• Jaja, ik heb voor mijn verjaardag van mijn geweldige vriend een N64 gekregen, met Zelda Ocarina of Time!
    Ik wilde echt al heeel lang eentje (gamenoob..), maar had het de laatste tijd zo druk dat ik met mijn hoofd heel ergens anders zat.


    Voor degenen die het niet kenden:
    De N64 is een spelcomputer van Nintendo, uitgebracht in 1996. Erg oud dus, en wordt niet meer gemaakt. Het is de laatst uitgebrachte spelcomputer die zelfs nog gebruik maakt van cartridges, in plaats van cd's/dvd's!

    Nu ben ik benieuwd, wie heeft er ook eentje? En heb je die dan nog van vroeger, of (tweedehands) gekocht op internet ^^?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn zus heeft alle spelcomputers die je, je maar kan bedenken. Seriously, inclusief gameboy shit heeft ze er geloof ik rond de 30 :') Deze heeft ze ook.
    Wel cool though, ik zelf vind van de 'oude' gameconsoles vooral de SNES (zombies ate my neighbours <3) erg tof.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik had er vroeger eentje, maar m'n moeder heeft hem weggegeven omdat ik er niet genoeg mee speelde :\


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yeager schreef:
    ik had er vroeger eentje, maar m'n moeder heeft hem weggegeven omdat ik er niet genoeg mee speelde :\

    Oh, wat zonde ):!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb er geen. Ik heb nog een Gameboy, de eerste Nintendo DS en de DS Light. Ik was vroeger echt zo'n meisje dat liever met de jongens uit haar klas Mario Kart speelde, dan dat ze met de meisjes in de poppenhoek zat.
    Maar wauw, ik vind het echt vet dat je zo'n ding hebt gekregen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah, cartridges, god's gift to mankind. Hoop dat ze nog es terugkomen voor grote consoles, best lame dat mijn vita kortere laadtijden heeft dan mijn ps3.

    Ik heb vroeger heel veel mario kart gespeeld :Y) Maar dan bij een vriend van me. Zelf had ik een ps1. Best console evaarrrrr


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Ah, cartridges, god's gift to mankind. Hoop dat ze nog es terugkomen voor grote consoles, best lame dat mijn vita kortere laadtijden heeft dan mijn ps3.

    Ik heb vroeger heel veel mario kart gespeeld :Y) Maar dan bij een vriend van me. Zelf had ik een ps1. Best console evaarrrrr



    Als het niet werkte kon je tenminste gewoon blazen en dan deed ie het weer :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wij hadden er een!


    Ik heb zo vaak Super Smash Bros gedaan daarop. Helaas hebben we 'm nu niet meer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb er ook een met Mario64, James Bond: Golden Eye 007 en enkele Pokémon spellen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:24 ]


    26 - 02 - '16

    SolidSnake schreef:
    Ah, cartridges, god's gift to mankind. Hoop dat ze nog es terugkomen voor grote consoles, best lame dat mijn vita kortere laadtijden heeft dan mijn ps3.

    Ik heb vroeger heel veel mario kart gespeeld :Y) Maar dan bij een vriend van me. Zelf had ik een ps1. Best console evaarrrrr

    Jaa, hoe geweldig zou het zijn als ik niet meer 5 minuten hoef te wachten tot m'n game is geladen.
    Het nadeel tho, cartridges zijn 20x zo duur als cd's, dus dan zouden de games van 60 euro, ongeveer 80 euro worden. Veel te duur (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Jaa, hoe geweldig zou het zijn als ik niet meer 5 minuten hoef te wachten tot m'n game is geladen.
    Het nadeel tho, cartridges zijn 20x zo duur als cd's, dus dan zouden de games van 60 euro, ongeveer 80 euro worden. Veel te duur (':


    Hm, geef het een paar jaar en SSD's en flash geheugen is weer wat goedkoper, misschien dat het dan eindelijk haalbaar wordt om daar op over te stappen met consoles. PS4 en xbox one installeren alle spellen op HDD en dat is sowieso al een stuk sneller (Laadtijden op de ps4 zijn daarom een stuk korter dan op ps3). GTA5 is bijna onspeelbaar, duurt 5 minuten laden voordat het spel uberhaupt is opgestart D:

    Stiekem wil ik ook een SSD voor mijn pc maar dan moet ik windows herinstalleren en dat is een gedoeee :C


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hm, geef het een paar jaar en SSD's en flash geheugen is weer wat goedkoper, misschien dat het dan eindelijk haalbaar wordt om daar op over te stappen met consoles. PS4 en xbox one installeren alle spellen op HDD en dat is sowieso al een stuk sneller (Laadtijden op de ps4 zijn daarom een stuk korter dan op ps3). GTA5 is bijna onspeelbaar, duurt 5 minuten laden voordat het spel uberhaupt is opgestart D:

    Stiekem wil ik ook een SSD voor mijn pc maar dan moet ik windows herinstalleren en dat is een gedoeee :C

    Oh god vreselijk
    Heb je Last of Us wel eens gespeeld, val bijna in slaap tijdens al het wachten (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Jarig? Wanneer? Vandaag?

    Gefeliciteerd! *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Jarig? Wanneer? Vandaag?

    Gefeliciteerd! *.*

    Haha dankjewel, maar ik was vorige week zaterdag jarig ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oooew, het ziet er leuk uit. ^^


    •*• Lululu •*•

    Lazet schreef:
    (...)
    Haha dankjewel, maar ik was vorige week zaterdag jarig ^^

    Oooooh. Wel ja, beter te laat dan nooit.


    "I shut my eyes in order to see.'