• Beste jongen en meisje, ik heb deze topic verwijder,
    het leek me een erg leuk idee maar ik heb het niet zo goed
    uitgevoerd, het spijt me, ik ben er erg verdrietig over, maar
    iedereen die negatief reageerde had wel gelijk, ;( het
    spijt me erg.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:12 ]


    Live your live

    Ribery schreef:
    (...)
    Nahh. Denk het persoonlijk niet. (cat)

    Nou ik denk van wel. Ik ben maar een jaar ouder en ik weet zeker dat een jaar geleden ik geen enkele leeftijdsgenoot zou hebben gekend die zoiets zou doen.
    Het is natuurlijk wel zo dat iemand van 12 het eerder zou doen dan iemand van 15 ofzo, daar heb je gelijk in.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grohl schreef:
    (...)

    Toch wel, zoiets zou ik vorig jaar totaal niet gedaan hebben.
    Mensen onderschatten 12-jarigen, maar op die leeftijd hebben de meesten al het verstand om niet zulke dingen te doen.

    Mwuah, ik weet hoe veel mensen om me heen op die leeftijd waren en ikzelf. Als ik daar nu op terugkijk.. Instant cringe. (cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Mwuah, ik weet hoe veel mensen om me heen op die leeftijd waren en ikzelf. Als ik daar nu op terugkijk.. Instant cringe. (cat)


    Ik plaatste toen uiteraard dwaze smilies, maar zoiets zou ik toen niet meer gedaan hebben :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik plaatste toen uiteraard dwaze smilies, maar zoiets zou ik toen niet meer gedaan hebben :'D

    Ik denk dat we alle twaalfjarigen van deze wereld daar eigenlijk meteen voor moeten vergeven. Het is een soort fase geloof ik, haha.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nahh. Denk het persoonlijk niet. (cat)

    Kijk naar Crystal en Lotta(?), die doen toch ook normaal en die zijn ook twaalf. En toen ik twaalf was -was ik ook niet zo arrogant om zo minachtend over mijn klasgenoten te denken en zo goed over mezelf, maar dat is iets anders. Ik was op mijn twaalfde ook niet echt normaal maar dit zou ik sowieso niet doen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Miserables schreef:
    Ik vind het niet bepaald netjes dat je dit op een openbare site zet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -> Off- topic, slotje


    I am an idiot, I move.