• De informatie hieronder is niet heel relevant meer, maar binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken als er meer informatie is.


    Het idee
    Het zal jullie gestoord in de oren klinken, maar ik weet 100% zeker dat dit mogelijk is. Ik kwam op het idee om een kleinschalig Quizlet Festival te organiseren. Dit houdt in dat ik een Festival - met muziek, kraampjes, eten, meetingen en nog veel meer - voor ongeveer honderd man idk gewoon een hele ruime schatting ga proberen te organiseren in een weiland naast mijn huis!

    Hoe ik dit voor elkaar wil krijgen?
    Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Ik kan veel mensen uit het dorp waar ik woon, ook via mijn ouders en ik kan een podium, een locatie, een BBQ en een muziekinstallatie regelen. Nou, dan heb je al heel wat toch? Verder is er misschien wel iemand op Quizlet die een bandje heeft en op wil treden of misschien kennen mensen hier wel bandjes die we in kunnen huren voor een klein bedrag.

    Handige informatie
    Wanneer?
    -

    Tijden
    Ik zat te denken om het van ongeveer 14:00 tot 21:30 te doen.

    Kosten
    Zoiets is natuurlijk niet gratis, maar met een beetje inzet van mensen hier op Quizlet en een aantal sponsoren kunnen we dit zo laag mogelijk houden.

    Waar?
    In een dorpje vlak bij de stad Nijmegen in Gelderland. Het zou eventueel ook ergens anders kunnen waar het vervoer makkelijker is, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

    Vervoer
    Working on it.

    Logeren
    Logeren kan niet bij ons in de tuin omdat wij daar gewoonweg de voorzieningen niet voor hebben, maar er is een goedkope camping in de buurt waar jullie eventueel een nachtje kunnen blijven: klik.
    Misschien kan het op het festival terrein, maar dat weet ik nog niet, dat zou ik moeten vragen. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen willen blijven slapen.


    Het is nu nog absoluut nog niet uitgewerkt en ik heb nog niks geregeld omdat ik eerst wil weten of er een aantal mensen zijn die mij mee zouden willen helpen om dit op te richten en of er überhaupt wel interesse is. Daarom vraag ik aan jullie of er ideeën zijn om dit Festival door te laten gaan en wat voor een dingen we dan zouden kunnen organiseren op het Festival en of er vier of vijf mensen zijn die met mij mee zouden willen brainstormen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Vanaf Nijmegen kan je met de trein nog naar Wijchen en vanuit daar is het 10 kilometer naar mijn huis. Een enkeltje is geloof ik 2,20, maar vanaf daar loop ik vast omdat verder geen bus gaat naar het dorp waar ik woon.


    Dus met de trein naar Wijchen en daar dan een bus zoeken om naar jou toe te komen. Of in ieder geval het dichtsbijzijnde bushalte bij jou in de buurt. :p Okido! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Dus met de trein naar Wijchen en daar dan een bus zoeken om naar jou toe te komen. Of in ieder geval het dichtsbijzijnde bushalte bij jou in de buurt. :p Okido! (:

    Ja! Alleen het probleem dat je met het openbaar vervoer niet dichterbij dan Wijchen komt ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hee!! Voor mij is het behoorlijk ver weg, maar als ik dan niet op vakantie ben wil ik zeker komen! Als ik je ergens mee kan helpen kwa organisatie moet je me maar even een berichtje sturen! Leuk idee! :)

    Lizor schreef:
    (...)
    Vanaf Nijmegen kan je met de trein nog naar Wijchen en vanuit daar is het 10 kilometer naar mijn huis. Een enkeltje is geloof ik 2,20, maar vanaf daar loop ik vast omdat verder geen bus gaat naar het dorp waar ik woon.


    Het zal wel komen omdat ik uit de randstad kom, maar ik kan me niet voorstellen dat er in tien kilometer omtrek geen openbaar vervoer is rond een dorp (in Nederland)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja! Alleen het probleem dat je met het openbaar vervoer niet dichterbij dan Wijchen komt ;c


    Hmm dan moet daar denk ik toch nog even iets op bedacht worden..
    Kan een belbus mensen niet bij de locatie brengen, of gaan die belbussen ook alleen maar haltes af? Ik reis nooit met de bus, sorry. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Het zal wel komen omdat ik uit de randstad kom, maar ik kan me niet voorstellen dat er in tien kilometer omtrek geen openbaar vervoer is rond een dorp (in Nederland)

    Hmm trouwens nu je het zegt, wel iets dichterbij in Winssen, maar dat is nog steeds redelijk ver weg volgens mij :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    McBride schreef:
    (...)

    Hmm dan moet daar denk ik toch nog even iets op bedacht worden..
    Kan een belbus mensen niet bij de locatie brengen, of gaan die belbussen ook alleen maar haltes af? Ik reis nooit met de bus, sorry. :x

    Ja misschien ga ik wel zoiets proberen te regelen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Het zal wel komen omdat ik uit de randstad kom, maar ik kan me niet voorstellen dat er in tien kilometer omtrek geen openbaar vervoer is rond een dorp (in Nederland)


    Wrong, het kan wel :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja misschien ga ik wel zoiets proberen te regelen (:


    Okido ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 18:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Indis schreef:
    (...)

    Wrong, het kan wel :)


    D: rampzalig (voor mij zou dat in ieder geval rampzalig zijn haha)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Op Google Maps staat dat je wel gwn met de bus naar je dorp kan...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik zou misschien wel kunnen!


    Tijd voor koffie.

    Dit is best wel gaaf ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Indis schreef:
    Op Google Maps staat dat je wel gwn met de bus naar je dorp kan...

    Hmm raar? Er rijd wel een buurtbus, maar volgens mij is dat niet een bus waar je zomaar in kan stappen. Ik zal het even uitzoeken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.