• Lalala. Mag ik de beginpost?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Memoria schreef:
    Volgens mij heb ik koorts.

    Waarom juist nuuuuu.

    Volgens mij is hij boos. :c

    Boos? Why? ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    (...)
    Boos? Why? ;o

    Omdat iedereen plotseling alles weet van hem. En hij antwoordt niet, maar hij bekijkt wel alles.

    En het is weeeer goed. :3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 19:42 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben zenuwachtig voor morgen, ahaha. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nawh Aniekie. ^^ Het gaat helemaal goedkomen. Veel plezier. ;3 <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Noekerd, waarom ben je plotseling uit de whatsappgroep?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Transfer schreef:
    Noekerd, waarom ben je plotseling uit de whatsappgroep?

    Jullie roddelen toch niet over mij, hè? (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ontvoerd kijken :o

    Transfer schreef:
    Nawh Aniekie. ^^ Het gaat helemaal goedkomen. Veel plezier. ;3 <3


    Aha D:
    Ik ben nu al wakker, door Chemie. (cat)
    Ik zal winnen en niet in slaap vallen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heheheh. Tennis ging gisteren niet door, dus we gingen naar zijn huis en waterballongevecht houden bij mijn oude school. Morgen naar het strand. Yeeeehh


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alinie, super veel succes vandaag. Mirie, natuurkunde gaat goed komen, Marie you go girl! <3
    En ik herken iemand even niet; MAAR VEEL SUCCES ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alles verliep echt awkward, hij probeerde me te zoenen en ik draaide mijn hoofd weg. Ik ben niet zo'n openbaar type. En we hebben net hand in hand gelopen.
    Ik heb een vriendje, woohoo <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zit met mijn laptopje op schoot in de Arena op school. #KanGewoon.


    Reality's overrated.

    Memoria schreef:
    Alles verliep echt awkward, hij probeerde me te zoenen en ik draaide mijn hoofd weg. Ik ben niet zo'n openbaar type. En we hebben net hand in hand gelopen.
    Ik heb een vriendje, woohoo <3


    CUTEEE.
    Gefeliciteerd, Niekerd!


    Reality's overrated.

    Ik ben boyfriendless. Maar op het moment vind ik iemand wel echt heeeel leuk. De zelfde als ik toen ik met M. had en voor ik met M. had enzo. - Ja, ik ben slecht, ik heb een halfjaar een vriend gehad waar ik achteraf alleen maar vriendschap voor voelde. - Vandaag vroeg hij of hij uit mijn flesje mocht drinken - kwam hij naar mij toe. Hehe. - En toen zei ik dat ik geen water had maar wel een flesje en toen ging hij het vullen en toen gaf hij hem aan mij of ik ook wou en toen ging ik drinken - Stiekem ook vooral omdat hij er zijn lippen aan had gezet, shhtt. - En toen ging hij weer drinken en toen gaf 'ie hem weer aan mij en nu bewaar ik hem met nog wat water erin want alfkjaslajf. B.-DNA. HAHAHA.
    Volgens mij heb ik nog nooit iemand echt leuk -leuk gevonden en in ieder geval niet op deze manier.


    Reality's overrated.

    Transfer schreef:
    Noekerd, waarom ben je plotseling uit de whatsappgroep?


    Omdat ik WhatsApp verwijder heb. Ik zit tegenwoordig gewoon echt niet lekker in mijn vel en wil gewoon rust van alles. Ik ben namelijk ook ruzie aan het maken met alles en iedereen en dit leek me verstandiger. Gewoon even alles op een rijtje zetten en op deze manier niet overal ruzie zitten maken.


    Reality's overrated.