• Lalala. Mag ik de beginpost?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En Eefje, ik kende jou wel. Dat dacht ik al.


    Reality's overrated.

    Memoria schreef:
    Alles verliep echt awkward, hij probeerde me te zoenen en ik draaide mijn hoofd weg. Ik ben niet zo'n openbaar type. En we hebben net hand in hand gelopen.
    Ik heb een vriendje, woohoo <3


    Yeeh. Hij was dus niet boos?

    I'm happy for you.

    Nu ik nog xd Ik vind iemand wel heel aardig en miss zelfs wel meer, maar ik mag niets met hem krijgen en ook niet met hem afspreken, want hij is de ex van mijn beste vriendin.

    Oase schreef:
    Ik ben boyfriendless. Maar op het moment vind ik iemand wel echt heeeel leuk. De zelfde als ik toen ik met M. had en voor ik met M. had enzo. - Ja, ik ben slecht, ik heb een halfjaar een vriend gehad waar ik achteraf alleen maar vriendschap voor voelde. - Vandaag vroeg hij of hij uit mijn flesje mocht drinken - kwam hij naar mij toe. Hehe. - En toen zei ik dat ik geen water had maar wel een flesje en toen ging hij het vullen en toen gaf hij hem aan mij of ik ook wou en toen ging ik drinken - Stiekem ook vooral omdat hij er zijn lippen aan had gezet, shhtt. - En toen ging hij weer drinken en toen gaf 'ie hem weer aan mij en nu bewaar ik hem met nog wat water erin want alfkjaslajf. B.-DNA. HAHAHA.
    Volgens mij heb ik nog nooit iemand echt leuk -leuk gevonden en in ieder geval niet op deze manier.


    You're in loveeee ^^
    Ik heb jou echt gemist, Noek!

    Schuester schreef:
    (...)

    Yeeh. Hij was dus niet boos?

    I'm happy for you.

    Nu ik nog xd Ik vind iemand wel heel aardig en miss zelfs wel meer, maar ik mag niets met hem krijgen en ook niet met hem afspreken, want hij is de ex van mijn beste vriendin.


    Misschien kan je dat met haar bespreken? Dat was met M. ook het geval, maar zijn ex-vriendin (vriendin van mij) vond het prima.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Omdat ik WhatsApp verwijder heb. Ik zit tegenwoordig gewoon echt niet lekker in mijn vel en wil gewoon rust van alles. Ik ben namelijk ook ruzie aan het maken met alles en iedereen en dit leek me verstandiger. Gewoon even alles op een rijtje zetten en op deze manier niet overal ruzie zitten maken.


    Dat is echt heel verstandig van je. Ik wilde het ook doen, maar ik ben laf. Ik wil geen gesprekken missen of mislopen >.<

    Schuester schreef:
    (...)

    You're in loveeee ^^
    Ik heb jou echt gemist, Noek!


    Zal het? *Bloos.*
    Ik jou ook, Lientje. - Wij moeten echt snel weer eens op Tiny. -


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    Dat is echt heel verstandig van je. Ik wilde het ook doen, maar ik ben laf. Ik wil geen gesprekken missen of mislopen >.<


    Ik had iets van, social media maakt me niet bepaald gelukkig, het tegenovergestelde daarvan. Ik heb gemerkt dat als ik weg was dat me veel vrijer liet voelen. Daarbij kwamen nu dus andere dingen.
    No worries, Quizlet behoud ik gewoon, ik heb wel een aantal dingen verwijderd enzo.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Misschien kan je dat met haar bespreken? Dat was met M. ook het geval, maar zijn ex-vriendin (vriendin van mij) vond het prima.


    Ik denk dat ik me er overheen moet zetten :s Ik ben een aap. Het is niet dat hij me leuk vindt of zo, maar stel het is zo. Dan zou ik het een raar idee vinden dat we dezelfde persoon kussen.

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik me er overheen moet zetten :s Ik ben een aap. Het is niet dat hij me leuk vindt of zo, maar stel het is zo. Dan zou ik het een raar idee vinden dat we dezelfde persoon kussen.


    Tsja, dat is dan wel weer zo.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Zal het? *Bloos.*
    Ik jou ook, Lientje. - Wij moeten echt snel weer eens op Tiny. -


    Ik denk het wel. Als je dat flesje bewaart xd Ik was al helemaal hysterisch als ik per ongeluk de hand van mijn crush aanraakte of als ik op zijn plaats zat in deklas.
    Ja, echt wel. Als het vakantie is, heb ik vast wel tijd (:

    Maar ik ga nu richting huis. Byeee.


    Reality's overrated.

    En B. vind mij never nooit leuk. Al zijn er wel signalen, maar ik weet niet wat ik daarvan moet denken.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Ik had iets van, social media maakt me niet bepaald gelukkig, het tegenovergestelde daarvan. Ik heb gemerkt dat als ik weg was dat me veel vrijer liet voelen. Daarbij kwamen nu dus andere dingen.
    No worries, Quizlet behoud ik gewoon, ik heb wel een aantal dingen verwijderd enzo.


    Ik wou dat ik kon wat jij doet. Al heb ik twitter wel verwijderd :3 trots :3
    Gelukkig houd je Q (:

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik denk het wel. Als je dat flesje bewaart xd Ik was al helemaal hysterisch als ik per ongeluk de hand van mijn crush aanraakte of als ik op zijn plaats zat in deklas.
    Ja, echt wel. Als het vakantie is, heb ik vast wel tijd (:


    Haha, dat flesje ga ik zomenteen gewoon leegdrinken hoor. Anders gooit Helen het toch maar weg. Zondeee.


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik kon wat jij doet. Al heb ik twitter wel verwijderd :3 trots :3
    Gelukkig houd je Q (:


    Ik ben trots op je!


    Reality's overrated.