Hecuba schreef:
En zo'n bord? Kind of don't want to spend too much money aangezien ik nog niet weet of ik het heel veel ga doen haha. Maakt het heel veel uit als je geen 'echte' hebt?
Ik heb nu sinds eind mei een neppe van de BS Budgetstore en hij heeft wel wat slijtage en gaat een beetje krom staan met wat druk, maar heb er verder geen last van gehad. Heb er verschillende armbandjes meegemaakt, een papegaai, schildpad, surfboard, aardbeitje, de leden van One Direction en vijf armbandjes met een konijnenhoofdje eraan.
Mijn zusje had hetzelfde board, ging wel snel kapot en had toen een nieuw board bij de Xenos gekocht voor 4.99 met alles erop en eraan. Daar heb ik vandaag ook even mee gewerkt, en ik moet zeggen: hij is fijn. Schiet minder snel los dan die van de Budgetstore, gaat ook minder snel krom staan. Iedereen zegt: "Koop geen nepboard!" terwijl een vriendin van mij de officiele heeft waarvan al een pinbar gebroken is.
Maar volgens mij verschilt dat ook per persoon en hoe voorzichtig je ermee bent.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly