• Ik had daarnet weer de neiging te gaan dichten. Eerlijk gezegd ben ik best wel trots op dit gedicht ^^ Foto is link



    Liefde en haat waren gelijkende emoties,
    De passie en de kracht,
    Verwerkt in een juiste dosis.

    Er was geen wereld zonder haat,
    Noch een wereld zonder liefde.
    Maar aan liefde had men baat,
    Terwijl haat elkander kliefde.

    Haat verscheurde,
    Liefde verbond,
    Haat bekeurde,
    Liefde ontstond.

    Haat was zwart, liefde was rood,
    Liefde was leven, haat was dood.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Erg mooi!


    26 - 02 - '16

    Wauw <3
    Het plaatje past er perfect bij en je verwoord het eigenlijk perfect.

    (Ineens allemaal gedichten, me like :') )


    wat was dit ookalweer

    Bedankt allebeeeeei (:
    Ik vind het altijd heel leuk als mensen mijn creaties mooi vinden ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Erg mooi. ^^ Ik vind het ook wel interessant dat je de verleden tijd hebt gebruikt. Op een of andere manier voegt dat er toch een extra laag aan toe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel erg mooi geschreven. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    Erg mooi. ^^ Ik vind het ook wel interessant dat je de verleden tijd hebt gebruikt. Op een of andere manier voegt dat er toch een extra laag aan toe.


    Bedankt ^^ Ik had eerst het gevoel dat het nogal vreemd klonk (ik deed het eigenlijk enkel omdat ik anders niets had dat rijmde op liefde, maar goed :'D), maar nu vind ik het wel iets hebben, haha. Bedankt!
    @Mulleroni (heb nog steeds de neiging je Mullingford te noemen :'D): Jij ook bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried