• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    GilinskyGabriëla [alles gezien]
    UltimatumMarlijn [alles gezien]
    BourneXanthe [alles gezien]
    MendosaSaartje [alles gezien]
    MaIfoyNichelle alleen nog s3b
    • • •
    Derek Hale fans:
    TransferMiriam [alles gezien]
    ClaytonNaomi [alles gezien]
    EruditieLinde [alles gezien]
    VixeyLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Sempra Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    TragicallyKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    TeenWolfTwiEva [alles gezien]
    LoveLostSharon [alles gezien]
    KairosCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    campeonDenize [alles gezien]
    PedradEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira fans:
    MafiaElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]

    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:54 ]


    Danmarks Dynamite.

    Tragically schreef:
    (...)
    Daniel (Isaac) is uit de serie gestapt. Hij wilt net als Crystal (Allison) zijn horizon verbreedden, maar hij is wel net als Colton (Jackson) & Adelaide (Cora) uit Teen Wolf geschreven, dus dat hij de mogelijkheid heeft om terug te komen. De twins komen ook niet meer terug omdat
    Aiden dood gegaan is en Ethan hierdoor het niet meer aankon om in Beacon Hills te blijven.
    (Max en Charlie hebben trouwens al andere rollen in een andere serie waar ik de naam van kwijt ben ^^ ).
    Dat Arden (Kira) er bij zit vind ik eigenlijk wel leuk, maar Shelley (Malia) had er van mij echt niet bij gehoeven. (En nee, ik zeg dit niet omdat ze verder is gegaan met Stiles, maar omdat ze vanuit het niets zo naar ons toe gedwongen wordt vind ik... en dat ze nu ook gewoon naar de middelbare school kan gaan vind ik eigenlijk ook not-done. Want in feite zou ze het verstand moeten hebben van een 9 jarige, maar goed dat is mijn mening).


    Oh, hier is trouwens de link van de openingscredits voor als er nog mensen zijn die hem nog niet gezien hebben:



    Dat weet ik allemaal wel. Haha, maar als ze wisten dat Isaac aan het eind van het seizoen, zo goed als iedereen zou redden, waarom kreeg hij dan geen plekje in de credits. Ik praat nu ook over vorig seizoen, niet over dit seizoen..


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Dat weet ik allemaal wel. Haha, maar als ze wisten dat Isaac aan het eind van het seizoen, zo goed als iedereen zou redden, waarom kreeg hij dan geen plekje in de credits. Ik praat nu ook over vorig seizoen, niet over dit seizoen..

    Same. Ik vond dat Isaac vrij prominent aanwezig was in de serie. Well...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leighton schreef:
    (...)
    Same. Ik vond dat Isaac vrij prominent aanwezig was in de serie. Well...


    Ja, precies. De twins snap ik wel, maar Isaac idk. Hij was best important voor Scott en voor Allison enzo. Maarja, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Tsja, dat weet ik natuurlijk ook niet, ik ben Jeff Davids niet. -haha, stel je voor zeg :3 -
    Ik vind het wel jammer dat ook Isaac niet meer te zien is (dit seizoen dan toch). Niemand van Dereks gemaakte pack is meer over D: -Ik mis Erica en Boyd echt erg. -en dat werd alleen maar erger toen Jeff zei dat hij een lovestory in gedachten had voor die twee D: - Maar ik hoop nog op Cora's terugkomst :Y) -en een Episode waarin Colton/Jackson een gastrol heeft (aangezien hij op de set was, zal wel weer te mooi zijn om waar te zijn, maar goed. We can always hope).

    Oh en Jeff zei dat seizoen 4 vooral veel om Derek zal gaan en dat we nog verrast zullen worden (misschien wordt Dereks echte leeftijd onthuld nu? Aangezien Jeff daar altijd zo geheimzinnig over doet).

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 1:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mascot went Bourne


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coombs went Mendosa


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bourne schreef:
    Mascot went Bourne


    Wow, dat die nog niet bezet was. ;o


    Danmarks Dynamite.

    Haha ik heb die al drie maanden in mijn gedachten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tragically schreef:
    Tsja, dat weet ik natuurlijk ook niet, ik ben Jeff Davids niet. -haha, stel je voor zeg :3 -
    Ik vind het wel jammer dat ook Isaac niet meer te zien is (dit seizoen dan toch). Niemand van Dereks gemaakte pack is meer over D: -Ik mis Erica en Boyd echt erg. -en dat werd alleen maar erger toen Jeff zei dat hij een lovestory in gedachten had voor die twee D: - Maar ik hoop nog op Cora's terugkomst :Y) -en een Episode waarin Colton/Jackson een gastrol heeft (aangezien hij op de set was, zal wel weer te mooi zijn om waar te zijn, maar goed. We can always hope).

    Oh en Jeff zei dat seizoen 4 vooral veel om Derek zal gaan en dat we nog verrast zullen worden (misschien wordt Dereks echte leeftijd onthuld nu? Aangezien Jeff daar altijd zo geheimzinnig over doet).

    DEREK WOHOOO


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bourne schreef:
    Mascot went Bourne

    En Rhaego went Ultimatum. (:


    •*• Lululu •*•

    Ultimatum schreef:
    (...)
    En Rhaego went Ultimatum. (:
    Yeah :Y)

    EDIT: Damnit dear je staat boven me :'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 17:13 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Yeah :Y)

    EDIT: Damnit dear je staat boven me :'D

    Ik was hier eerst. :3 En ach, ze zullen het wel door hebben. ^^

    Ik wil die nieuwe afleveringen nuuuu.


    •*• Lululu •*•

    Ultimatum schreef:
    (...)
    Ik was hier eerst. :3 En ach, ze zullen het wel door hebben. ^^

    Ik wil die nieuwe afleveringen nuuuu.
    Rustig dear, nog een weekje. Damn nu moet ik weer twee series onderhouden :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Rustig dear, nog een weekje. Damn nu moet ik weer twee series onderhouden :'D

    Ach het is toch vakantie dan. :3


    •*• Lululu •*•

    Ultimatum schreef:
    (...)
    Ach het is toch vakantie dan. :3
    Haha in juli moet ik werken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque