• Hallo iedereen!
    Ik had maar een kort dagje vandaag en dat heb ik geheel te danken aan het OV. Het begon vanochtend al toen de brug ineens open ging staan zodat ik tien minuten vertraging opliep op weg naar Zwolle. Daarna ze besloten dat de trein, die ik moest nemen, eerst vertraging had en vervolgens in z'n geheel niet op kwam dagen omdat de trein defect was. Afijn, toen heb ik een andere trein genomen richting Amersfoort en dan overstappen op een andere trein richting Deventer. Komen we op het station van Amersfoort, is de trein naar Deventer net vertrokken. We hebben een halfuur gewacht op dat station en het was inmiddels al kwart over 9 geweest. (Om kwart over 9 begint school voor mij). Kwamen we op het station van Deventer, was de bus richting school net vertrokken. Moesten we daar ook weer twintig minuten op wachten.

    Zodoende was ik daar pas om half 11 terwijl ik tot half 1 school zou hebben. Om half 8 ben ik van huis weggegaan voor de bus. Dat wil dus zeggen dat ik alleen al met de heenreis drie uur lang onderweg was, dan komt daar ook nog eens de terugreis bij van 1,5 uur. Reken maar uit. x)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 15:34 ]


    26 - 02 - '16

    Tja, soms zit het ov even niet mee. Dat heeft iedereen wel eens. Ik heb ook wel eens twee uur op het station gewacht op bussen die niet kwamen opdagen.

    4,5 uur :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 15:40 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    OV is bijna altijd waardeloos helaas.

    Ik heb dat altijd met de reis van Amstelveen naar Utrecht.

    Bus vanuit Amstelveen naar Amsterdam zuid rijdt nooit, moet ik twee verschillende bussen nemen naar Amsterdam Bijlmer, die nooit op elkaar aansluiten, en dan mis ik ALTIJD de trein, en dan wacht ik een halfuur...


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Waaw, ik wist dat het Nederlands OV stom is, maar dit is wel echt extreem vervelend. Maar je kunt nu wel geld terug bij vertraging vragen, denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt