• Ik heb echt veel te veel boeken ^^ dus het leek me leuk om een keer boeken weg te geven gezien ik er veel nog nooit heb gelezen en waarschijnlijk ook nooit zal gaan lezen. Daarom heb ik zes boeken uitgezocht om hier weg te geven. Het zijn boeken die ik ooit gekocht had omdat ze me leuk leken maar er uiteindelijk niets van gekomen is om te lezen of die ik niet leuk vond. Natuurlijk zal alles gratis zijn en zal het niets kosten voor degene die ze krijgen, maar het zou misschien wel leuk zien dat ik er iets voor terug krijg -al is het een kaartje of zoiets- want het is in totaal misschien toch wel rond de tachtig euro dat ik weg geef.
    Het idee is dat er twee winnaars zijn. Dit omdat een net niet leuk genoeg is en als het er meer gaan worden zal het heel duur gaan worden met de verzendkosten, en zo rijk ben ik zelf ook niet. Zowel de Nederlanders hier als de Belgen kunnen meedoen.

    Wat moet je doen om mee te doen?
    Mijn idee was dat iedereen mee kon doen. Het enige wat je hoeft te doen is duidelijk te maken waarom jij zou willen winnen. De manier waarop je dit doet maakt niet uit. Je zou een verhaal kunnen schrijven of een foto maken of wat dan ook. Mij maakt het allemaal niets uit, zolang het maar leuk is!
    De twee beste inzendingen zullen uitgekozen worden en dan kunnen deze twee de boeken onderling verdelen, als dat niet lukt dan zal de beste de eerste keus hebben.

    Informatie
    Alle boeken zijn Nederlandstalig. En de boeken zijn:


    -De eerste vijfling van Agatha Christie, als het goed is heb ik ook nog twee andere vijflingen dus als je zou willen kiezen dan valt dat altijd nog te bespreken.
    -De vondeling van het fregat Cynthia van Jules Verne
    -Oliver Twist van Charles Dickens
    -Sherlock Holmes van Sir Arthur Conan Doyle -ik weet niet precies welke verhalen. Dat zal ik kijken zodra ik weer thuis ben.)
    -De magiër van Michael Scott
    -De alchemist van Michael Scott.

    De boeken zijn allemaal nog in goede staat, alleen de kaft van het Agatha Christie boek is enigszins versleten door de ouderdom denk ik.

    Tot wanneer heb ik de tijd?

    Ik ben nooit zo heel goed in datums verzinnen, dus laten we zeggen tot en met mijn verjaardag.
    16-06-2014. 1-7-2014 Misschien wordt het zelfs nog later. Tot 23:59 kan je het inleveren en ik zal proberen zo snel mogelijk daarna de uitslag te geven en alles op te sturen.

    deelnemers



    de story

    Succes!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 8:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het is weer de laatste dag en ik hoop dat ik vandaag toch wel wat binnen krijg,


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik moet alleen nog een korte beschrijving bij mijn creatie zitten en dan is 'ie af, dus de mijne krijg je sowieso. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik moet alleen nog een korte beschrijving bij mijn creatie zitten en dan is 'ie af, dus de mijne krijg je sowieso. :Y)

    Gelukkig *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ingediend!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijne krijg je vanavond. Hij is bijna af en moet dan nog online gezet worden, maar dat gebeurd snel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben echt zo niet tevreden met mijn inzending, ik had iets veel beters, maar dat is verwijderd door mijn vader. Mja, ik heb ook ingeleverd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nouja mensen gezien ik twee inzendingen heb binnen gekregen denk ik dat iedereen al wel weet wie de winnaars zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."