• En ik ben er ontzettend blij mee! Voor alle duidelijkheid, ik heb vandaag een deel van mijn punten van de muziekschool binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik er toch wel trots op ben. Ik had op mijn piano en Samenspel examen beiden 82 (mijn beste resultaat ooit) en ik ben er ontzettend blij mee. Het is ook het eerste jaar dat ik ontzettend veel inspraak had op wat ik speelde en hoe ik dingen speelde. Ik heb dan voor mijn examen een zelfgekozen stuk gespeeld uit de film 'The Host': Soul Outside. Bij samenspel hadden we samen When I was your man uitgekozen van Bruno Mars om met ons drieën te spelen. Volgend jaar beginnen we aan Smells like teen spirit van Nirvana dat we ook allemaal super vinden.
    Voor mijn Algemene Muziekcultuur (AMC) moest ik ook dit jaar een eindwerk maken over mijn stukken die ik zou spelen en daar heb ik van de jury 92 (!) voor gekregen waar ik nog eens extra trots op ben. Ik wil hier ook nog Videnda in het bijzonder bedanken voor het helpen bij het maken van een Cover.

    En spelen jullie een instrument? Of zouden jullie graag ook eentje bespelen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heel graag gedaan, dame! Ik ben trots op je! *O*
    Ik heb een tijdje de blokfluit bespeeld, maar daar ben ik al snel mee gestopt. En ik heb de dwarsfluit en de viool altijd al willen leren bespelen, maar ik heb geen zin om me erin te verdiepen. Misschien als ik oud ben en niets meer te doen heb, dat ik eens eraan begin. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! *O*

    Ik speelde vroeger akoestische gitaar, maar de notenleer zelf sprak me niet meer aan, maar je moest zowel notenleer als een instrument doen en toen ben ik maar gestopt met beide omdat je niet alleen gitaar mocht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*

    Ik speelde vroeger akoestische gitaar, maar de notenleer zelf sprak me niet meer aan, maar je moest zowel notenleer als een instrument doen en toen ben ik maar gestopt met beide omdat je niet alleen gitaar mocht.
    Ik wou ook vaak stoppen met notenleer, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet. Ik haalde altijd punten op theorie en dictee en liedjes mijn zang trok op niets ik kan namelijk niet zo heel goed noten lezen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik had 27 op 40 voor het zangonderdeel van mijn AMV-examen :'D
    Maar proficiat ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mascot schreef:
    (...)Ik wou ook vaak stoppen met notenleer, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet. Ik haalde altijd punten op theorie en dictee en liedjes mijn zang trok op niets ik kan namelijk niet zo heel goed noten lezen :Y)

    Oh, ik kon dat allemaal wel goed, heel goed zelfs, maar het interesseerde mij niet. :')

    Mijn leerkracht van toen vond dat ik en 'gave' liet vallen. Ik ben namelijk heel goed in noten benoemen. Als zij op de piano een noot deed ter overhoring, had ik altijd alles op alles. En soms deed ze tussen liedjes door een noot en moesten we die beantwoorden en ik hoorde meteen de noot. En als ze iets in mol of kruis speelde hoorde ik dat ook meteen. Ik was de snelste. Blijkbaar hebben niet veel mensen die gave.
    Het hatelijke is dat ik soms als ik liedjes hoor in mezelf de noten denk ipv de tekst. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!

    Ik dacht even dat daar Lotta stond. o_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, ik kon dat allemaal wel goed, heel goed zelfs, maar het interesseerde mij niet. :')

    Mijn leerkracht van toen vond dat ik en 'gave' liet vallen. Ik ben namelijk heel goed in noten benoemen. Als zij op de piano een noot deed ter overhoring, had ik altijd alles op alles. En soms deed ze tussen liedjes door een noot en moesten we die beantwoorden en ik hoorde meteen de noot. En als ze iets in mol of kruis speelde hoorde ik dat ook meteen. Ik was de snelste. Blijkbaar hebben niet veel mensen die gave.
    Het hatelijke is dat ik soms als ik liedjes hoor in mezelf de noten denk ipv de tekst. :')
    Ja dat kon ik ook maar mijn zichtlezing was nooit goed :')
    Novoselic schreef op 28 mei 2014 - 16:12:
    Gefeliciteerd!

    Ik dacht even dat daar Lotta stond. o_o

    Nee Lotte en NIRVANA :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    (...)
    Nee Lotte en NIRVANA :Y)

    :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    :9~
    Kim was meteen akkoord. Ze zag het stuk en schreeuwde meteen 'Nirvana!'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque