• Hallo iedereen. Een tijdje geleden heb ik mijn abo-lijstje opgeschoond en nu zoek ik weer nieuwe verhalen.
    En wel onbekende personen verhalen.

    Het mogen allerlei stories zijn, 16+, horror, romantiek, ik lees alles!

    Als je maar niet aan komt zetten met fanfictie, want daar moet ik niks van hebben. Ook maakt 't niks uit als je story al afgelopen is of al wat verder is (;


    26 - 02 - '16

    Een vriendin van mij schrijft OP's. Er zullen wel leukere story's zijn maar verder kom ik niet op hele leuke OP's. Oh wacht, ik weet er nog 1 :')

    Klik 1
    Klik 2

    :Y)


    wat was dit ookalweer

    Dit is één van mijn favoriete stories: Kiss from a Rose. Het is een afgelopen, romantisch verhaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dankjulliewel! :3

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:49 ]


    26 - 02 - '16

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    I like! Dankje


    26 - 02 - '16


    We zijn hiermee gestart als roleplay, en de invloeden zijn er nog, maar ik vind het persoonlijk volwaardig om als gewoon verhaal gelezen te worden. Hopelijk vind je het wat!
    De geheime inlichtingendienst van Amerika staat altijd klaar om de mensheid te dienen, beschermen en helpen. Hun aanwezigheid blijft altijd onopgemerkt, maar zonder de hulp van deze geheime organisatie zou de wereld overspoeld worden door criminaliteit. Er is echter één criminele bende die de inlichtingendienst nog niet heeft weten op te pakken.
    De Crips vormen samen een criminele straatbende die bekend staan om hun beruchte moordacties en het stelen van peperdure voorwerpen die weer op de zwarte markt worden doorverkocht. Ze zijn sluw, snel en zijn uitstekend op elkaar afgestemd. Totdat er een conflict ontstaat waardoor de Crips in twee groepen worden opgedeeld. Het ene deel van de bende wil compact blijven om en op de oude manier blijven werken, terwijl het andere deel van de bende internationale bekendheid wilt vergen en er geen enkel probleem mee heeft dat de bende op deze manier in gevaar komt.
    De geheime inlichtingendienst komt hier achter en probeert één opvallend bendelid over te halen om met hen samen te werken en op deze manier de Crips voorgoed achter de tralies te krijgen.





    ~Mascot& Videnda
    ~Characters are selfmade
    ~Faceclaim Adriana: Phoebe Tonkin
    ~Faceclaim Maxwell: Sebastian Stan
    ~Faceclaim Stark: Finn Harries
    ~Faceclaim Riley: Colton Haynes
    ~Crime, Action and Drama
    ~Started: May 11 2014


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Run to safety


    You try to make me feel safe
    But I don't feel safe
    I'm not safe
    Someone needs to help me
    I need to run
    Run away
    Far away
    Help.


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Thanks!


    26 - 02 - '16

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?

    The First Word • Fred Weasley



    "I'm Fred ... and this is my twin brother George." Said a red-haired boy.
    He smiled at me.
    "And what's your name?" He asked.
    "Meggie." I answered quickly. His brown eyes looked at me.
    "Welcome to Hogwarts."




    "Fred?" I asked softly.
    "Meggie?" He asked, surprised.
    "I'm afraid Fred." I mumbled.
    "You have nothing to be afraid of Meggie Peggie. Fred will always come to your rescue! "He said. I blushed a little, and smiled




    *Begint: 18-7-2014
    *Eindigt:
    *Personen van J.K. Rowling.
    *Niet zelfde story lijn als Hp
    *Ik waarschuw niet, Alsjeblieft Abo?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 10:39 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    • Unable To Stay, Unwilling To Leave. •



    When You Have Left
    All You Have
    You Cannot Stay
    You Cannot leave

    When Hope Is Gone
    All Is Crushed
    You Cannot Leave
    You Cannot Stay


    Anastasia Weder is een Duits-Nederlands meisje, die in de oorlog naar haar grootouders verhuist. Daar duikt een joodse familie onder, voor de gevolgen van Hitler. Wat Anastasia niet weet is dat haar vader al naar de werkkampen zijn gebracht, voor het laten onderduiken van Joden. Ze moet, door deze omstandigheden heel voorzichtig zijn. Vooral met de Duitse soldaten.
    Op een avond klopte de SS aan bij de boerderij waar Anastasia woont. Angstig opent ze de deur, meteen zoeken de soldaten voor joden.
    Maar niet alles soldaten zijn, als de meeste denken. Anastasia raakt verwikkeld in een lastige relatie, waar geheimen groots zijn.
    Moet ze weg gaan? Of juist blijven?

    ©LittleBrego
    Nederlands geschreven -kan Engelse en/of Duitse woorden bevatten-
    Speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog

    Gelieve niets gebruiken voor eigen gebruik.


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.


    I will return.
    Find you,
    love you,
    and live
    without shame.


    Angelique is een Nederlands meisje waarvan haar vader van Duitse afkomstig is. Nooit hebben ze er last van tot de Tweede Wereldoorlog uitbreekt. Angelique en haar ouders krijgen profijt in vele dingen, wanneer de Duitsers binnendringen. Wat de Moffen niet weten is dat haar vader in het verzet zit en helpt bij onderduikadressen te zoeken voor de Joden. Het leven veranderd drastisch als er noodgedwongen een soldaat onderdak moeten bieden. De Deense soldaat die een SS-officier is bleek helemaal niet zo vreselijk te zijn. Integendeel zelf. Maar wat ze niet weet is dat hij een geheim mee brengt. Is de soldaat wel te vertrouwen? En kan de liefde tussen hun wel groeien? En het alle belangrijkste wie is die soldaat?

    * Written by Rozannaa
    *Kan Duitse/ Engelse woorden bevatten
    *Gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog
    *Gelieve niet gebruiken voor eigen gebruik
    *Neem abo!


    “So many books, so little time.”