• Hoi, ik zou graag een marauders rpg doen, maar ze zijn meestal al vol voordat ik ze zie. Ik heb nog niet echt een idee, maar ik sta voor veel open :)


    The question that drives me hazy, am I or the others crazy?

    Omdat er zo veel zijn denk ik niet dat er veel mensen zijn die nu nog mee gaan doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Is er dan een personage dat je per se wilt of zo? Want bij de Rpg war time kunnen best nog rollen gemaakt worden denk hoor c;


    Happy Birthday my Potter!

    *ziet net dat ik hem in de rollentopics ipv ideeen heeft gezet* was War Time niet al gestart? Ik voel me altijd zo awkward als ik er zomaar bij spring ^^`


    The question that drives me hazy, am I or the others crazy?

    Ja, maar pas net. Nog niet iedereen heeft gereageerd voor de eerste keer en bijvoorbeeld de eigenaresse heeft ook nog geen coupé maatje, dus ik denk dat je nog prima mee kunt doen hoor c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ja natuurlijk, dat kan gewoon nog.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    dan kijk ik daar nog naar, dankjewel :)


    The question that drives me hazy, am I or the others crazy?

    Je kunt inderdaad beter aan War Time meedoen, anders is er ook zo'n Marauders invasie wat ik niet erg vind, maar toch


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je er overigens wel één start wil ik op zich best mee doen, als ik een leuke rol kan bemachtigen.


    Happy Birthday my Potter!

    misschien start ik er later, van de zomer ofzo, er wel een, maar wat zou je dan een leuke rol lijken?


    The question that drives me hazy, am I or the others crazy?

    Mijn naam zegt genoeg, maar als je er in de zomer een opent, wil je mij dan waarschuwen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je er een opent, please waarschuw me haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn favoriet is altijd Lily, betekend ook dat vaak post, lange stukken schrijf en niet zomaar stop. Weet niet welke personages je verder in gedachte had, maar Mary, Alice en Cissy lijken mij ook wel leuk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hm ik ben dol op alle Harry Potter RPG's die er zijn haha. Maar eerlijk is eerlijk, vooral the Marauders vind ik persoonlijk het leukste. Dus, indien je een RPG maakt doe ik met liefde mee. En ik ben dol op rollen zoals Bellatrix, Sirius en Snape (lekker Lily obsessed zijn) haha. Hoewel de onbekendere personages zoals Marlene McKinnon en Dorcas Meadows ook erg leuk zijn om te spelen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Lizor schreef:
    Als je er een opent, please waarschuw me haha


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JamesPotter schreef:
    Mijn naam zegt genoeg, maar als je er in de zomer een opent, wil je mij dan waarschuwen?


    Precies dit, en dan Sirius reserveren gehgeh :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel