• Ja, vroeger, met het oude design, was er echt heel veel keuze in kleuren bij de templates. Je kon met een colour picker de kleur kiezen die je wilde. Die zag er dan zo uit:



    (Voor de duidelijkheid, die heb ik gewoon van internet afgehaald als voorbeeld, het kan zijn dat het er wat anders uitzag. ^^)

    Sinds het nieuwe design is de keuze voor kleuren flink beperkt. Je kunt alleen kiezen uit een tiental kleuren en dan kun je geen donkere of lichtere kleuren kiezen. Niet dat het dringend nodig is, maar ik vraag me af of het templatesysteem niet wat uitgebreid kan worden? Is hier vraag naar of vinden jullie het wat overbodig?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou het fijn vinden als er voor de mobiele site een nieuwe templateset kon komen. Op de gewone site heb ik er geen last van, maar het witte van de mobiele site geeft zoveel licht 's avonds...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hou ervan als mijn template gewoon grijs en wit is, maar voor anderen is het misschien wel handig. Voor dus.

    Er zijn al vaker suggesties geweest rond uitbreiding van kleuren, templates (enkele standaard), lettertypes.
    Maar daar heeft Rutger tot nu toe nog niet op gereageerd.
    Dus ik laat deze ook maar voor de zekerheid open. =)

    Ikzelf heb geen concrete mening op dit allereigenste moment.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vinception schreef:
    Ik zou het fijn vinden als er voor de mobiele site een nieuwe templateset kon komen. Op de gewone site heb ik er geen last van, maar het witte van de mobiele site geeft zoveel licht 's avonds...


    Inderdaad, dit is ook een heel goed punt!
    Daarnaast vind ik oranje gewoon een erg storende kleur, vooral op mijn mobiel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Inderdaad, dit is ook een heel goed punt!
    Daarnaast vind ik oranje gewoon een erg storende kleur, vooral op mijn mobiel.

    Ik gebruik gewoon de normale versie van Quizlet op mijn mobiel omdat ik zo kan zien wanneer iemand me een GB heeft gestuurd en omdat het uitklapmenu weleens vervelend doet op de mobiele. Daar werken de templates natuurlijk wel. =]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben tegen.
    Ik ben blij dat dit template systeem er is en niet dat van vroeger, want ik kwam toen heel veel profielen tegen waarvan ik gewoon begon te janken van lelijkheid. Met deze templates is dat al serieus gereduceerd. Een kleine uitbreiding mag van mij wel, maar niet meer met zo'n volledige kleurencombinatie dat je zelf kan kiezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik gebruik gewoon de normale versie van Quizlet op mijn mobiel omdat ik zo kan zien wanneer iemand me een GB heeft gestuurd en omdat het uitklapmenu weleens vervelend doet op de mobiele. Daar werken de templates natuurlijk wel. =]


    Dat kan natuurlijk ook, maar ik vind dit wel handig omdat alles zo compact is. Je krijgt toch wel een melding als je een GB krijgt?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Avarosa schreef:
    Ik ben tegen.
    Ik ben blij dat dit template systeem er is en niet dat van vroeger, want ik kwam toen heel veel profielen tegen waarvan ik gewoon begon te janken van lelijkheid. Met deze templates is dat al serieus gereduceerd. Een kleine uitbreiding mag van mij wel, maar niet meer met zo'n volledige kleurencombinatie dat je zelf kan kiezen.


    Ik kan me hier op zich ook nog wel in verplaatsen.


    26 - 02 - '16

    Vinception schreef:
    Ik zou het fijn vinden als er voor de mobiele site een nieuwe templateset kon komen. Op de gewone site heb ik er geen last van, maar het witte van de mobiele site geeft zoveel licht 's avonds...


    Dit. En dit.

    Avarosa schreef:
    Ik ben tegen.
    Ik ben blij dat dit template systeem er is en niet dat van vroeger, want ik kwam toen heel veel profielen tegen waarvan ik gewoon begon te janken van lelijkheid. Met deze templates is dat al serieus gereduceerd. Een kleine uitbreiding mag van mij wel, maar niet meer met zo'n volledige kleurencombinatie dat je zelf kan kiezen.


    Ik was er toen nog niet, maar ik kan het me zeker voorstellen!

    Half voor en half tegen. Toen we vroeger zo'n uitgebreid kleurensysteem hadden, kwam ik regelmatig templates tegen van mensen die een vreselijk felle (of juist donkere) template hadden waardoor het heel moeilijk lezen was. Een uitbreiding van de huidige kleuren zou inderdaad heel fijn zijn, maar niet zó uitgebreid zoals het eens was. Het moet wel dusdanig zijn, zodat alles duidelijk en leesbaar blijft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor, hoewel ik geen hele uitbreiding hoef. Een paar zijn er echter wel handig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik mis het eerlijk gezegd niet zo.. Zoals hierboven gezegd, waren sommige templates echt vreselijk gemaakt. Maar een uitbreiding van de kleuren zou leuk zijn!
    En voor de mensen die zeggen dat de mobiele versie te licht is: Ik heb op mijn iPod een functie ingesteld dat als ik 3x op de homeknop druk, het beeldscherm negatief wordt. De achtergrond is dan zwart, en de letters wit. Scheelt enorm ^^ Dus als je een Apple product hebt, neem ik aan dat het ook bij jou kan (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ben voor, ik vind de kleuren nu gewoon niet zo mooi. En voor de mensen die er tegen zijn omdat andere mensen dan een lelijk profiel hadden vind ik een heel erg persoonlijke kwestie. Ja voor de één is het moeilijker te lezen dan voor anderen, maar lelijk vind ik weer lullig omdat die mensen het wél mooi vonden. Misschien moet er dan iets komen dat je de tekstvlakken gewoon wit moet laten zodat het leesbaar blijft?


    Amor Omnia Vincit

    Zeker voor. Ik hou van color hexes. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    LeylaP9 schreef:
    Ik ben voor, ik vind de kleuren nu gewoon niet zo mooi. En voor de mensen die er tegen zijn omdat andere mensen dan een lelijk profiel hadden vind ik een heel erg persoonlijke kwestie. Ja voor de één is het moeilijker te lezen dan voor anderen, maar lelijk vind ik weer lullig omdat die mensen het wél mooi vonden. Misschien moet er dan iets komen dat je de tekstvlakken gewoon wit moet laten zodat het leesbaar blijft?

    Dan zou ik zeggen dat het knopje "Toon in standaard template" weer moet komen. Die was er bij het oude design ook.

    Ik vind het ook wel leuk als er weer meer keuze zou zijn. ^^


    Deep inside, I've never felt alive