Hoii,
Ik heb eindelijk na heel wat weken weken weer met Flaenor/Louisa afgesproken. We hebben een paar weken geleden gemeet en dat vonden we echt heel gezellig. Via Skype hebben we toen weer een afspraak gemaakt. Om 2 uur kwam ze naar mij en hebben eigenlijk tot 10 minuten geleden het over zo veel dingen gehad en zo veel gedaan.
Het was wel vrij ingewikkeld om het te regelen omdat mijn ouders niets van Q weten en ze in een totaal andere stad woont. Voor de eerste keer meeten ben ik met mijn beste vriendin naar de stad gegaan waar zij woont om daar te 'shoppen' en haar stiekem te meeten. Het was enorm gezellig en toen wisten we eigenlijk al dat we het vaker wouden doen. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik haar zo ken en dat vonden ze goed.
Maar toen ze bij mij kwam zijn we eigenlijk bijna meteen naar het bos gegaan (R.I.P mijn schoenen) en hebben daar bijna 2 uur gewandeld/gefietst. Het was echt heel gezellig maar in plaats van alleen maar lachen hebben we het ook echt over serieuze dingen gehad. Toen we weer thuis waren hebben we pannenkoeken gebakken en nog even muziek gemaakt (zij speelt piano, ik gitaar, ik heb toevallig een keyboard en een gitaar hier)
Eigenlijk ben ik heel blij dat we gemeet hebben omdat ik er nu toch een hele goede vriendin bij heb. Ik kan haar echt alles vertellen en ze snapt me altijd. Daarom ben ik ook zo blij dat ik haar nu ook 'in het echt ken' omdat dat toch leuker is dan via Skype.
Prachtige selfie *KUCH*:
Jullie hoeven nu niet te zeggen dat het dom is om te liegen want dat weet ik ook wel. :')
Maar om dit topic weer iets nuttiger te maken, hebben jullie ook een vriend/vriendin die heel veel voor je betekend?
wat was dit ookalweer