volg je 1 van deze regels niet? Dan krijg je 1 waarschuwing. Bij 3 waarschuwingen lig je eruit en krijg je geen 2de kans!

Mijn regels zijn simpel, dus houd je er dan ook aan!!!

† Het kasteel (buiten)
    † Trappenhuis
    † Lounge
    † Lokalen

[ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 18:50 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

LittleJohn1 schreef:
    Is er nog plaats voor nog een jongen?

Jaa, ik kom juist jongens tekort!

Waarom staat Vanessa er niet bij?

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

PeterParker schreef:
    Waarom staat Vanessa er niet bij?

Omdat jullie eigenlijk al te laat waren met de reservaties invullen.. Maarja.. Zo'n bitch ben ik niet om ze er nu niet erbij te zetten.. Maar op telefoon is editen nogal klote werk dus ga ik dat nu niet doen..

MissVendetta schreef:
    (...)

Omdat jullie eigenlijk al te laat waren met de reservaties invullen.. Maarja.. Zo'n bitch ben ik niet om ze er nu niet erbij te zetten.. Maar op telefoon is editen nogal klote werk dus ga ik dat nu niet doen..

Ik wilde het toen gaan doen maar er kwam plots wat tussen, daarom heb ik het de volgende dag snel gemaakt.

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Ik wil beginnen :'(

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Samifer schreef:
    Ik wil beginnen :'(

Me2, mensjes die nog in moeten vullen moet opschieten :/

'Speak the truth, even if your voice shakes...'

Volgens mij kunnen we beginnen..
    Ik hoop dat er meer jongens bij komen..
    We hebben nog 1 reservatie open staan, maar we kunnen wel alvast beginnen.

MissVendetta schreef:
    Volgens mij kunnen we beginnen..
    Ik hoop dat er meer jongens bij komen..
    We hebben nog 1 reservatie open staan, maar we kunnen wel alvast beginnen.

ik denk het wel. zodra een rpg begint komt er vaak meer mensen

Speeltopic

Ik wil wel weer eens proberen om te RPG'en ^^ Ik wil een jongen!

Ich liebe dich 27.12.23

Naam:
    Andrew Joseph
    Leeftijd:
    Een week voor zijn 18e verjaardag is Andrew overleden, hij is nu een jaar dood dus is nu 19 jaar oud.
    Soort monster:
    Andrew is een verloren ziel die er gewoon menselijk uitziet, iedereen in het kasteel kan hem zien, maar erbuiten is hij vrijwel onzichtbaar. Alleen kinderen tot 10 kunnen hem dan zien. Andrew is gewoon aanraakbaar, maar men zal niet meer voelen dan een klein stroompje. Hij heeft de kracht om via radiogolven tv's, radio's, lampen etc. aan en uit te zetten. Hij kan ook deuren en ramen laten klapperen. Hij is nog druk bezig met zijn kracht te ontwikkelen. Hij is nu aan het trainen om voorwerpen te laten zweven.
    Geschienis:
    Van zijn verleden herinnert Andrew zich, na zijn dood, niets meer. Hij heeft een tijd rondgehangen op de plek waar hij is gestorven, maar dit is niet waar hij woonde.
    Hoe Andrew om het leven is gekomen is lastig te vertellen. Zelf kan hij dit zelfs niet herinneren.
    Andrew had veel ruzies thuis, nadat zijn vader hem een flinke klap heeft verkocht is Andrew weggelopen. Hij was erg woest en lette niet goed op zijn omgeving. Zonder dat hij het doorhad was hij een treinspoor op gegaan. Het was donker, en de nacht leek deze keer nog duisterder te zijn dan altijd. Andrew bleef maar lopen en probeerde zijn woede kwijt te raken. Toen hij afgekoeld was wilde hij zich omkeren en naar huis terug gaan. Maar toen hoorde hij een geluid dat hem vaag bekend voor kwam. Toen hij omkeek zag wij twee lichten op zich afkomen, getoeter klonk luid en voor Andrew het wist werd hij aangereden door de trein. Hij was opslag dood. Eerst wist hij niet wat hem overkwam toen hij uit zijn lichaam trad, maar steeds meer begon hij het te begrijpen. Steeds meer had hij door dat hij was gestorven en dat hij nooit meer terug zou komen.
    Uiterlijk:

Karakter:
    komt
    Relaties:
    Extra:
    Andrew kent het echte gevoel van aanraking niet. Hij kan andere aanraken maar voelt dit niet, net als dat andere zijn aanraking niet daadwerkelijk voelen. Ze voelen een klein stroompje, dat is alles. Pijn voelt hij ook niet. Alles gaat vrijwel langs hem heen, als het niet door hem heen gaat.

[ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 21:15 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Naam: Jacob Andro
    Leeftijd: 17
    Soort monster: Het woord dat gebruikt om Jacobs 'anders zijn' te omschrijven, is Skalenzahne.

Als je Jacob over straat zou zien lopen, dan is er in principe niets bijzonders aan hem te merken. Maar als hij hevige emoties ervaart (woede, euphorie, liefde,...) of als hij het zelf wilt, dan kan hij veranderen in een reptielachtig wezen. Als dit door zijn emoties komt dan kan hij dit niet zelf onderdrukken en moet hij gewoon wachten tot het overgaat.

Het veranderen naar dat reptielachtige wezen, gebeurt binnen de seconde. Hij krijgt over heel zijn lichaam een dikke reptielachtige huid met een soort schub-achtige uitstulpingen op zijn rug, achterhoofd en de buitenkant van zijn armen en benen. De huid voelt leerachtig aan en is geel-bruin. Jacobs haar en oren verdwijnen en zijn nieuwe oren zijn eigenlijk nauwelijks meer dan twee putten in de zijkanten van zijn hoofd. Hij krijgt een korte snuit met vlijmscherpe tanden en een paar even scherpe klauwen. Die klauwen kan hij overigens niet intrekken.

Als Jacob in zijn krokodilachtige gedaante is, dan is hij een pak sterker dan de doorsnee mens. Zijn klauwen en zijn tanden maken hem dan extra gevaarlijk. Als hij, in die vorm, bloed binnenkrijgt, zij het door bloed te drinken of een nog relatief rauw stuk vlees te eten, dan neemt zijn dierlijke helft het over en is hij niet meer in staat om rationeel na te denken. Ook kan hij dan niet meer naar zijn normale gedaante terugveranderen. Als dit gebeurt, dan is het enige geneesmiddel een lange en mentaal zeer zware, vegetarische kuur.

Geschienis: Jacob werd zeventien jaar geleden geboren als zoon van een bouwvakker en een boekoudster. Zijn vader, die in zijn jeugd nog de Golden Gloves gewonnen had, stimuleerde Jacob al van jongs af aan om te gaan boksen. Op zijn negende ging hij voor het eerst naar een boksschool en sindsdien was hij er niet meer weg te slagen. Hij won enkele wedstrijden en toen hij vijftien was, stond hij zelfs in de finale van de Silver Gloves. Helaas ging hij in de derde ronde neer en mocht hij zonder prijs naar huis vertrekken. Die avond was de eerste keer dat hij veranderde. Hij herinnerde zich nog hoe pijnlijk die eerste keer was. Hij ging ermee naar zijn ouders en ze zochten het internet af naar een geneesmiddel voor zijn ziekte. Twee jaar duurde het, maar uiteindelijk zijn ze dan toch ergens Monster High tegengekomen.

Uiterlijk:

Karakter: Jacob is over het algemeen een relatief rustige jongen. Hij maakt snel vrienden en wordt door anderen doorgaans ook gerespecteerd vanwege zijn loyaliteit naar hun toen, maar maak hem niet boos, want dat zal je geweten hebben. Hij is lichtgeraakt en is van mening dat een meningsgeschil het beste kan beslecht worden met een krachtmeting. Hij wint dan ook veel ‘discussies’. Hij verafschuwt zijn tweede helft, maar haat deze niet. Ondertussen heeft hij namelijk al ondervonden dat zijn ‘duistere’ kant ook veel voordelen heeft.

Extra: Karakter is niet zo heel uitgebreid, maar dat ontwikkeld zich tijdens de RPG wel.

Iemand die kamergenoot van Zero wil zijn btw? Niet dat hij een zwaar gezellige kamergenoot is :P

[ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 16:44 ]

sandordinja schreef:
    Iemand die kamergenoot van Zero wil zijn btw? Niet dat hij een zwaar gezellige kamergenoot is :P

Haha dat is een goed :P
    Iemand die het aan durft om met de nogal ochtendhumeurige Megan op een kamer te gaan xD btw jongens en meiden mogen ook gemengd.. Lijkt me juist veel leuker dan alleen jongen-jongen en meisje-meisje combo

MissVendetta schreef:
    (...)

Haha dat is een goed :P
    Iemand die het aan durft om met de nogal ochtendhumeurige Megan op een kamer te gaan xD btw jongens en meiden mogen ook gemengd.. Lijkt me juist veel leuker dan alleen jongen-jongen en meisje-meisje combo

Dus Zero en Megan zijn kamergenootjes? xD Np van haar ochtend humeur, Zero is te afstandelijk om daar een probleem van te maken, misschien als ze elkaar beter kennen zal hij er iets van zeggen.

Gemengd lijkt mij ook leuker, jongen-jongen en meisje-meisje wordt zo'n gescheiden rpg.

[ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 16:51 ]