• Jep je leest het goed, een diner meeting. Het leek me leuk om een keer met meerdere mensen van Q uit eten te gaan. En dan niet bij de Mac of de Burger King maar bij een echt fatsoenlijk restaurant. Ik snap dat het misschien te duur is voor veel van de mensen hier, maar het valt te proberen toch?

    Waar?: Het enige idee wat ik tot nu toe heb is in mijn eigen "stad". Bergen Op Zoom dus. Het ligt misschien niet heel centraal voor iedereen in Nederland maar het ligt vrij dicht bij de grens tussen België en Nederland. Hier in de stad niet te ver vanaf het station is een restaurant waar je vrij goedkoop kan eten. De gemiddelde prijs van een hoofdgerecht ligt tussen de €15.- €25.- en je krijgt echt veel. Geloof me ik werk er in de afwas en er komen vrij vaak borden terug met nog minstens de helft van het eten erop omdat het gewoon simpelweg te duur is. hun site.
    Natuurlijk als iemand een ander goed idee heeft over een betaalbaar restaurant kan daar altijd naar gekeken worden.

    Wanneer?: het handigste lijkt me in het weekend of in de vakantie. Dit omdat uit eten gaan altijd best lang duurt en je zo een beetje de tijd hebt.

    Waarom?: De vraag is meer waarom niet.

    Alleen uit eten of...?: ik zou het niet weten. Als mensen zouden willen kan er altijd nog een meeting voor komen zodat je niet na drie uur o.i.d. Weer terug hoeft. Eventueel kan je hier misschien ook stappen. Dat zou ik niet echt weten maar als iemand dat zou willen kan ik het voor je opzoeken. Al lijkt dit me niet echt handig gezien de treinen niet tot zo heel laat rijden.

    Dus wie zou er misschien mee willen gaan? Zou je misschien ook kunnen aangeven of ik je op de lijst of op misschien moet zetten? En als je dit doet graag ook je echte naam erbij

    IKKU!:

    Emrys Tara
    Smaragd
    Involved Elly
    McClair Rick
    MAK3Y0URM0V3 Esther

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 11:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Misschien Tilburg of Den Bosch? Ergens waar je meteen midden in de stad bent zodat het goed bereikbaar is. Het lijkt mij ook leuk overigens ;)


    Life is hard and then we die

    Als het daadwerkelijk in Bergen Op Zoom plaatsvindt, wil ik er zeker wel over nadenken. Het eten bij de Bourgondiër is heerlijk en ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Het probleem is alleen dat ik niet overbodig wil zijn of zo. Als er namelijk een 'vast clubje' van Quizlet komt dat veel onderling contact met elkaar heeft, gun ik die mensen hun tijd samen.

    Ik houd dit topic in de gaten! Zodra er een datum wordt geprikt, kan ik even kijken hoe ik tegen die tijd zit met mijn geld.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Misschien Vapiano :]. Kun je zo duur maken als je zelf wil, zelf samenstellen wat je wil en toch is het een echt restaurant. Misschien dat je met een grote groep wel moet reserveren. Ik denk d'r ook nog over :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, klinkt leuk maar te ver weg voor mij. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee, en maar een uurtje rijden. Als ik nu eens de auto zou meekrijgen zou ik komen -.-


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Zoals ik al had gezegd maakt het me niet precies uit waar het is. Al is het natuurlijk wel beter als het niet inutrecht o.i.d. Is. Maar ik zelf ken de weg in die grote steden als Tilburg niet en ik ben er ook nog nooit geweest. Als je een suggestie hebt plus een restaurant en niet alleen de stad zelf zou ik er een poll van kunnen maken. Het is trouwens zo dat vanuit het noorden van Nederland Bergen heel slecht te bereiken is, maar vanuit Zeeland moet je sowieso eerst met de trein naar Bergen voordat je daar weg kan. En vanuit België kan je heel makkelijk in Roosendaal komen en dan hoef je maar een keer over te stappen hierheen.

    Dus als iemand nog een goede volledige suggestie heeft dan zal ik het allemaal in een poll zetten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Krull schreef:
    Leuk idee! Ik denk er nog even over.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Capricious schreef:
    Als het daadwerkelijk in Bergen Op Zoom plaatsvindt, wil ik er zeker wel over nadenken. Het eten bij de Bourgondiër is heerlijk en ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Het probleem is alleen dat ik niet overbodig wil zijn of zo. Als er namelijk een 'vast clubje' van Quizlet komt dat veel onderling contact met elkaar heeft, gun ik die mensen hun tijd samen.

    Ik houd dit topic in de gaten! Zodra er een datum wordt geprikt, kan ik even kijken hoe ik tegen die tijd zit met mijn geld.

    Ik denk niet dat het echt zo'n vast clubje is dat komt, want dat gebeurt toch meer als mensen naar grote steden als Utrecht en Amsterdam gaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kunnen jullie even laten weten of ik jullie op een misschien lijst moet zetten of niet? Dan is het toch iets beter bij te houden voor mij. En anders misschien ook nog een lijst voor als je het ergens anders zou willen. Den Bosch wordt het voor mij sowieso niet trouwens.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Leuk idee, maar me te ver weg.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nog vergeten mijn echte naam is Elly


    Can't control my second personality

    Leuk idee, maar heel Nederland doorreizen alleen voor een diner is me een beetje te gek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Leuk idee, maar net iets te ver weg voor de meeste mensen.. Is Rotterdam geen optie, zodat het iets centraler ligt en voor de mensen uit Zeeland die ook graag eens willen gaan nog aan te rijden valt?
    Zet mij maar op misschien, wie weet, voor mij zou het mss aan te rijden zijn^^ heb eerder problemen met genoeg geld hehe
    Ohja ik heet Esther

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 10:20 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jep zet me er maar bij op, mits ik me later nog wel kan bedenken dan. Ik heet Rick.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Leuk idee, maar net iets te ver weg voor de meeste mensen.. Is Rotterdam geen optie, zodat het iets centraler ligt en voor de mensen uit Zeeland die ook graag eens willen gaan nog aan te rijden valt?
    Zet mij maar op misschien, wie weet, voor mij zou het mss aan te rijden zijn^^ heb eerder problemen met genoeg geld hehe
    Ohja ik heet Esther

    Ik vind het dus eigenlijk
    K het probleem dat meetings altijd naar de grotere steden verplaatst moeten worden omdat er dan meer mensen kunnen komen, maar dan zijn er altijd ook weer gelijk heel veel mensen die weer niet mogen omdat het in een grote stad is. Rotterdam is voor de mensen uit Zeeland en hier uit de buurt gelijk al een uur meer reizen, waardoor deze ook sneller zullen afvallen. Dus eigenlijk zou er een voordeel zijn voor de mensen vanaf het noorden en een nadeel voor de mensen uit het zuiden. Dus dan zouden we even moeten kijken waar de meeste mensen precies vandaan komen en wanneer er de meeste mensen zullen komen.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 11:45 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."