• Bedacht door mij en LoveLost

    Na jaren strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort is er eindelijk een einde gekomen. Echter is dit einde heel anders dan iedereen gehoopt had en in de boeken geschreven staat. Hoewel iedereen gehoopt had dat Harry Potter aan het einde van zijn zevende leerjaar sterk genoeg zou zijn om Lord Voldermort te kunnen vermoorden, is het tegendeel bewezen. Na een één op één strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort, kwam Lord Voldermort terug naar Hogwarts met een dode Harry Potter in zijn handen. Iets wat voor hem de overwinning betekende.

    Nu, vijf jaar later, is Voldermort nog altijd aan de macht. De leerlingen op Hogwarts krijgen les van Death Eathers en hebben Snape als hun headmaster. De vier afdelingen zijn gebleven, waarin Gryffindor wordt gezien als de laagste afdeling en Slytherin als de beste. Iets wat de leerlingen overal in merken. Zo is het leven voor een Slytherin geweldig en het leven voor een Gryffindor een hel. Modderbloedjes zijn er op de school niet meer te vinden, bloedverraders alleen zolang niemand hier achterkomt. Iets wat het leven nog erger maakt voor de Gryffindors, maar ergens ook voor de Ravenclaws en Hufflepuf, is dat er een groepje Slytherins is ontstaan, aanhangers van Dreven Malum, dat alles voor het zeggen heeft. De Gryffindors behandelen ze als oud afval, de Ravenclaws en Hufflepuffs kunnen het beste ook uitkijken en zelfs in Slytherin heeft dit groepje alles voor het zeggen. Hoewel dit groepjes heel sterk lijkt te blijven, komt er heel langzaam ook verzet tegen hen. Verzet van leerlingen die weten wat er echt met Harry Potter aan de hand is.

    Wat Voldermort en de Death Eathers namelijk niet weten, is dat Harry Potter helemaal niet dood is. Hij was alleen bewusteloos en nog niet sterk genoeg, maar hij wordt steeds sterker en sterker. Samen met de Orde van de Feniks, die steeds groter en groter wordt, schuilt hij onder Hogwarts, op een plek geheim voor de Death Eathers. Hier trainen ze en trainen ze, om uiteindelijk Lord Voldermort in een tweede strijd te kunnen verslaan en Hogwarts weer terug te kunnen nemen.



    Gryffindor
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Gereserveerd[/q]

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 1 Chasers

    Captain: Melody Jane McCarter
    Beaters:
    Seeker: Gereserveerd
    Keeper:
    Chasers: Melody Jane McCarter

    Leerlingen
    Melody Jane McCarter - 16 - jaar 6 - Chaser + captain - Piaffe
    Gereserveerd - Seeker - klassenoudste - PeterParker
    Katherina "Kate/Kath" Belle Golding - 16 - jaar 4 - Lizor



    Ravenclaw
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Peter Webster - Hinrisath
    Emma Kaitlyn Rose Winter - Creaboek

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers

    Captain: Rowen Aurora Yaxley
    Beaters: en
    Seeker:
    Keeper: Rowen Aurora Yaxley
    Chaser: , en

    Leerlingen
    Peter Webster - 16 - jaar 5 - klassenoudste - Hinrisath
    Rowen Aurora Yaxley - 17 - jaar 7 - captain + keeper - Sempre
    Emma Kaitlyn Rose Winter -16 - jaar 6 - Creaboek


    Hufflepuf
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    .

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers
    Captain:
    Beater:
    Seeker:
    Keeper:
    Chaser:

    Leerlingen



    Slytherin
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Chanel Faye Black - TheseWords
    Dreven Malum - WillNotLearn

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 31 Chasers

    Captain: Dreogan Kaeleb Aiden Kasai
    Beater:
    Seeker:
    Keeper:
    Chaser: Chanel Faye Black en Dreogan Kaeleb Aiden Kasai

    Het groepje dat zo goed als alles te zeggen heeft en 1 aanvoerder
    Dreven Malum - leider - WillNotLearn
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords
    Annabeth Lucianna Littleton - 18 - jaar 7 - lid van "het groepje" - HoechIin
    Myradele Herondale - 17 - jaar 7 - iMickeyMouse


    Leerlingen
    Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - 18 - jaar 6 - Chaser + captain - Lizor
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste - lid van "het groepje" - TheseWords
    Myradele Herondale - 17 - jaar 7 - lid van "het groepje" - iMickeyMouse

    Dreven Malum - 18 - jaar 7 - klassenoudste - leider van "het groepje" - WillNotLearn
    Annabeth Lucianna Littleton - 18 - jaar 7 - lid van "het groepje" - HoechIin


    Schoolhoofd
    Severus Snape - WillNotLearn


    Leraren (+ afdelingshoofden) - voor elk vak één


    Leden van de Orde van de Feniks
    Gereserveerd - HoechIin

    Invullijst leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Beste vakken:
    Slechte vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie zwerkbalteam?:
    Klassenoudste?:
    Huisdier:
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?:
    Extra:


    Invullijst leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?:
    Afdelingshoofd?:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijst lid Orde van de Feniks:
    Naam:
    Leeftijd:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Hoe is hij/zij bij de Orde van de Feniks terecht gekomen, wat is er in het verleden gebeurt dat voor hem haar belangrijk is, andere belangrijke gebeurtenissen uit het verleden)
    Extra:


    Regels:
    -Je mag een faunaat of weerwolf zijn, tenzij ik hier een stop op roep omdat het er te veel worden
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 200 woorden, het liefst meer
    - 16+ is toegestaan
    - Stelletjes zijn toegestaan
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Er zit geen maximum aan het aantal personages dat je mag spelen, zolang je maar aan allen aandacht blijft besteden.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Vanavond, rond half 8, open ik het speeltopic.
    Er mogen altijd nog nieuwe mensen/rollen bijkomen


    Keep your head up, keep your heart strong

    http://images6.fanpop.com/image/photos/36800000/claire-holt-the-originals-tv-show-36846451-995-788.jpg
    Als je de foto niet kunt zien, zoek dan op: Claire Holt.

    Naam: Emma Kaitlyn Rose Winter

    Leeftijd: Emma is 16 jaar en is jarig op 5 september.

    Afdeling: Ravenclaw

    Leerjaar: 6

    Beste vakken: Astronomie, Verweer tegen de zwarte Kunsten.

    Slechte vakken: gedaanteverandering, toverdranken.

    Innerlijk: Emma is een stoere meid die vanbinnen lief is, behulpzaam, en altijd bereid om iemand te helpen die in nood verkeert.
    Ze is zeer emotioneel en huilt vaak zonder het echt te willen.
    S' nachts ligt ze wakker en komen er herinneringen uit haar jeugd in haar op waar ze - als ze eenmaal zijn begonnen- niet meer uitkomt.
    De herinneringen vertel ik wel bij extra.
    Emma ziet er van buiten onbreekbaar uit. Wat ze dus vanbinnen eigenlijk wel is.
    Ze kan soms wat aangebrand zijn.

    Uiterlijk: Emma heeft blond middellang haar wat ze vaak los heeft hangen.
    Op haar benen heeft ze littekens van de trappen en het 'perongeluk' van de trap duwen.
    Haar armen zitten vol met krassen omdat ze het avontuur altijd weer opzoekt.
    Emma is ongeveer 1m 70 lang, wat best lang is als je het vergelijkt met haar gezin.

    Klassenoudste?: Ja.

    Huisdier: een sneeuwuil genaamd: Lucia.

    Extra: toen Emma werd geboren, overleed haar moeder vrijwel direct. Nadat haar vader haar bij een gezin af had gegeven, pleegde hij zelfmoord uit verdriet om zijn vrouw.
    Het gezin waar Emma toen bij opgroeide, was gemeen. Het gezin bestond uit een vader, een moeder, 3 dochters die allemaal 7 jaar ouder waren dan Emma zelf, en 2 zonen; 1 van 12 en 1 van 7.
    Allemaal waren ze dreuzels. Het gezin behandelde Emma als oud vuil.
    Als ze iemand tegen sprak, kwam ze in de kelder. Of nog erger: haar moeder sleepte haar naar de schuur, gaf haar een paar flinke trappen tot ze bloedde of buiten bewustzijn was, en sloot haar op. In het donker, met spinnen(waar Emma een hekel aan had en bang voor was) en ratten(die ze dan wel weer leuk vond).
    Toen ze de Zweinstein brief kreeg, mocht ze natuurlijk niet gaan en werd ze weer opgesloten in de kelder.
    Totdat er een meneer aan kwam die samen met haar verdwijnselde naar het kasteel, ver, ver weg van het akelige gezin.
    Niet dat het op school véél beter was...
    Zodat ze niet naar huis hoefde tijdens de vakantie, ging ze met haar vriendin mee naar huis.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    TheseWords schreef:
    Vanavond, rond half 8, open ik het speeltopic.
    Er mogen altijd nog nieuwe mensen/rollen bijkomen


    Yay! Ik zal mijn oude rol nog even in het topic posten
    Oh wacht is, nou. Nu kan ik niet bij het begin van het speeltopic zijn :/

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:37 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Naam:
    Melody Jane McCarter. Melody's ouders hebben haar vernoemd naar haar beide oma's, Melody McCarter en Jane Springs. Melody is echter niet altijd blij dat ze vernoemd is naar haar oma's, ze vindt het vaak zo tuttig of, ouderwets. Melody heeft dezelfde achternaam als haar moeder, in tegenstelling tot de meeste andere gezinnen, waarbij de kinderen de achternaam van hun vader dragen.

    Leeftijd:
    Melody is nu zestien jaar en verjaart op 4 oktober.

    Afdeling:
    Melody is gesorteerd in Gryffindor. In het begin was ze heel bang, bang voor de slytherins, de leraren, het schoolhoofd.. Bang voor alles wat er kan gebeuren in Gryffindor maar nu niet meer. Ze is erg blij met Gryffindor als afdeling en is er trots op dat ze een Gryffindor is.

    Leerjaar:
    Melody zit nu in haar zesde leerjaar en heeft dus in haar eerste leerjaar op Hogwarts de oorlog meegemaakt. Ook weet ze niet anders dan dat Snape het schoolhoofd is.

    Beste vakken:
    Melody is ondanks dat de Deatheaters haar en haar mede Gryffindors niet mogen erg goed in DADA en haalt hier, wonder boven wonder, ook aalt erg hoge cijfers in. Ook is ze goed in Potions.

    Slechte vakken:
    Melody's slechtste vakken zijn Herbology en Divination. Ze vindt het ook geen interessante vakken en doet haar best daarom ook niet. Ook is ze niet erg goed in History of Magic maar hier doet ze wel meer haar best voor aangezien ze het interessant vindt. Dat ze een saaie leraar hebben maakt dat ze het toch een stom vak vindt.

    Innerlijk:
    Melody is een vrolijk en brutaal iemand. Ze durft erg veel. Ergens geen zin in? Dan doet ze het ook gewoon niet. Mag ze je niet? Pech voor jou. Melody houdt erg veel van lachen en Quidditch. Van jongs af aan heeft ze al op een bezem gezeten. Melody verbergt haar verdriet onder een vrolijke lach. Het is zo dat als ze iets wil ze er voor zorgt dat ze het krijgt. Ze houdt ook erg van grappen uit halen en is dus goede vrienden met, de door velen gehate klopgeest, Foppe. Melody geeft heel veel om haar vrienden en vriendinnen. Deze zijn haar alles om het zo maar even te zeggen. Zonder dat ze het zelf doorheeft is ze best wel egoïstisch, dit kunnen mensen verkeerd opvatten maar de meesten kunnen er wel tegen omdat ze zichzelf ook belangrijk vinden en iedereen wel slechte eigenschappen heeft.

    Uiterlijk:



    Melody heeft lange blonde haren, deze draagt ze vaak in een slordige knot, een hoge staart of gewoon los. Melody is 1.70 lang en weegt niet veel. Ze heeft grijsblauwe ogen en een normale huidskleur. Ze verbrandt niet snel. Ook heeft ze lichtelijk roze lippen en geen slechte rondingen.

    Positie zwerkbalteam:
    Melody speelt sinds haar tweede jaar Quidditch en is sinds het vierde jaar aanvoedster.

    Huisdier:
    Melody heeft van de zomer een klein zwart poesje gekregen van haar ouders. Deze draagt de naam Minnie.

    Extra:
    Melody is een Metamorphmagus maar doet hier over het algemeen niet veel mee. Wel gebruikt ze het soms als grap of als ze zo onopvallend mogelijk ergens wil zijn.


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Yay! Ik zal mijn oude rol nog even in het topic posten
    Oh wacht is, nou. Nu kan ik niet bij het begin van het speeltopic zijn :/


    Hoe laat moet ik m openen zodat je er wel bij kan zijn?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Hoe laat moet ik m openen zodat je er wel bij kan zijn?


    Uhm.. Geen idee. Tussen kwart voor negen en half tien moet waarschijnlijk wel lukken maar ik kan denk ik nog steeds niet heel veel posten aangezien ik rond die tijd thuis kom van training of daar nog aan het wachten ben en dan moet ik daarna douchen en nog even leen en daarna slapen.. Maar ik denk dat 2 posts sowieso wel moet lukken.


    take me back to the basics and the simple life

    TheseWords schreef:
    Vanavond, rond half 8, open ik het speeltopic.
    Er mogen altijd nog nieuwe mensen/rollen bijkomen


    Ah leuk! Fijne tijd ook! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Piaffe schreef:
    (...)

    Uhm.. Geen idee. Tussen kwart voor negen en half tien moet waarschijnlijk wel lukken maar ik kan denk ik nog steeds niet heel veel posten aangezien ik rond die tijd thuis kom van training of daar nog aan het wachten ben en dan moet ik daarna douchen en nog even leen en daarna slapen.. Maar ik denk dat 2 posts sowieso wel moet lukken.


    Dat is te laat, sorry.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik ga hem nu aanmaken, sorry dat het zo lang duurde maar er kwamen wat belangrijke dingen tussendoor.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dat is te laat, sorry.


    Snap ik (;


    take me back to the basics and the simple life

    Naam:
    Adrienne Lucretia Malfoy

    Leeftijd:
    17, verjaard op 14 Mei.

    Afdeling:
    Slytherin, en daar is ze ook erg trots op.

    Leerjaar:
    Het 7e leerjaar

    Beste vakken:
    * Verweer Tegen Zwarte Kunsten
    * Toverdranken.
    * Transfiguratie


    Slechte vakken:
    * Waarzeggerij.
    * Verzorging van Fabeldieren


    Innerlijk:
    Hoewel ze er als een heel lief en aardig meisje uitziet, is ze koel, arrogant en egoïstisch tegen de mensen die ze niet vertrouwd. Ze vertrouwd alleen haar sociale vriendenkring (het bevelhebbende groepje), Draco, haar broer, haar ouders, The Dark Lord en Bellatrix Lestrange, maar rekent er niet teveel op dat ze er voor haar zullen zijn waardoor ze er een koude muur om haar heen hangt waar moeilijk in te breken is. Vrijwel alleen haar broer vertrouwd ze volledig, en ze zou zelfs voor hem sterven, omdat Draco altijd lief tegen haar is geweest. Voor de rest is ze heel verwend en rijk en zie je haar vrijwel altijd met de nieuwste mode of boeken en schoolspullen lopen. Ze maakt mensen graag trots, want dat geeft haar een goed gevoel van macht, en doet er dan ook alles aan om de opgegeven taak te volbrengen. Bellatrix is een van haar beste vriendinnen, en ze lijken qua karakter ook vreselijk op elkaar; behalve dat Adrienne niet zo krankzinnig is. Ook is ze een echte saddist, ze geniet ervan als ze Mudbloods vermoord ziet worden of zelf mag vermoorden of pijn doen. Adrienne heeft bijna geen angsten, ze heeft maar één angst, de angst om te falen. Adrienne heeft nog nooit gefaald en daarom is Adrienne ook een van de weinige personen wie Voldemord vertrouwd en volledig op kan rekenen. Ze heeft dan ook het duistere teken; een van de vele dingen waar ze trots op is.
    Ook laat ze mensen vaak dingen voor haar doen, bijvoorbeeld om een jongen te verleiden en dan iets laten doen , waarna ze 'de touwtjes in handen' van hem.heeft. Adrienne houdt ervan om de touwtjes in handen te hebben.
    Adrienne kent geen liefde; ze geeft vrijwel alleen maar om haar uit en haar familie. Als ze iets wilt, moet en zal ze het krijgen, in welke omstandigheden ook. Adrienne zorgt er altijd voor dat ze krijgt wat ze wilt.


