• Hallo mensen

    Ik zou een trailer en een cover nodig hebben voor mijn verhaaltje, is iemand geïnteresseerd om deze misschien te maken??

    Titel verhaal: A penpal love story

    korte inhoud: Hope houdt van schrijven met penvriendinnen, maar op een dag leert ze een jongen kennen (dit gebeurd allemaal via instagram) en zo beginnen Hope en Oryan elkaar te schrijven. Wat als een vriendschap begint, leidt al snel tot gevoelens voor elkaar. Het enige probleem is dat Hope in Bradenton Florida woont en Oryan in Londen. Wanneer de gevoelens te sterk voor elkaar beginnen te worden, besluit Hope van de touwtjes in handen en boekt ze een reis naar Londen. Daar leert ze Oryan kennen en worden de gevoelens voor elkaar steeds sterker, zo sterk dat Hope besluit om bij Oryan in te trekken.

    Personnages: Hope Clark (gebaseerd op Emilia Clarke liefst ook voor de trailer en misschien cover foto's/filmpjes van haar gebruiken)
    Oryan Thomsen (gebaseerd op Kit Harington liefst ook voor de trailer en misschien cover foto's/filmpjes van haar gebruiken)

    genre: een romantisch verhaal die het pad naar de liefde beschrijft tussen twee penpals.

    Liefst alles in het Engels houden als dit kan!
    Muziek enz maakt zeker niet uit, wat er wel zeker moet in voorkomen zijn de brieven, ook voor de cover.

    Alvast bedankt aan degene die mij willen helpen!

    Ik wil wel de cover maken! (: Straks zal ik er aan proberen te beginnen maar waarschijnlijk is hij morgen echt af.


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik wil wel de cover maken! (: Straks zal ik er aan proberen te beginnen maar waarschijnlijk is hij morgen echt af.


    DANKJEWEL!!! dat zou fantastisch zijn !!! <3

    Hey nou ik vind het hartstikke leuk om covers te maken ik zou eigenlijk ook je trailer kunnen maken maar ik heb een probleem met het uploaden (hij slaat het op in een vaag bestand die ik niet kan converteren of uploaden :@)
    Ik kan er morgen niet aan werken waarschijnlijk maar miss Donderdag wel ^^ xx en als je miss wil weten hoe een cover er van mij uit kan zien:


    (ik heb ook een andere die ik persoonlijk het beste gelukt vind maar op de computer waar ik nu op zit doet het linkje enzo het niet...)


    I just caught the wave in your eyes

    UmbrellaLove schreef:
    Hey nou ik vind het hartstikke leuk om covers te maken ik zou eigenlijk ook je trailer kunnen maken maar ik heb een probleem met het uploaden (hij slaat het op in een vaag bestand die ik niet kan converteren of uploaden :@)
    Ik kan er morgen niet aan werken waarschijnlijk maar miss Donderdag wel ^^ xx en als je miss wil weten hoe een cover er van mij uit kan zien:


    (ik heb ook een andere die ik persoonlijk het beste gelukt vind maar op de computer waar ik nu op zit doet het linkje enzo het niet...)


    Yaaaay!!!! je mag ook proberen hoor!! ben benieuwd! ik vind deze er super uitzien!! Laat me iets weten :) xxx

    Het ging heel slecht en heb het eigenlijk een beetje opgegeven. Ik kan er nog tekst onderzetten maar ik ben bang dat hij dan echt heel slecht word :')
    Je wou er iets van een brief in hebben dacht ik? Door de brieven die ik probeerde viel er altijd iemand weg en dat zag er niet uit.

    Sorry!


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Het ging heel slecht en heb het eigenlijk een beetje opgegeven. Ik kan er nog tekst onderzetten maar ik ben bang dat hij dan echt heel slecht word :')
    Je wou er iets van een brief in hebben dacht ik? Door de brieven die ik probeerde viel er altijd iemand weg en dat zag er niet uit.

    Sorry!



    Omg dit is helemaal niet slecht hoor! Ik vind het zelfs Iets hebben zeker met de pinky swear enz! Dankjewel ik kan er zeker iets mee doen!!!!!!

    1. Met gebruikersnaam


    2. Zonder gebruikersnaam


    Tada x


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    1. Met gebruikersnaam


    2. Zonder gebruikersnaam


    Tada x


    OOOOMMMMMGGGG

    DEZE IS ECHT MOOI!!!! Dankje dankje dankje!!!!! Ik ben je eeuwig dankbaar!!

    ArtofWar schreef:
    (...)

    OOOOMMMMMGGGG

    DEZE IS ECHT MOOI!!!! Dankje dankje dankje!!!!! Ik ben je eeuwig dankbaar!!

    Graag gedaan ^^ ik zal ook kijken of ik je trailer voor elkaar krijg ^^ wil je nog wat veranderd hebben?

    xx


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)
    Graag gedaan ^^ ik zal ook kijken of ik je trailer voor elkaar krijg ^^ wil je nog wat veranderd hebben?

    xx


    Nee het is echt PERFECT!!

    Xxx