• Is er iemand op Q die ook Skyrim speelt? :3 Ik voel me een beetje eenzaam, hehe.
    Zelf speel ik het op de pc en ik ben het met velen eens dat skyrim 1000x leuker is met mods, ik heb er dan ook ontzettend veel, haha. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Montrose schreef:
    (...)

    Zelfs RT3 bleef maar crashen (cat)


    RT3 is shit geoptimiseerd. Probeer RT2! 8D Ik heb die op mijn laptop. En rome total war doet het ook om de een of adnere reden

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:27 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit is één van de spellen, die ik nog graag wil gaan spelen, hehe.


    Stenenlikker

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Jaaa, ik heb het topic gemaakt :Y)

    Psh, meet mijn Khajit! Hij is mijn meest recent character, hoewel niet de coolste :Y)


    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat zelfs zijn blik dodelijk is




    Skyrim kan heel mooi zijn

    Oeh, dan ga ik zo even kijken. Ik zal zo even wat awesome screenshots dumpen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Dem textures! <3



    Melrose in actie, woei. Morgen ga ik een nieuw personage creëren denk ik.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:


    Dem textures! <3



    Melrose in actie, woei. Morgen ga ik een nieuw personage creëren denk ik.


    Waarom link je niet gewoon naar de steam uploads?

    Dit is trouwens ook wel handig voor Skyrim: De STEP guide!


    quidquid excusatio prandium pro

    Omdat ik ze nog niet had geupload. 8D

    Alwin, wat is jouw all-time favorite mod? Ik zoek nog een paar leuke, dan kan ik mezelf weer zoet houden. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Omdat ik ze nog niet had geupload. 8D

    Alwin, wat is jouw all-time favorite mod? Ik zoek nog een paar leuke, dan kan ik mezelf weer zoet houden. :Y)


    Ga naar Skyrimnexus, doe top files, most endorsed files of all time (adult only) en dan de bovenste 100 :Y)

    For serious answer: Ik gebruik sowieso STEP als basis (dus ik volg die guide, installeer alles etc) en dan nog een flink stel andere mods. The dance of death, alternative start, SkyUI en immersive armor zijn een stel van mijn favorieten. ENB is ook belangrijk! Wat betreft mijn echt meest favoriete mod... Ik denk ACE skills mod? Het is moeilijk te kiezen, ik heb 1 keer vanilla skyrim gespeeld toen het uitkwam en sindsdien speel ik met ongeveer 250 mods, ik weet niet precies wat van welke mod komt D:


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ga naar Skyrimnexus, doe top files, most endorsed files of all time (adult only) en dan de bovenste 100 :Y)

    For serious answer: Ik gebruik sowieso STEP als basis (dus ik volg die guide, installeer alles etc) en dan nog een flink stel andere mods. The dance of death, alternative start, SkyUI en immersive armor zijn een stel van mijn favorieten. ENB is ook belangrijk! Wat betreft mijn echt meest favoriete mod... Ik denk ACE skills mod? Het is moeilijk te kiezen, ik heb 1 keer vanilla skyrim gespeeld toen het uitkwam en sindsdien speel ik met ongeveer 250 mods, ik weet niet precies wat van welke mod komt D:

    Zo veel heb ik er niet, want ik speel op een laptop en ben oprecht verbaasd dat dit ding nog leeft en Skyrim aan kan, zonder lag. :'D Ik heb er nu bijna honderd. Zelf vind ik imaginator, true vision en frostfall tof. :3
    Taka schreef:
    Skyrim is echt een leuk spel :)
    Die vampier verhaallijn heeft mij weer hoop gegeven voor verhalen met vampiers erin verwerkt.
    Ik vond het echt zo goed met Serana en haar vader en moeder.
    Is trouwens wel een DLC van Skyrim :P

    En trouwens wat zijn die Blades een flikkers geworden.
    In Oblivion waren ze nog awesome, maar nu willen ze gewoon dat ik draakje ga afslachten.
    Never!
    '
    Ah ja, Serana. :D Mijn trouwe volger, lol. Ik heb alle DLC's van Skyrim, heb alleen een beetje spijt van die geadopteerde kinderen. Sjeez. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)'
    Zo veel heb ik er niet, want ik speel op een laptop en ben oprecht verbaasd dat dit ding nog leeft en Skyrim aan kan, zonder lag. :'D Ik heb er nu bijna honderd. Zelf vind ik imaginator, true vision en frostfall tof. :3


    Dat vermoeden had ik al (puh) Wat voor laptop is het eigenlijk?