    Uiterlijk:








    Adrienne is 1.75 en, 51,0 KG.
    Ze heeft een mooi hartvormig gezicht met duidelijke jukbeenderen en haar grote grijze ogen blinken uit. Ze is ook best wel blank, omdat ze vrijwel bijna nooit in de zon komt, en als ze dat wel komt, word ze niet bruin. Adrienne heeft van nature een slanke bouw, waar ze soms onzeker over is. Ook draagt ze vrijwel geen make-up, alleen smeert ze haar gezicht in met een creme zodat haar huid niet droog wordt, en doet ze lippenstift op die een lichte teint heeft om haar lippen wat meer kleur te geven. Adrienne houdt van de kleur zwart, groen en zilver, omdat zwart mooi afkleed en groen en zilver haar afdelingskleuren zijn.


    Positie zwerkbalteam?:
    Seeker

    Klassenoudste?:
    Nee, maar ze is wel een vertrouweling van Snape.

    Huisdier:
    Een zwarte uil, Shadow. Hoewel Adrienne een staalhard meisje is geeft ze wel om haar uil.

    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?:
    Ja. Hoewel ze de aanvoerder niet is, mag de aanvoerder haar graag en laat haar zijn 'rechterhand' zijn. Adrienne heeft dus iets meer te zeggen dan de andere leden van de groep, maar ze staat nog steeds onder de aanvoerder. De aanvoerder heeft stiekem een oogje op haar, maar dat laat hij niet merken..

    Extra: Adrienne is erg populair op school, en staat vooral bekend bij de jongens waar ze geen aandacht aanschenkt. Haar broer Draco zou ook alles voor haar doen en is ook bereid om iedereen die haar pijn doet te vermoorden. Adrienne werd op haar tiende deatheater, omdat het al snel bleek dat ze een doorzetter was en een echte Slytherin. Adrienne is ook heel erg slim; soms zelfs even slim als een Ravenclaw, maar dat laat ze niet in het bijzijn van andere Slytherins. Ook heeft Adrienne een hele erge hekel aan Pansy Parkinson, en heeft het 'kind' samen met Bellatrix vervloekt met Crucio, waar ze van genoot. Adrienne haat Gryffindors en Mudbloods net zo erg als Draco, en is dus blij dat Harry Potter (zogenaamd) dood is, en dit ziet ze dan ook als overwinning.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:51 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Zo, Adrienne is af ^^


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    slytherin meisje? Seeker aub.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Wel leuk:)


    tiptoe through the tulips...

    Naam: Ginny
    Leeftijd: 12
    Afdeling: Zwadericht
    Leerjaar: 2
    Beste vakken: verweer tegen zwarte kunsten
    Slechte vakken: voorspellend rekenen
    Innerlijk: de populairste van de school en gemeen
    Uiterlijk: zwarte haren en 1.55 cm
    Positie zwerkbalteam?: zoeker
    Klassenoudste?: nee
    Huisdier: rat
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?: ja
    Extra: ze is verliefd op iemand


    tiptoe through the tulips...