• Jep je leest het goed, een diner meeting. Het leek me leuk om een keer met meerdere mensen van Q uit eten te gaan. En dan niet bij de Mac of de Burger King maar bij een echt fatsoenlijk restaurant. Ik snap dat het misschien te duur is voor veel van de mensen hier, maar het valt te proberen toch?

    Waar?: Het enige idee wat ik tot nu toe heb is in mijn eigen "stad". Bergen Op Zoom dus. Het ligt misschien niet heel centraal voor iedereen in Nederland maar het ligt vrij dicht bij de grens tussen België en Nederland. Hier in de stad niet te ver vanaf het station is een restaurant waar je vrij goedkoop kan eten. De gemiddelde prijs van een hoofdgerecht ligt tussen de €15.- €25.- en je krijgt echt veel. Geloof me ik werk er in de afwas en er komen vrij vaak borden terug met nog minstens de helft van het eten erop omdat het gewoon simpelweg te duur is. hun site.
    Natuurlijk als iemand een ander goed idee heeft over een betaalbaar restaurant kan daar altijd naar gekeken worden.

    Wanneer?: het handigste lijkt me in het weekend of in de vakantie. Dit omdat uit eten gaan altijd best lang duurt en je zo een beetje de tijd hebt.

    Waarom?: De vraag is meer waarom niet.

    Alleen uit eten of...?: ik zou het niet weten. Als mensen zouden willen kan er altijd nog een meeting voor komen zodat je niet na drie uur o.i.d. Weer terug hoeft. Eventueel kan je hier misschien ook stappen. Dat zou ik niet echt weten maar als iemand dat zou willen kan ik het voor je opzoeken. Al lijkt dit me niet echt handig gezien de treinen niet tot zo heel laat rijden.

    Dus wie zou er misschien mee willen gaan? Zou je misschien ook kunnen aangeven of ik je op de lijst of op misschien moet zetten? En als je dit doet graag ook je echte naam erbij

    IKKU!:

    Emrys Tara
    Smaragd
    Involved Elly
    McClair Rick
    MAK3Y0URM0V3 Esther

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 11:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mij lijkt het wel leuk, ik zou in ieder geval mee willen. =]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Leuk idee! Ik denk er nog even over.

    Krull schreef:
    Leuk idee! Ik denk er nog even over.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh leuk, dat zijn al meer reacties dan dat ik verwacht had.
    Krull en Macabre zal ik jullie op misschien zetten?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taartaar, dat is me te ver weg. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Taartaar, dat is me te ver weg. :C

    Ach meid dat valt me nou eigenlijk toch wel tegen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vier en een half uur reizen is me toch net iets te veel van het goede. Alsnog een leuk en origineel idee. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klinkt heel gezellig! Jammer genoeg woon ik echt aan de andere kant van nederland ):


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Is wel een erg leuk idee, eens kijken hoe lang ik erover reis.
    Hahaha, 9292ov gaf een optie van 6.5 uur reizen aan, haha. Moet ik ook niet om 12 uur 's nachts gewoon de huidige tijd nemen voor het plannen van mijn reis.
    Maar ik doe er bijna 2.5 uur over, toch een beetje ver weg.
    Als we naar dichterbij gaan, kan ik nog kijken of ik zou kunnen ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 0:13 ]


    Stenenlikker

    Emrys schreef:
    (...)
    Ach meid dat valt me nou eigenlijk toch wel tegen :3


    Meer dan 9 uur reizen die dag voor een dinertje is me helaas te ver..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Meer dan 9 uur reizen die dag voor een dinertje is me helaas te ver..

    Ja oké ik begrijp je :-)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Ja oké ik begrijp je :-)


    Meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm Bergen op Zoom is wel een rot verbinding van 2,5 uur, maar ik zal er eens over nadenken. Wel een leuk idee (:


    Take risks and conquer your fears.

    Eindelijk iets dat nog een beetje in de buurt van Zeeland is. Ik wil graag mee


    Can't control my second personality

    Kun je niet een restaurant kiezen in t centrum van een grote stad? Daar kunnen mensen sneller komen