• Praat hier n beetje over Tom!

damn. :$

ik haat dat wyf!
    ze heeft m dus dronken gevoerd enz..
    daardoor heeft tOm,, bill geslagen..
    en tOen beweerde ze ook nog dat ze niet wist dat die foto's gemaakt werden.. :|..
    hoe zieliig kan je zijn!
    ze had het allemaal al van te voren bedacht..
    ze heeft die fotograaf ingehuurd en al dat soort shiit..
    hoe bedoel je media geil ?!

Heeft Tom Bill echt geslagen? :O

ja O_O.. bill zag al gelijk dat die trina een **persoon was.. dus dat zei hij tegen tOm..
    maar tOm was zo dronken dat ie boos werdt en bill voor z'n hoofd sloeg..

echt waar?

maar wat is nou waar? allebei toch? ik bedoel, daar heeft Bill toch Reden over geschreven?

Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

heeft bill daar over Reden geschreven???

ging reden nie over een groupie bé Tom? :P of is da da?? XD

Don't be a drag, just be a queen.

Ik kan totaal ni volge,, Is anne-katrina ofzoiet Ni da wijf da meTom(H) heeft zitte flikkere op een fuif, en da daarna Tom nx meer wist omdat hij te dronken was??
    En wa is da me tom die bill slaat?? is da waar? OMG zout Kei erug zen:8:(
    amai zenne nu haat ik die Hoer vn een trinaa khoop da ze rap sterft fzoo en Dan TH nooit meer last heeft van da Kutwijf!(doeg)(H)

everybody needs a song.

het verhaal gaat dat een meisje een keer bij Tom aanklopte en tegen hem zei: 'hey ik moet je iets vertellen' waarop hij zei: 'ja oke is goed kom maar binnen.' toen heeft zij blijkbaar een of ander drankje in zijn hand gedauwd waar alcohol inzat, en hij dronk het op. toen hij helemaal lazarus was heeft ze hem verleid...

als je dr over nadenkt klopt het wel met de tekst:
    'das licht kommt aus der minibar'
    en
    'wir wollten nur Reden
    und jetzt liegst du hier'

en Bill heeft het idd geschrevenm maar het gaat niet over hem aangezien hij vet tegen one-night-stands is...

maar ik weet het niet heel zeker howr... ;) tis wak gehoord heb...

het verhaal gaat dat een meisje een keer bij Tom aanklopte en tegen hem zei: 'hey ik moet je iets vertellen' waarop hij zei: 'ja oke is goed kom maar binnen.' toen heeft zij blijkbaar een of ander drankje in zijn hand gedauwd waar alcohol inzat, en hij dronk het op. toen hij helemaal lazarus was heeft ze hem verleid...

als je dr over nadenkt klopt het wel met de tekst:
    'das licht kommt aus der minibar'
    en
    'wir wollten nur Reden
    und jetzt liegst du hier'

en Bill heeft het idd geschrevenm maar het gaat niet over hem aangezien hij vet tegen one-night-stands is...

maar ik weet het niet heel zeker howr... ;) tis wak gehoord heb...

Dus bill heeft iets tegen tom?! =|

damn. :$

waarom zou Bill iets tegen Tom hebben? nee, hij heeft er een liedje over gescheven... maar het verhaal gaat dat Tom ook een liedje heeft geschreven (gerucht) en dat kan dan ook zo zijn

ging reden nie over een groupie bé Tom? of is da da?? XD

ja daar had ik het over XD

Wel, eigelijk vind ik dat er veel te veel TH-quizzen zijn. Ik ben wel fan maar niet zo erg. Ik wil ook nog andere quizlets. Ik hoop dat je mij begrijpt

boven aan saat een knopje voor tokio hotel filterals je die op aan zet dan heb je geen th quizen meer! en dan kan je hemook weer uit zetten en dan heb je de th quizzen wel weer en o ja nu gaa je natuurlijk vragen waar dat staat om het uit te zetten, rechts boven in staat: Tokio Hotel filter; uit en als je dan op uit klik dan veranderd ie in aan :P nog vragen stuur me eengastenboek bericht!

school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

heeyz,, dat verhaal van trina was in scene gezet.
    maar wat zou je doen als je zelf die kans had ??
    zou je het dan ook leuk vinden als mensen nog langer dan een jaar erover pranten:P
    ik mag trina ook niet maar als ik toch de kans kreeg tom te zoenen zou ik dat toch ook hebben gedaan XD

cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

Of we gaan over op een ander onderwerp over Tom?

Waaant... ik vraag mij af hoe het komt dat die zo heet is.

Wahahaaaa.
    x

ik haat dat wyf!
    ze heeft m dus dronken gevoerd enz..
    daardoor heeft tOm,, bill geslagen..
    en tOen beweerde ze ook nog dat ze niet wist dat die foto's gemaakt werden.. :|..
    hoe zieliig kan je zijn!
    ze had het allemaal al van te voren bedacht..
    ze heeft die fotograaf ingehuurd en al dat soort shiit..
    hoe bedoel je media geil ?!

HAHAHHAHHHAHA -.-?

I recycle my thoughts.

Laat die Trina toch? Het is gebeurt, lang geleden. So what? I don't care?

I recycle my thoughts.

Ik begin maar; Wat vinden jullie ervan dat Trinaa Tom dronken heeft gemaakt? Ik vind t echt apnormaal.

kvin da echt stom Tom vertrouwt ons toch?! en dan maakt zij daar misbruik van door hem zat te voeren mwhah moest ik tom zijn en ik kwam haar nu tegen ik gaf haar een klap mwhaha elke krantekop: Tom Kaulitz neemt wraak op de trien van een trina(A)
    whahah Tom is echt een schatj:9~(<- srry moest effe xD)-

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Tom jij geile gitaar fucker love you(H)(H)(H)(H)

Girls Love Ben&Jerry's more than you^^