• jaja nicol had niks te doen en sat dus te googlen en net benk me dood geschrokken vn dit plaatje

    http://buzzworthy.mtv.com/wp-content/uploads/2008/05/tokio-hotel-121101391-99286689-kopfgrafik.jpg

    WANT
    ik vind se op elkaar lijke o_o ookal vindk bill wat normaler uitsien dan hem mr goed o_o [/jeeh nu mag iedereen mij haatten enz. :P]


    We can only learn to love by loving.

    ik vind alleen het haar lijken. En de lichte huid.

    Nou :')

    Het haar lijkt er een beetje op, en.. de zonnebril?:3
    x


    ok

    WAHAH
    Micheal ROCKT. xD
    Alleeen omdat mijn moeder vroeger fan was, verdern niksz.

    Ik vind dat ze echt niet op elkaar lijken ;x


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik vind ze best op elkaar lijken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jah mijn vriendin vond dat ik op Bill leek ik was juist wakker en lag onder mijn dekens en mijn haren overal (mijn bf was blijven slapen) en ineens zegt ze dat, ze had ook foto's getrokken en aan een vriendin van ons laten zien de fan is van TH en die zei dat ik er inderdaad op leek :|:|


    Live life limitless.

    toen ik bill voor het eerst zag in monsoon (ik kende ze nog niet he!) dacht ik dat hij micheal jackson was!:$


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    toen ik bill voor het eerst zag in monsoon (ik kende ze nog niet he!) dacht ik dat hij micheal jackson was!:$


    Cool, de nieuwe Micheal Jackson is op gestaan
    Maar zeg wist je dat Micheal Jackson een meisje is jah jah (heeft met iets anders te maken, niet met Bill hoor)


    Live life limitless.

    Zó veel toch ook weer niet ;3


    -

    I mean, ik vergis me niet in vergelijkenis met die 2 personen. Alleen het haar is hetzelfde. En de zonnenbril. 8D


    -

    XD
    kvin da ook wel een heel heel heel hééél erg klein beetj.
    Maar als ge ff er bij stil staat da michal jackson een afhaalbare neus heeft tg weer nii.. XD


    If music be the food of love, play on!

    OMg,, dat plaatje wil ik dus nooit meer van me leven zien he!! Die 2 Lijken eerder Twins dan Bill en Tom!!!.. XD


    Dunno ><

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
    KAN JE NIE MEEHEEENEN!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Kommop mensen.
    Doe eens een beetje realistisch.
    Ze lijken gewoon niet op elkaar x'].


    Take My Hand Take A Breath ...

    OMg,, dat plaatje wil ik dus nooit meer van me leven zien he!! Die 2 Lijken eerder Twins dan Bill en Tom!!!.. XD

    overdrijving :p


    We can only learn to love by loving.