• Is er iemand op Q die ook Skyrim speelt? :3 Ik voel me een beetje eenzaam, hehe.
    Zelf speel ik het op de pc en ik ben het met velen eens dat skyrim 1000x leuker is met mods, ik heb er dan ook ontzettend veel, haha. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    The Elder Scrolls online een grote flop, haaaaaaaaa.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb hem op de ps3 maar vind de besturing kut, ik kan er niets mee doen en zo. Snap het niet, daarom staat 'ie nu te koop.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Psh, en je staat niet in de Q-gamerlijst. Mijn eigen crewgenoot! Zis is an outraeg (cat)

    Ik speel ook Skyrim, hoewel de laatste tijd niet zo vaak. Het is wel een ontzettend cool spel, alleen ik vind het puzzelen met mods meestal leuker dan het spel zelf XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het gespeeld, maar nu m'n ps3 is gecrasht (lang leve ylod yay), kan 't niet meer ):


    I solemnly swear that I am up to no good.

    SolidSnake schreef:
    Psh, en je staat niet in de Q-gamerlijst. Mijn eigen crewgenoot! Zis is an outraeg (cat)

    Ik speel ook Skyrim, hoewel de laatste tijd niet zo vaak. Het is wel een ontzettend cool spel, alleen ik vind het puzzelen met mods meestal leuker dan het spel zelf XD

    Bestaat die? :o Ik loop volgens mij behoorlijk achter op forum-dingen, lolz. En dat ben ik met je eens, haha. Ik ben vandaag weer eens bezig geweest.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb Skyrim zoveel en zolang gespeeld. Met natuurlijk een hele bunch mods. Kan wel een lijstje plaatsen als je wilt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn zusje heeft Skyrim en het is indd best wel leuk (; Op xBox 360 trouwens

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:51 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Macabre schreef:
    (...)
    Bestaat die? :o Ik loop volgens mij behoorlijk achter op forum-dingen, lolz. En dat ben ik met je eens, haha. Ik ben vandaag weer eens bezig geweest.


    Jaaa, ik heb het topic gemaakt :Y)

    Psh, meet mijn Khajit! Hij is mijn meest recent character, hoewel niet de coolste :Y)


    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat zelfs zijn blik dodelijk is




    Skyrim kan heel mooi zijn

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb Skyrim ^^ Het is eigenlijk het enige spel dat het een beetje fatsoenlijk doet op mijn kutlaptop (cat)

    Montrose schreef:
    Ik heb Skyrim ^^ Het is eigenlijk het enige spel dat het een beetje fatsoenlijk doet op mijn kutlaptop (cat)


    Dan zijn er ongetwijfeld andere spellen die het nog beter doen (puh)


    Mijn woeste breton two-hander-vampire-mage personage


    Glowy eyes of doooom


    En mijn Nord. he gives no fucks dat de troon al bezet is


    Meeeer screenshots :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het spel gekocht toen het uitkwam en fhdjfsjdkf. Ik heb nu nog steeds van die fases waar ik uren per dag speel en dan een paar maanden weer totaal niet. Het is een blijft een fantastisch spel. c:


    Caution first, always.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Dan zijn er ongetwijfeld andere spellen die het nog beter doen (puh)


    Mijn woeste breton two-hander-vampire-mage personage


    Glowy eyes of doooom


    En mijn Nord. he gives no fucks dat de troon al bezet is


    Meeeer screenshots :D


    Niet echt (cat)

    Montrose schreef:
    (...)

    Niet echt (cat)


    Rollercoaster Tycoon. Baldur's gate. Oblivion! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Skyrim is echt een leuk spel :)
    Die vampier verhaallijn heeft mij weer hoop gegeven voor verhalen met vampiers erin verwerkt.
    Ik vond het echt zo goed met Serana en haar vader en moeder.
    Is trouwens wel een DLC van Skyrim :P

    En trouwens wat zijn die Blades een flikkers geworden.
    In Oblivion waren ze nog awesome, maar nu willen ze gewoon dat ik draakje ga afslachten.
    Never!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Rollercoaster Tycoon. Baldur's gate. Oblivion! (cat)


    Zelfs RT3 bleef maar crashen (cat)