• Hallo allemaal!
    Ik ben opzoek naar een nieuwe co-writer, zoals jullie waarschijnlijk wel verwachten op dit forum.

    Ik heb al een verhaallijn in gedachten, deze vinden jullie terug in de spoiler.

    Als je interesse hebt, aarzel dan niet om mij te pb'en!

    Anna* is een jong meisje, leeft een onbezorgd leven, is een echte genieter tot ze ernstig ziek wordt. Leukemie neemt haar leven over, zorgt ervoor dat de lijn tussen leven en dood filter dun wordt. Enkel een beenmergtransplantatie kan haar leven redden, helaas is niemand uit haar omgeving een match. Haar moeder niet, haar jongere half broer niet. Ze gaat opzoek naar haar vader, die haar moeder achterliet toen ze nog maar een maand oud was en ontdekt zo de geheimen waarin ze al die jaren heeft geloofd.

    * Naam kan nog veranderd worden.
    **Ik ben vreselijk in het schrijven van inleidingen.


    Made in China

    Misschien dat ik het toch wil proberen, hehe (:


    16 - 09 - '17

    Sylvie! :o weet wat je wilt! je bent gemeeeen! ik moet eerst een topic maken en dan wil je wel oppeeens ;O
    ik heb hier dus wel moeite voor gedaan he! en ik ben zo lui!


    Made in China

    Nestroy schreef:
    Sylvie! :o weet wat je wilt! je bent gemeeeen! ik moet eerst een topic maken en dan wil je wel oppeeens ;O
    ik heb hier dus wel moeite voor gedaan he! en ik ben zo lui!


    Ocharme, sorry ze!
    Mja als je iemand anders wil laat ik mijn plek gaan en mag iemand he?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ocharme, sorry ze!
    Mja als je iemand anders wil laat ik mijn plek gaan en mag iemand he?



    Nein! Als ik jou niet gewild had, had ik iemand anders gevraagd, toch? Jij bent the one!


    Made in China

    Nestroy schreef:
    (...)


    Nein! Als ik jou niet gewild had, had ik iemand anders gevraagd, toch? Jij bent the one!


    Awhie, thanks.
    En sorry mensen wie net wilde gaan reageren... ik ben er niet zo bij met mijn hoofd, dus ik ben vaak in de war en dan... tja dan gebeuren die twijfels zoals dit. Haha sorry xp


    16 - 09 - '17