En ik ben er ontzettend blij mee! Voor alle duidelijkheid, ik heb vandaag een deel van mijn punten van de muziekschool binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik er toch wel trots op ben. Ik had op mijn piano en Samenspel examen beiden 82 (mijn beste resultaat ooit) en ik ben er ontzettend blij mee. Het is ook het eerste jaar dat ik ontzettend veel inspraak had op wat ik speelde en hoe ik dingen speelde. Ik heb dan voor mijn examen een zelfgekozen stuk gespeeld uit de film 'The Host': Soul Outside. Bij samenspel hadden we samen When I was your man uitgekozen van Bruno Mars om met ons drieën te spelen. Volgend jaar beginnen we aan Smells like teen spirit van Nirvana dat we ook allemaal super vinden.
Voor mijn Algemene Muziekcultuur (AMC) moest ik ook dit jaar een eindwerk maken over mijn stukken die ik zou spelen en daar heb ik van de jury 92 (!) voor gekregen waar ik nog eens extra trots op ben. Ik wil hier ook nog
Videnda in het bijzonder bedanken voor het helpen bij het maken van een
Cover.
En spelen jullie een instrument? Of zouden jullie graag ook eentje bespelen?
I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.