• Ik vind het onwijs vervelend dat ik mijn reacties in fora niet kan verwijderen. Ik heb een hele tijd op Hyves geschreven aan RPG's (en er waren ook andere fora, spelletjes enzo), en daar was het wél mogelijk om een reactie te verwijderen. Als ik dan een foutje maakte en een reactie bij een verkeerd topic zette, dan kon ik die gewoon weer verwijderen.

    Er zullen vast redenen zijn om het mogelijk te maken, maar het lijkt mij wel ontzettend handig om mijn reacties wél te kunnen verwijderen en als dat niet kan, dan hoor ik graag waarom (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat vind ik ook, maar ik vrees dat het er niet gaat komen. Dat stond ooit eens ergens. Te verwarrend, of zo.
    Het lijkt me wel handig dat je je reactie kunt verwijderen zo lang dat niemand anders er nog na heeft gepost en anders niet meer. Dat is op vele fora zo.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Dat vind ik ook, maar ik vrees dat het er niet gaat komen. Dat stond ooit eens ergens. Te verwarrend, of zo.
    Het lijkt me wel handig dat je je reactie kunt verwijderen zo lang dat niemand anders er nog na heeft gepost en anders niet meer. Dat is op vele fora zo.


    16 - 09 - '17

    Ik denk niet dat het er komt, omdat er dan reacties verwijderd gaan worden om aan een waarschuwing en eventueel een ban te ontkomen, mocht de desbetreffende user het veel te bont hebben gemaakt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik denk niet dat het er komt, omdat er dan reacties verwijderd gaan worden om aan een waarschuwing en eventueel een ban te ontkomen, mocht de desbetreffende user het veel te bont hebben gemaakt.


    Nou, als je iets verkeerd gezegd hebt en je weet het van jezelf, kun je het nog steeds verwijderen, dat is nu net het punt ervan. Al kun je het natuurlijk ook nog steeds verwijderen als je een waarschuwing hebt gekregen, en dat is nu niet de bedoeling, maar goed.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Nou, als je iets verkeerd gezegd hebt en je weet het van jezelf, kun je het nog steeds verwijderen, dat is nu net het punt ervan. Al kun je het natuurlijk ook nog steeds verwijderen als je een waarschuwing hebt gekregen, en dat is nu niet de bedoeling, maar goed.


    Dat zou niet eerlijk zijn.
    Stel, ik heb een fikse ruzie met een andere user op het forum. Achteraf verwijder ik al mijn berichten omdat ik weet dat het is gemeldt, maar de andere user laat zijn berichten staan. Een moderator kan dan niet bepalen wat er aan de hand is, wie de ruzie heeft uitgelokt en als er een straf moet worden uitgedeeld in welke mate deze moet worden gegeven. Ik vind het geen goed idee, omdat dingen dan niet meer kloppen en men er misbruik van kan maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik denk niet dat het er komt, omdat er dan reacties verwijderd gaan worden om aan een waarschuwing en eventueel een ban te ontkomen, mocht de desbetreffende user het veel te bont hebben gemaakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Miserables schreef:
    Ik denk niet dat het er komt, omdat er dan reacties verwijderd gaan worden om aan een waarschuwing en eventueel een ban te ontkomen, mocht de desbetreffende user het veel te bont hebben gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Miserables schreef:
    (...)

    Dat zou niet eerlijk zijn.
    Stel, ik heb een fikse ruzie met een andere user op het forum. Achteraf verwijder ik al mijn berichten omdat ik weet dat het is gemeldt, maar de andere user laat zijn berichten staan. Een moderator kan dan niet bepalen wat er aan de hand is, wie de ruzie heeft uitgelokt en als er een straf moet worden uitgedeeld in welke mate deze moet worden gegeven. Ik vind het geen goed idee, omdat dingen dan niet meer kloppen en men er misbruik van kan maken.


    Dat is net het punt van mijn ding dat je enkel berichten zou moeten kunnen verwijderen als er geen reacties onder staan ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het niet perse nodig. Je kunt gewoon je reactie aanpassen, tekst verwijderen en vervangen door '-' of iets dergelijks.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grohl schreef:
    (...)

    Dat is net het punt van mijn ding dat je enkel berichten zou moeten kunnen verwijderen als er geen reacties onder staan ^^


    Dan kun je toch ook met elkaar afspreken dat je de reacties verwijderd? Ik blijf erbij dat er misbruik van gemaakt gaat worden.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 23:01 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Dan kun je toch ook met elkaar afspreken dat je de reacties verwijderd? Ik blijf erbij dat er misbruik van gemaakt gaat worden.


    Als je echt een lange ruzie met iemand had, zal er heus wel iemand tussen gepost hebben, hoor. Maar goed, ik begrijp je punt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is al vaker voorgesteld en kei vaak afgewezen. Dit is om verwarring te voorkomen als ik het goes begreep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miserables schreef:
    Ik denk niet dat het er komt, omdat er dan reacties verwijderd gaan worden om aan een waarschuwing en eventueel een ban te ontkomen, mocht de desbetreffende user het veel te bont hebben gemaakt.


    Pretty is just a pretty word.

    Vroeger kon je je reacties gewoon verwijderen, maar omdat hier misbruik van gemaakt werd (bij ruzies werden de berichtjes verwijderen, waardoor de mods er niet meer uitkwamen wie nou begonnen was en wie niet), hebben ze die knop verwijderd. Dus ik denk om eerlijk te zijn dat deze knop ook niet meer gaat terug komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Miserables schreef:
    (...)

    Dat zou niet eerlijk zijn.
    Stel, ik heb een fikse ruzie met een andere user op het forum. Achteraf verwijder ik al mijn berichten omdat ik weet dat het is gemeldt, maar de andere user laat zijn berichten staan. Een moderator kan dan niet bepalen wat er aan de hand is, wie de ruzie heeft uitgelokt en als er een straf moet worden uitgedeeld in welke mate deze moet worden gegeven. Ik vind het geen goed idee, omdat dingen dan niet meer kloppen en men er misbruik van kan maken.

    Om zulke redenen komt dit er dus niet.
    Dus hier gaat helaas een slotje op omdat dit 1 van dé suggesties is die altijd terugkomt, maar er nooit zal komen.

    Je kan ook gewoon je post leeghalen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury