• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    GilinskyGabriëla [alles gezien]
    UltimatumMarlijn [alles gezien]
    BourneXanthe [alles gezien]
    MendosaSaartje [alles gezien]
    MaIfoyNichelle alleen nog s3b
    • • •
    Derek Hale fans:
    TransferMiriam [alles gezien]
    ClaytonNaomi [alles gezien]
    EruditieLinde [alles gezien]
    VixeyLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Sempra Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    TragicallyKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    TeenWolfTwiEva [alles gezien]
    LoveLostSharon [alles gezien]
    KairosCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    campeonDenize [alles gezien]
    PedradEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira fans:
    MafiaElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]

    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:54 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik zie dus net dat Deucalion, de acteur van hem dan eh, me vriendin heeft geantwoord op twitter in het afrikaans-nederlands. En Max Carver die een oranje shirt aan heeft. De echte! Wauw, teen wolf cast will forever be awesome!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 1:35 ]


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Hoechlin -> Malfoy
    De 'L' is een hoofdletter 'i' c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gilinsky schreef:





    awesome!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hebben jullie ook al de nieuwe opening credits van het nieuwe seizoen gezien?! Het is AMAZING! Maar ik kan even geen link plaatsten want ik zit op mijn telefoon. Als je naar de officiële pagina op Facebook gaat kun je hem ook zien!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vind hem super. Alleen jammer dat Shelly (toch) en Arden erbij staan..


    Danmarks Dynamite.

    kan iemand een link plaatsen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gilinsky schreef:
    Ik vind hem super. Alleen jammer dat Shelly (toch) en Arden erbij staan..


    Arden vindt ik er nu wel bij horen hoor! En Shelly, welll....
    Ik ben wel bijzonder blij met het nieuwe stuk voor Dylan O'Brien, stukken beter!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leighton schreef:
    (...)

    Arden vindt ik er nu wel bij horen hoor! En Shelly, welll....
    Ik ben wel bijzonder blij met het nieuwe stuk voor Dylan O'Brien, stukken beter!

    Ja oke, Arden is oke. Maar waarom was Isaac dan niet in de credits of de twins. Ik vind dat zo oneerlijk.
    En ja, dat was wel echt heel cool! Zijn stuk!


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    (...)
    Ja oke, Arden is oke. Maar waarom was Isaac dan niet in de credits of de twins. Ik vind dat zo oneerlijk.
    En ja, dat was wel echt heel cool! Zijn stuk!


    Helemaal waar! Vooral Isaac... Soms snap ik die mensen echt niet.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Gilinsky schreef:
    (...)
    Ja oke, Arden is oke. Maar waarom was Isaac dan niet in de credits of de twins. Ik vind dat zo oneerlijk.
    En ja, dat was wel echt heel cool! Zijn stuk!


    Omdat dat geen hoofdrollen zijn.


    Paracosm schreef:
    (...)

    Omdat dat geen hoofdrollen zijn.


    Dan zeg ik het anders; waarom was Isaac geen hoofdrol? Hij was zelfs diegene die erachter kwam wat Allison had gedaan met de bullits (or ik kan niet op de naam komen.) Waardoor hij iedereen zo'n beetje redden. Yeah..


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Dan zeg ik het anders; waarom was Isaac geen hoofdrol? Hij was zelfs diegene die erachter kwam wat Allison had gedaan met de bullits (or ik kan niet op de naam komen.) Waardoor hij iedereen zo'n beetje redden. Yeah..



    Agreed:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gilinsky schreef:
    (...)
    Ja oke, Arden is oke. Maar waarom was Isaac dan niet in de credits of de twins. Ik vind dat zo oneerlijk.
    En ja, dat was wel echt heel cool! Zijn stuk!

    Daniel (Isaac) is uit de serie gestapt. Hij wilt net als Crystal (Allison) zijn horizon verbreedden, maar hij is wel net als Colton (Jackson) & Adelaide (Cora) uit Teen Wolf geschreven, dus dat hij de mogelijkheid heeft om terug te komen. De twins komen ook niet meer terug omdat
    Aiden dood gegaan is en Ethan hierdoor het niet meer aankon om in Beacon Hills te blijven.
    (Max en Charlie hebben trouwens al andere rollen in een andere serie waar ik de naam van kwijt ben ^^ ).
    Dat Arden (Kira) er bij zit vind ik eigenlijk wel leuk, maar Shelley (Malia) had er van mij echt niet bij gehoeven. (En nee, ik zeg dit niet omdat ze verder is gegaan met Stiles, maar omdat ze vanuit het niets zo naar ons toe gedwongen wordt vind ik... en dat ze nu ook gewoon naar de middelbare school kan gaan vind ik eigenlijk ook not-done. Want in feite zou ze het verstand moeten hebben van een 9 jarige, maar goed dat is mijn mening).


    Oh, hier is trouwens de link van de openingscredits voor als er nog mensen zijn die hem nog niet gezien hebben:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind Malia plotseling heel lelijk in de opening credits? Zal wel aan de manier van filmen liggen, of gewoon aan mij (;