Ze zijn inmiddels al een week bezig! - De roosters - Dien hier je klacht in over een examen - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen
Deep inside, I've never felt alive
JESH! VWO Natuurkunde vraag 17 wordt bij iedereen goedgeteld Zie hier. Dat zijn weer vijf gratis punten, hehe.
[ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 16:35 ]
Ik had wel een halfuur extra kunnen gebruiken bij Frans.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Kairos schreef: Ik had wel een halfuur extra kunnen gebruiken bij Frans.
Caution first, always.
Als ik ben geslaagd, is dat met hakken over de sloot >,<
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
Had iemand vandaag van havo biologie?
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
Constante schreef: JESH! VWO Natuurkunde vraag 17 wordt bij iedereen goedgeteld Zie hier. Dat zijn weer vijf gratis punten, hehe.
Happy Birthday my Potter!
29 of 30 punten van de 50, meer dan ik had verwacht xd
Ik heb héél streng nagekeken en toen kwam ik op 22 uit, zullen er wel wat meer zijn en dan zit ik rond de 5,5 *\o/*
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
BastiIIe schreef: Ik heb héél streng nagekeken en toen kwam ik op 22 uit, zullen er wel wat meer zijn en dan zit ik rond de 5,5 *\o/*
Kairos schreef: (...) Het is meerkeuze, dan is het toch gewoon wel of niet goed?
Had je het niet omcirkelt?
Omcirkelt? Ja, maar dat ligt toch op school? :p
Maar je mag je boekje waar de vragen in staan mee naar huis nemen
Jafar schreef: (...) Super fijn, want ik ging bij 17 en 18 volledig de mist in. Wel jammer dat ik er zoveel kostbare tijd aan heb verspild... Maar ja :')
Constante schreef: (...) Ja, helaas. En blijkbaar wordt bij scheikunde ook de laatste vraag goedgeteld, heuj bron