Nou ik kreeg een ideetje voor een nieuwe story, over The Hunger Games. Alleen is de verhaallijn een beetje anders:
Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen. The Hunger Games zijn terug, erger dan ooit tevoren; als straf voor de opstand die er is geweest toen Katniss nog leefde, moeten er nu twee jongens en twee meisjes per District de gevreesde Arena in.
De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Een jongeman van rond de dertig die erg ervaren is in oorlog voeren en het ook met plezier doet. Hij geniet ervan als mensen naar hem opkijken en lijden, dus vindt hij The Hunger Games geweldig. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe [Zuid-Amerika] en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig.
Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zoch nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool. En terwijl The Hunger Games bezig zijn, staat het Capitool nog een hoop verassingen te wachten.
Ik hoop vooral dat jullie mijn verhaal leuk vinden klinken, en tips zijn natuurlijk ook altijd welkom; alle rechten gaan natuurlijk naar Suzanne Collins. Nou ik zoek dus nog tributen. Hier staat een overzicht van wat hun specialiteiten zijn.
District 14: Dieren [DICHT]
District 15: Smeedkunst [DICHT]
District 16: Landbouw [DICHT]
District 17: [DICHT]
District 18: Architectuur [DICHT]
District 19: Kunst [NIET BESCHIKBAAR]
District 20: Handel[ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
District 21: Hoofddistrict van Potum, onderleiding van iemand uit het Capitool[DICHT]
District 22: Vechtkunst [DICHT]
District 23: Metaal [DICHT]
District 24: Technologie [ALEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
District 25: Geneeskunst [ALLEEN NOG DE MANNELIJKE TRIBUUT]
Invullijstje:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk(+foto):
Karakter:
Sterke punten+wapen(s):
Zwakke punten:
District:
Extra:
Tributen
OPROEP: Ik zoek nog één à twee jongere tributen van rond de 12/13 jaar (één meisje en [één jongen~in de maak door Axiopistos]).
[ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 16:28 ]
I just caught the wave in your eyes