De informatie hieronder is niet heel relevant meer, maar binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken als er meer informatie is.
Het idee
Het zal jullie gestoord in de oren klinken, maar ik weet 100% zeker dat dit mogelijk is. Ik kwam op het idee om een kleinschalig Quizlet Festival te organiseren. Dit houdt in dat ik een Festival - met muziek, kraampjes, eten, meetingen en nog veel meer - voor ongeveer honderd man
Hoe ik dit voor elkaar wil krijgen?
Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Ik kan veel mensen uit het dorp waar ik woon, ook via mijn ouders en ik kan een podium, een locatie, een BBQ en een muziekinstallatie regelen. Nou, dan heb je al heel wat toch? Verder is er misschien wel iemand op Quizlet die een bandje heeft en op wil treden of misschien kennen mensen hier wel bandjes die we in kunnen huren voor een klein bedrag.
Handige informatie
Het is nu nog absoluut nog niet uitgewerkt en ik heb nog niks geregeld omdat ik eerst wil weten of er een aantal mensen zijn die mij mee zouden willen helpen om dit op te richten en of er überhaupt wel interesse is. Daarom vraag ik aan jullie of er ideeën zijn om dit Festival door te laten gaan en wat voor een dingen we dan zouden kunnen organiseren op het Festival en of er vier of vijf mensen zijn die met mij mee zouden willen brainstormen.
[ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:58 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.