• Jaja, ik heb voor mijn verjaardag van mijn geweldige vriend een N64 gekregen, met Zelda Ocarina of Time!
    Ik wilde echt al heeel lang eentje (gamenoob..), maar had het de laatste tijd zo druk dat ik met mijn hoofd heel ergens anders zat.


    Voor degenen die het niet kenden:
    De N64 is een spelcomputer van Nintendo, uitgebracht in 1996. Erg oud dus, en wordt niet meer gemaakt. Het is de laatst uitgebrachte spelcomputer die zelfs nog gebruik maakt van cartridges, in plaats van cd's/dvd's!

    Nu ben ik benieuwd, wie heeft er ook eentje? En heb je die dan nog van vroeger, of (tweedehands) gekocht op internet ^^?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is echt een top cadeau. Hopelijk ga je er met volle teugen van genieten. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Moth schreef:
    (...)
    Oooooh. Wel ja, beter te laat dan nooit.

    Precies (:! Alsnog lief dat je eraan denkt.
    Ik krijg mijn cadeautjes ook vaak pas weken later, vier het nooit op mijn verjaardag zelf.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Oh god vreselijk
    Heb je Last of Us wel eens gespeeld, val bijna in slaap tijdens al het wachten (':


    Ik hoorde het al, daarom besloot ik te wachten tot hij goedkoper was. Nu komt het echter in juni naar ps4 dus dan haal ik het daar op, scheelt me weer een paar uur van mijn leven :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oeh COOL *-*
    en Zelda is gewoon geweldig:Y) Er zit ook heel leuke soundtrack in Ocarina of Time.
    Veel plezier ermee!:)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb nog een Gameboy color :Y) Ik heb het al zolang ik me kan herinneren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mulleroni schreef:
    Dat is echt een top cadeau. Hopelijk ga je er met volle teugen van genieten. (:

    Thanks, gaat zeker lukken ^^!
    Yoko schreef:
    Oeh COOL *-*
    en Zelda is gewoon geweldig:Y) Er zit ook heel leuke soundtrack in Ocarina of Time.
    Veel plezier ermee!:)

    Ja, de soundtracks van Zelda vind ik altijd wel amazing (: Thanks!
    Mascot schreef:
    Ik heb nog een Gameboy color :Y) Ik heb het al zolang ik me kan herinneren

    Ja, die heb ik ook! Met Pokemon natuurlijk haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mascot schreef:
    Ik heb nog een Gameboy color :Y) Ik heb het al zolang ik me kan herinneren


    Ik ook! Met Harry Potter & de geheime kamer en Pokémon Silver :3
    Ook heb ik nog een gameboy advance met "Urbz! Sims in the city"


    26 - 02 - '16

    Mascot schreef:
    Ik heb nog een Gameboy color :Y) Ik heb het al zolang ik me kan herinneren


    Ik had er een maar ben hem kwijt :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Hier ligt er in de kast 1 met 3 of 4 controllers die alledrie best verrot zijn dus je kan amper goed die spelletjes doen omdat je niet echt meer snel kan lopen met je poppetjes :'D
    Volgens mij hebben we dat ding al minstens 11 jaar of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja, die heb ik ook! Met Pokemon natuurlijk haha
    Ik had enkel een Lion King spel, maar het waren de laatste jaren voor de Gameboy color toen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb no idea wat het is, je hebt het al wat uitgelegd, maar ik ben zo achterlijk ^^ dat ik het nog niet, zelfs met die foto, niet snap ^^
    Maar ik ben blij voor je, zoals ik al had gezegd (: ghaha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Ik heb no idea wat het is, je hebt het al wat uitgelegd, maar ik ben zo achterlijk ^^ dat ik het nog niet, zelfs met die foto, niet snap ^^
    Maar ik ben blij voor je, zoals ik al had gezegd (: ghaha.

    Haha, zie het gewoon als een playstation, maar dan een heeeeele oude versie.
    Maar thanks ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Gaaf :)

    Ik heb de nintendo 64 al mijn hele leven. Mijn ouders kochten hem toen ze net gingen samenwonen en dus was hij er al toen ik geboren werd. We hebben hem nu nog steeds en hij werkt nog prima! Ik heb zelf ook Zelda Ocarina of time en al een stuk of 5 keer uitgespeeld, haha, maar het is dan ook een geweldige game!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Gaaf :)

    Ik heb de nintendo 64 al mijn hele leven. Mijn ouders kochten hem toen ze net gingen samenwonen en dus was hij er al toen ik geboren werd. We hebben hem nu nog steeds en hij werkt nog prima! Ik heb zelf ook Zelda Ocarina of time en al een stuk of 5 keer uitgespeeld, haha, maar het is dan ook een geweldige game!

    Oh, dan is hij nog best oud! Leuk dat hij het nog doet (:!
    Ocarina of Time is echt het leukste spel voor de N64. Ik zat per ongeluk op de save file van de vorige eigenaar, en nu heet link "LISANNE" haha
    "LISANNE will thou embark on this dangerous mission?"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wij hebben deze (onder de spoiler) en die is altijd van mijn ouders geweest. We hebben er nog best wel veel spelletjes bij, maar sommige doen het al niet meer. Ik speel eigenlijk nooit meer op die nitendo, maar dat is ook omdat ik niet weet waar hij ligt haha!


    Alleen maar tranen van geluk