• Relatielijst. Per personage relatie met ieder ander personage.
    Tolkien
    Noah x Denise, Disneyy: Eerder afstandelijk.
    Noah x Pete, Disneyy: Well they don't know each other in the beginning, so yeah. Ik denk dat Noah niet echt veel aandacht aan Lucka zou besteden.
    Noah x Lucka, Lazulis: Same, maar als ze elkaar kennen denk ik dat Noah zo'n arrogant, hooghartig gevoel over hem gaat hebben.
    Noah x Chanel, TheseWords: -
    Noah x Caleb, Lizor: Vrienden, eerder kennissen. Like, aangezien Noah niet echt met Serpen overeenkomt, praten ze niet zo vaak met elkaar maar het is niet alsof ze elkaar haten? :'D
    Noah x Serpen, Lizor: Rivaliteeeit.
    Noah x Aurora, Lizor: Ze kennen elkaar ook niet in het begin, obviously. Misschien dat ze daarna wat meer in contact komen en dan zien we wel?
    Noah x Clary, iMickeyMouse: Hadden we al. (:
    Noah x Annie, Hoechlin: Hadden we ook al, dacht ik? Of heb je daar nog verduidelijking over nodig? :'D
    Noah x Lily, Hinrisath: Mwuh, denk niet echt dat Noah haar echt zou mogen en dus ofwel geen aandacht aan haar besteed, ofwel neerbuigend tegenover haar zou doen.

    Lizor
    Caleb x Ashley, Macabre: loveeee, Cashley forever.
    Caleb x Serpen, myself: brothers foreverrr.
    Caleb x Clary, iMickeyMouse: friends.
    Aurora x Annabeth, HoechIin: friends.
    Aurora x Chanel, TheseWords: friends.
    Serpen x Felice, Macabre: best buddies.
    Serpen x Ashley, Macabre: ex best friends.
    Serpen x Chanel, TheseWords: flirt buddies.

    iMickeyMouse
    Clary x Noah, Tolkien: Dit hadden we besproken.
    Clary x Caleb, Lizor: Vrienden.
    Clary x Annabeth, HoechIin: Haten elkaar sinds het eerste jaar.

