• Jazeker, (Krist) Novoselic besloot dat het genoeg was geweest en verruilde zijn plaats met COBAI. Ik wilde dus C0BAIN als username nemen (en alsjeblieft, steel 'm niet van me (cat) ), maar Quizlet besloot even dat cavia's schattiger zijn dan beroemde rocksterren met vettig haar en veranderde het naar COBAI. Nou blijkt dus dat dat Roemeens voor cavia is, dus zó erg is het natuurlijk ook weer niet.

    Hebben jullie het al eens voorgehad dat Quizlet plotseling begon te trippen of dat je typefouten maakte, waardoor je plotseling een onaangename verrassing kreeg bij het aanschouwen van je nieuwe naam? Dan kan ik me wat minder zielig voelen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het best sneu voor je dat je nu met een hamsternaam moet rondlopen, maar gelukkig heeft het nog een betekenis. Het is maar een maandje. Dit kan je aan. :Y)

    Nee, zelf heb ik dat nooit gehad. Gelukkig.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het leeeuuheeeuuuk, dus ik hoop dat dat je blijer maakt :Y)
    Cavia's zijn cool, ik mocht er ooit een lenen voor een week. Hij plaste over mijn zusje heen ;$

    Ik had dat met Diffrent, eerst was ik echt van, Oh god Tamara, WAAROM LET JE NIET BETER OP. Maar ik kon er na een chagrijnige bui en een dag of 3 wel om lachen. ;D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:47 ]


    wat was dit ookalweer

    Oh wauw that sucks. Maar ja heb het ook al voorgehad, ik wou Storan nemen en doen ging ie naar sTOR. Godve-

    Aw, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik heb wel eventjes gegrinnikt toen ik zag wat je had gedaan. Don't blame me, please. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aha, een cavia. Ik vind hem meevallen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mafia schreef:
    Oh wauw that sucks. Maar ja heb het ook al voorgehad, ik wou Storan nemen en doen ging ie naar sTOR. Godve-

    Nahw dat is nog erger, bij de mijne zie je (denk ik) tenminste nog waar het eigenlijk voor staat. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Videnda schreef:
    Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik heb wel eventjes gegrinnikt toen ik zag wat je had gedaan. Don't blame me, please. :')

    Jij "troostte" me wel met dat caviagedoe. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nounou, hij is tenminste uniek. Kurt Cobain zou trots op je zijn! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik gelukkig niet, maar volgens mij Jarne wel eens met Volde (of iets in die richting)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hahaha ik blijf m geweldig vinden! :')

    Maar nee, gelukkig heb ik zoiets nog nooit gehad x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahahaha grappig x)

    Ik vraag me wel af hoe je erachter bent gekomen dat het cavia betekent. Jij dacht; laat ik eens kijken of het iets betekend?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lotta de cavia :'D Genius. En ik vind dat we ons top-secret plan moeten uitvoeren (wbw)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    Hahahahaha grappig x)

    Ik vraag me wel af hoe je erachter bent gekomen dat het cavia betekent. Jij dacht; laat ik eens kijken of het iets betekend?

    Videnda zei dat het iets met het gen van een cavia te maken had, dus zocht ik het op ("cobai -cobain" op Google) en kwam op de Roemeense Wikipedia uit. Het Nederlandse artikel heette cavia. x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verne schreef:
    Lotta de cavia :'D Genius. En ik vind dat we ons top-secret plan moeten uitvoeren (wbw)

    Oehh ja, zeker weten. *wil ook zo'n coole (wbw) hebben als jij*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it