Daddario schreef:
Naawh. Die van mij werd het tegenoverstelde. Verbazend.
Hoe bedoel je? Was hij gemeen en toen werd hij aardig?
Meh, Armijn is volgens mij zo gemeen omdat ik hem heel lang niet gezien en/of gesproken had en toen begon ik opeens met hem te praten. Hij was vast ongesteld.
Vroeger hadden we een clubje, JAMIE. Met drie jongens en twee meisjes. Dat was geweldig. Maandag overblijven met de jongens was altijd een feest, haha.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Hij was wel aardig normaal tegen mij, alleen tegen mijn vriendinnen niet :') Nu wel, haha. Ik weet niet meer hoe ik hem kende, we hebben geloof ik niet veel gepraat op de basisschool en toen opeens in de brugklas, hij in de tweede fietste hij opeens naast me en wist mijn naam goed uit te spreken. Haha, 'als je niet meer weet hoe je elkaar hebt ontmoet.. Dan is het ware liefde.' Dat zegt mijn vriendin :'D
Omfg ik verstond dat iemand zei:''I'm afraid of your whole... pussy.'' en toen dacht ik; nee, nee, nee. Niet zo perv doen Eva, dat heb je vast verkeerd verstaan.
Wel, dat was mijn levensverhaal, bye.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.