    Disneyy
    Denise × Serpen - Lizor : Hatelijk I guess
    Denise × Caleb - Lizor : ?
    Denise × Shawn - Myle : Denise mag hem denk ik wel.
    Denise × Annabeth - HoechIin : ?
    Denise × Noah - Tolkien : Afstandelijk
    Denise × Felice - Macabre : -
    Denise × Ashley - Macabre : -
    Denise × Lily - Hinrisath :
    Denise × Gereserveerd - MagicToBe : -
    Denise × Gereserveerd - iMickeyMouse : -
    Denise × Clarissa ''Clary'' - iMickeyMouse : Twijfels
    Denise × Lucka - Lazulis : Denise zal hem denk ik wel mogen.
    Denise × Gereserveerd - WillNotLearn : -
    Denise × Aurora - Lizor : Denise zal haar niet zo erg mogen als ze heel bazig gaat doen tegen haar >.<
    Denise × Chanel - TheseWords : Denise zal haar denk ik wel mogen
    Denise × Allison - Author : -
    Denise × Scarlett - Author : -
    Denise × Tyler - RonaIdo : -
    Pete × Serpen - Lizor : Ik denk dat Pete hem geen geweldig aardig persoon gaat vinden..
    Pete × Caleb - Lizor : ?
    Pete × Shawn - Myle : Pete zal hem wel mogen
    Pete × Annabeth - HoechIin : Ze kennen elkaar niet, maar misschien dat ze uiteindelijk vrienden worden?
    Pete × Noah - Tolkien : Pete zal hem waarschijnlijk niet echt veel aandacht geven aangezien Noah dit ook niet bij hem zal doen.
    Pete × Felice - Macabre : -
    Pete × Ashley - Macabre : -
    Pete × Lily - Hinrisath : -
    Pete × Gereserveerd - MagicToBe : -
    Pete × Gereserveerd - iMickeyMouse : -
    Pete × Clarissa ''Clary'' - iMickeyMouse : Pete kent haar nog niet, maar hij zal sws wel met haar gaan praten >.<
    Pete × Lucka - Lazulis : Pete zal hem wel aardig vinden.
    Pete × Gereserveerd - WillNotLearn : -
    Pete × Aurora - Lizor : Pete mag haar niet heel erg omdat ze zo enorm bazig is >.<
    Pete × Chanel - TheseWords : Pete mag haar ^^
    Pete × Allison - Author : -
    Pete × Scarlett - Author : -
    Pete × Tyler - RonaIdo : Pete en Tyler zijn al een tijdje erg geode vrienden (?)
    Neomi × Serpen - Lizor : Neomi zal hem uiteindelijk wel mogen, I guess
    Neomi × Caleb - Lizor : Same for him
    Neomi × Shawn - Myle : Same for him too.
    Neomi × Annabeth - HoechIin : Op het eerste gezicht zal Neomi haar wel mogen omdat ze anders is [qua haarkleur]
    Neomi × Noah - Tolkien : Idunno..?
    Neomi × Clarissa ''Clary'' - iMickeyMouse : Neomi zal haar op het eerste gezicht een beetje raar vind vanwege haar uiterlijk en make-up.
    Neomi × Lucka - Lazulis : Friends?
    Neomi × Tyler - RonaIdo : Ze zal ook over hem wel een vooroordeel hebben aangezien hij van Beauxbattons komt.
    Neomi × Scott - Fia : Neomi zal hem ook wel mogen
    Neomi × Allison - Author : Aangezien Neomi een enorm vooroordeel heeft over meiden van Beauxbattons zal ze deze vier op het eerste moment vies aan kijken
    Neomi × Scarlett - Author :
    Neomi × Aurora - Lizor :
    Neomi × Chanel - TheseWords :

    Ronaldo
    Tyler x Allison + Scarlett: Drieling
    Tyler x Chanel: Beste vrienden/Flirts
    Tyler x Pete: Goede vrienden

    HoechIin
    Annabeth x Serpen, Lizor || Hmm, wel bevriend?
    Annabeth x Caleb, Lizor || Bevriend maar met veel gekibbel naar elkaar toe?
    Annabeth x Noah, Tolkien || Hadden we al, right? ^^ :')
    Annabeth x Denise, Disneyy || Anna zal niet snel op haar afstappen.
    Annabeth x Clary, iMickeyMouse || Anna heeft een grote haat ontwikkeld voor Clary al sinds het eerste jaar op Hogwarts.
    Annabeth x Neomi, Disneyy || Anna zal haar wel mogen, maar of ze echt met haar om wilt gaan is nog een grote twijfel.
    Annabeth x Aurora, Lizor || Bevriend! :'D
    Annabeth x Pete, Disneyy || Anna en Pete kennen elkaar nog niet maar worden uiteindelijk wel bevriend.
    Annabeth x Chanel, TheseWords || Anna mag Chanel totaal niet. Ze vind haar te veel op een 'Barbie pop' lijken.
    Annabeth x Allison, Author || Anna mag haar wel, later misschien bevriend?
    Annabeth x Tyler, Ronaldo || Eerder kennissen? I don't knowww. :')


    Personages die vrienden zoeken (dat klinkt heel sneu haha)
    Annabeth, HoechIin
    Lucka, Lazulis
    Clary, iMickeyMouse
    Denise, Disneyy
    Pete, Disneyy
    Alle personages van Author
    Austin, Pumbaa
    Scot, Fia

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 8:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maar je hoeft het niet speciaal voor mij te veranderen, hoor. :')


    help

    Anders open je m rond half 8, een uurtje eerder?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Van zeven tot acht heb ik sowieso muziekschool. :')

    Wel, van halfzeven tot halfnegen als ik met de fiets moet, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:59 ]


    help

    Ik open hem wel gewoon om 20.30, ik zorg wel dat er niet gespamt wordt als je vandaag niet kan reageren haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik open hem wel gewoon om 20.30, ik zorg wel dat er niet gespamt wordt als je vandaag niet kan reageren haha.

    Okay. :') Ik zal proberen één postje te schrijven, dan, maar ik kan niets beloven. Anders zal het voor zaterdag zijn.


    help

    Op welk punt beginnen* we eigenlijk? Vanaf Augustus wanneer de andere scholen binnen komen of vanaf het kiezen van de kampioenen?
    Misschien als je dat al laat weten kunnen mensen hun beginpost nu al schrijven en deze vanavond even snel posten ofzo XD

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:12 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Op welk punt beginnen* we eigenlijk? Vanaf Augustus wanneer de andere scholen binnen komen of vanaf het kiezen van de kampioenen?
    Misschien als je dat al laat weten kunnen mensen hun beginpost nu al schrijven en deze vanavond even snel posten ofzo XD

    Goed idee (: en ik wil eigenlijk beginnen bij de Hogwarts express zoals gewoonlijk maar idk dat is zo onorigineel haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Goed idee (: en ik wil eigenlijk beginnen bij de Hogwarts express zoals gewoonlijk maar idk dat is zo onorigineel haha


    Het lijkt me wel leuk dat het is op het moment dat de scholen erbij komen. :')


    help

    Lizor schreef:
    (...)
    Goed idee (: en ik wil eigenlijk beginnen bij de Hogwarts express zoals gewoonlijk maar idk dat is zo onorigineel haha


    Mij lijkt het handiger om op het moment te beginnen in Augustus dat de andere scholen er bij komen, want als je later begint kunnen degene met een rol van een andere school niet rpg'en XD
    Zoals Lazius, Pumba, WillNotLearn, TheseWords, Author en Ronaldo xd
    Dat zijn toch best veel mensen die dan niet kunnen mee doen voor een best lange tijd >~<

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:40 ]


    Little do you know

    Tolkien schreef:
    (...)

    Het lijkt me wel leuk dat het is op het moment dat de scholen erbij komen. :')

    Ja, dat had ik ook al bedacht. Dit wordt het begin:


    "Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Als je deel wilt nemen aan dit evenement kan je tot Donderdag avond je naam in de Goblet of Fire doen. Vrijdagavond zal deze de drie vertegenwoordigers van elke school uitkiezen, die drie opdrachten zullen moeten voltooien. Voor de winnaar staat eeuwige roem te wachten!
    Maar meer over dit later, voor nu wil ik jullie introduceren aan de studenten van Beauxbatons!"


    Het is zeven uur en alle Hogwarts leerlingen zitten aan hun afdelingstafels. De eerste jaars zijn gesorteerd in hun afdeling en het schoolhoofd heeft zijn jaarlijkse speech gehouden. De leerlingen van Beauxbatons komen de zaal binnen en niet lang na hen komen ook de leerlingen van Durmstrang binnen. Na deze spetterende opening van het schooljaar zal er een feestelijke maaltijd op de tafels verschijnen. Smakelijk eten allemaal en zorg ervoor dat jullie je voor negen uur in jullie slaapzalen bevinden! De Durmstrangs slapen op hun schip en de Beauxbatons in hun koets.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nice


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oke :]
    Schrijven we dan dat we binnenkomen[als leerlingen van de andere scholen]?
    En hoe gaan we dat dan doen? XD


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    oke :]
    Schrijven we dan dat we binnenkomen[als leerlingen van de andere scholen]?
    En hoe gaan we dat dan doen? XD

    Ja en je mag gewoon een korte beschrijving geven van wat je indruk is van de school en van de reis die je hebt gehad en bij wie je aan de tafel gaat zitten enz.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb mijn rol gemaakt. Is hij goed zo?
    En Austin mag dan ook op het mensen-die-vrienden-zoeken lijstje.


    -

    Pumbaa schreef:
    Ik heb mijn rol gemaakt. Is hij goed zo?
    En Austin mag dan ook op het mensen-die-vrienden-zoeken lijstje.

    Hij is goed (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.