    True vision ENB? Die heb ik ook volgens mij. Is awesome :Y) Frostfal moet ik ook eens proberen. Ik mis in Skyrim het gevaar dat Stalker ofzo wel heeft. Die atmosfeer, dat gevoel van echt alleen te zijn en helemaal op jezelf aangerekend te zijn terwijl gevaar overal op de loer ligt is zo cool aan Stalker. Het feit dat je in skyrim al snel iedereen roflstompt is waardoor ik niet zo heel veel skyrim heb gespeeld (Mkay, 145 uur volgens steam)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Dat vermoeden had ik al (puh) Wat voor laptop is het eigenlijk?

    True vision ENB? Die heb ik ook volgens mij. Is awesome :Y) Frostfal moet ik ook eens proberen. Ik mis in Skyrim het gevaar dat Stalker ofzo wel heeft. Die atmosfeer, dat gevoel van echt alleen te zijn en helemaal op jezelf aangerekend te zijn terwijl gevaar overal op de loer ligt is zo cool aan Stalker. Het feit dat je in skyrim al snel iedereen roflstompt is waardoor ik niet zo heel veel skyrim heb gespeeld (Mkay, 145 uur volgens steam)

    Noh, waarom? D: Het is een Asus. Lol. Maar hij doet het! *O*

    En jaaaa, die. Frostfall is wel tof, het voegt ten minste wat toe. Ik heb echt bijna geen quests meer over, alleen die van de Dark Brotherhood en bij misc nog wat, de main quests heb ik allang gehad. Het is wel leuk dat je echt tentjes en vuurtjes kan bouwen. :3

    En ik 148 uur, muaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Noh, waarom? D: Het is een Asus. Lol. Maar hij doet het! *O*

    En jaaaa, die. Frostfall is wel tof, het voegt ten minste wat toe. Ik heb echt bijna geen quests meer over, alleen die van de Dark Brotherhood en bij misc nog wat, de main quests heb ik allang gehad. Het is wel leuk dat je echt tentjes en vuurtjes kan bouwen. :3

    En ik 148 uur, muaha.


    Omdat graphics. Duidelijk een laptop of een telefoon (cat)
    Ach, laptops horen ook tot het...



    Ja, dat met hitte en kou is wat me wel cool lijkt aan frostfall 8D

    Pfft, mijn meest gespeelde spel heeft 330 uur fso!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had ze inderdaad lager gezet, just in case. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik speel het op de xbox 360, dus als iemand weet hoe je daarbij mods kan krijgen, be my guest.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik speel het op de xbox 360, dus als iemand weet hoe je daarbij mods kan krijgen, be my guest.


    Korte versie: Consoles en mods gaan niet samen. Mods zijn er alleen voor de pc versie van skyrim. Geldt helaas voor ieder spel, Sony en microsoft zijn heel erg strikt met wat wel en niet op hun consoles/digitale marktplaats mag, helaas.

    Lange versie plus oplossing:
    Koop een PC. Wacht tot de zomer, wanneer de Steam sales komen. Start dit filmpje

    Wacht tot Skyrim een daily/flash deal is.
    Start dit filmpje

    Klik op buy, reken af.

    Download en installeer mods. Enjoy!


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Korte versie: Consoles en mods gaan niet samen. Mods zijn er alleen voor de pc versie van skyrim. Geldt helaas voor ieder spel, Sony en microsoft zijn heel erg strikt met wat wel en niet op hun consoles/digitale marktplaats mag, helaas.

    Lange versie plus oplossing:
    Koop een PC. Wacht tot de zomer, wanneer de Steam sales komen. Start dit filmpje

    Wacht tot Skyrim een daily/flash deal is.
    Start dit filmpje

    Klik op buy, reken af.

    Download en installeer mods. Enjoy!


    Ik weet dat er geen mods zijn voor xbox (; Het was ook meer een soort klaagzang, maar toch bedankt dat je erop in bent gegaan (;

    Op dit moment ben ik bijna klaar met de stones of Barenzia quest... moet er nog 2..


    Credendo Vides