• Heyy,

    Zoals iedereen weet is betalen voor België met de telefoon en gsm uitgesloten.
    Maar stel nu dat ik naar Nederland ga op vakantie, en daar betaal. Dit natuurlijk met een Belgische server. Jim Mobile :Y)
    Zou dit kunnen? Of is dit ook uitgesloten?

    Alvast bedankt,
    X


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou het niet weten. Wel een goede vraag trouwens.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als dit kan zou ik dat wel doen (:
    Hopen van wel :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat vind ik eigenlijk wel een goede opmerking, maar ik betwijfel of het je lukt met een Belgische server.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volgens mij gaat dit niet omdat de betalingen verlopen via een Belgische server. Je kan het een beetje vergelijken met als je in Nederland op vakantie bent en je belt naar iemand in Nederland, dan moet je nog steeds meer betalen.


    Take me to wonderland

    Je server slaat dan toch over naar een Nederlandse server? Ik denk dat het zou lukken, maar ik ben het natuurlijk niet zeker. Hou er wel rekening mee dat je wss meer zal moeten betalen omdat je in het buitenland zit. Je kan het altijd eens proberen, maar dan moet je jezelf de vraag stellen of het het geld waard is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou ja, ik woon in Nederland, maar het sms'en lukt hier ook niet. Bij mij tenminste.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat je sowieso kan sms'en als buitenlander via de Nederlandse optie, maar dat dit dan gewoon enorm duur wordt. En dat zou niet helpen, want je zou sowieso Nederlandse provider moeten hebben. Je kan eventueel wel een gratis pre-paid kaartje zoeken? (als dat tenminste gratis kan) ^^


    Let the Night embrace you

    Goh, doet je nadenken.

    Ik denk dat het wel zou kunnen lukken. Want op dat moment heb je geen Jim Mobile meer, maar een Nederlande provider. Zodra je de grens over gaat, sla je over op een Nederlandse variant.
    Maar zoals Avarosa al zegt: ik denk dat je rekening misschien wel eens duurder kan uitkomen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nu ik eraan denk, gaat dat niet over op roaming?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    Nou ja, ik woon in Nederland, maar het sms'en lukt hier ook niet. Bij mij tenminste.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.