• 1 speler tegen mij. (:

    Iedereen kent schaken wel. Maar dit is een beetje anders. Hier heeft elke speler thuis een schaakbord voor zijn neus. De spelers zien elkaar niet.

    Hier gelden alsnog dezelfde regels als gewoon schaken.

    *Als je thuis geen bord hebt, kan je via internet tegen jezelf schaken. Dan zet je mijn stappen ook gewoon*

    Hoe het spel gaat:
    Iemand speelt tegen mij. We beschikken allebei over een bord en natuurlijk zijn pionnen. De witte begint.
    Wit zet: Pion d2 naar d4
    Zwart zet: Paard b8 naar c6
    Wit zet: pion e2 naar e3
    Zwart zet: paard c6 valt pion d4 aan.
    Wit zet: pion e3 valt paard d4 aan.
    Enzovoort.

    Hierbij tellen de termen 'toucher jouer' niet. We kunnen elkaar immers niet zien.

    Rokade vermelden evenals aanvallen, schaak of schaakmat.

    Als er nog iets is dat ik vergeten te vermelden ben, meld mij het even (: dan zet ik het erbij.
    Hopelijk wil iemand schaken (:

    Ik heb er zin in,
    ×ו


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alaotra schreef:
    (...)
    Dan zit ik alsnog met mijn tijd, helaas...


    Jammer. Een andere keer misschien. Mijn schaakdeur staat always opaahh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Feileacan schreef:
    O mijn God, ik was zo dom om te denken dat schaakmat bij dammen hoorde. :')
    Nee sorry, ik kan niet schaken. Ik moest met dansen wel doen alsof ik aan het schaken was maar dat was gewoon raar, die vrouw die ons 'dansles' gaf was gewoon raar. :'D


    Zoals jij, jij ook raar bent. <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway schreef:
    (...)

    Jammer. Een andere keer misschien. Mijn schaakdeur staat always opaahh.

    Top, ik zal het onthouden (;


    Valar Morghulis.

    Alaotra schreef:
    (...)
    Top, ik zal het onthouden (;


    Doe dat ghehe..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pfft.. Waarom kan niemand schaken ;o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik bijt niet.. En dit topic ook niet ^_^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway schreef:
    Ik bijt niet.. En dit topic ook niet ^_^

    Aw ik vind het echt zielig. Ik zou bijna helemaal gaan leren schaken omdat ik het zo zielig voor je vind dat niemand kan/wil schaken. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Aw ik vind het echt zielig. Ik zou bijna helemaal gaan leren schaken omdat ik het zo zielig voor je vind dat niemand kan/wil schaken. :')


    Aww.. Wat lief! ^_^
    Tjah. Gewoon zorgen dat veel mensen dit lezen, and mayby.. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aahha ja nu ben ik even niet in de stemming :s
    Ik ben trouwens aan het schrijven.
    Woow, applausje voor mij! (Y) of een duim ...
    Maar ja, sorry de vorige keer ging ook niet zo goed :s
    Ooit zal ik het nog wel eens proberen, maar jij bent gewoon te goed ! :o

    ×


    If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ^^ hahha jah.. Ik dacht even.. Achjah.. We moesten maar eens facetoface schaken ^_^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien doe ik het nog eens als ik meer tijd heb.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand