• Naar het idee van Styles

One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

• Rollen •
    • Niall Horan • Microwave
    • Zayn Malik • LouisPan
    • Liam Payne • xParkerx
    • Harry Styles • Styles
    • Louis Tomlinson • Tantor

• Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen LouisPan of Tantor of Styles maken nieuwe topics aan

Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

• Het Begin •
    Het is 's ochtends vroeg in huize Direction. Langzaam worden de jongens wakker, samen in het grootste bed van het huis. Vanavond hebben ze een interview en een groot optreden in Hyde Park. Sommigen zullen er zenuwachtig voor zijn, terwijl anderen nog in de afgelopen avond en de bijpassende kater leven. Maar wat als ze via een mail de onderwerpen voor het interview te zien krijgen, komt dat als een gigantische shock. Een ervan zijn namelijk de ships van de fans en of ze ooit waar zouden kunnen zijn. Wat zouden ze daar in hemelsnaam mee moeten doen? Zwijgen kan niet, maar instemmen zal hun carriere en levens ruineren, en sommigen zijn niet de beste leugenaars.

Bowties were never Cooler

( Hi)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Heya]

[mt]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[MT]

How far is far

Zayn Malik
    Ik werd langzaam wakker doordat iemand met zijn arm in mijn gezicht sloeg. Ik gromde zacht mijn gevaarlijk. Iemand lag nog in mijn armen en ik voelde ook nog een warm lichaam tegen mijn rug. Dit was de manier hoe ik elke dag graag wakker werd, maar niet door een klap in mijn gezicht. Ik gaf met een grom een klap in de richting van waar de arm vandaan leek te komen en krulde me toen strakker om degene die ik vast had. Ik voelde hoe het bed wat indeukte en voelde een warm pluizig kussen zich onder mijn hoofd worstelen en daar blijven liggen. Ik glimlachte een beetje en relaxte mijn strakgespannen armen wat en sukkelde weer langzaam in slaap. Ik maakte wat kleine geluidjes en verstopte mijn gezicht in het haar van degene die ik vast had. Ik droomde rustig en tevreden over een perfecte wereld waarin we gewoon onszelf konden zijn, echt onszelf, niet degenen die we waren voor de buitenwereld of zelfs onze familie of elkaar. Ik hield namelijk zelfs voor deze 4 jongens, van wie ik zo enorm veel hield, dingen geheim, zoals mijn kinderwens. Eerst was er nog de kans dat het kon lukken als ik prongelijk op een bezopen nacht een meisje zwanger maakte, maar het was nu wel duidelijk dan de enigen met wie ik ooit het bed in zou duiken deze 4 jongens waren. Ik was dan wel bezopen mijn maagdelijkheid kwijtgeraakt, maar niet met een meisje zoals ik had gehoopt. Tuurlijk bewonderde ik nog vaak genoeg vrouwelijk schoon en tekende het ook, maar mijn hart lag ergens anders. Dat begon ik langzaam te accepteren, hoe lastig het ook was voor me, en het feit dat ik mijn ouders het niet durfde te vertellen, maakte het accepteren niet makkelijk. Het idee dat zijn ook maar een deel van mijn eigen geaardheid niet zouden accepteren, maakte het voor mij al extreem moeilijk om het zelf te doen, zeker omdat ik ook altijd was opgevoed met het idee dat dit heel fout was, in alle opzichten. Zelfs al alleen het feit dat ik biseksueel was zou een grote schande zijn. Gelukkig waren in mijn dromen al deze problemen weg en konden we zonder haat of zorgen samen leven met kleine kotertjes in het huis erbij als een grote blije familie.

[Hola :')]

Niall Horan
    Ik werd gewekt door een lichaamsdeel dat in mijn haar werd gedrukt. Twee armen lagen losjes om me heen en de persoon van wie ze waren lag dicht tegen mijn rug aan. Ik hield mijn ogen gesloten, terwijl er zich een lach op mijn gezicht vormde. Ik kon me niet precies herinneren wat er gisteravond was gebeurd, maar ik kon het wel raden. We hadden met z'n vijven heel wat gedronken. Aan mijn vergeetachtigheid te merken heel veel, want ik vergat niet snel iets door te veel alcohol. Ik kon redelijk wat hebben voor mijn lengte. Het was vast een geweldige avond geweest. Ik ging wat beter liggen en legde één hand op de handen die om mijn lichaam heen gevouwen waren.
    Ik viel niet op jongens, maar ik hield wel zielsveel van mijn vier beste vrienden. En de avontuurtjes met elkaar waren zeker niet verkeerd. Zolang anderen er niet achter kwamen en dit iets onder ons vijven bleef, kon het voor mijn part eeuwig door blijven gaan. Totdat ik een vriendin vond, dan zou ik er mee stoppen. Ik had echter ook nog nooit een vriendin gehad. Maar dat betekende niets. Voor nu was het goed.
    De zon scheen in mijn gezicht. Ik opende een oog, maar sloot hem ook gelijk door het scherpe licht. Ik lag aan de zijkant van het bed, dus de andere vier jongens lagen allemaal achter me. Ik probeerde zo min mogelijk te bewegen, bang dat ik iemand wakker zou maken. Langzaam doezelde ik weer weg.

[ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 23:35 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Harry Styles
    Het was echt snikheet zo geplet tussen al mijn lieve vriendjes. Al was het mijn eigen schuld dat ik altijd in er midden wilde liggen. Met mijn voeten duwde ik de deken iets weg, terwijl ik me half omdraaide. Misschien een verkeerde keuze, want ik kreeg plots een hand in mijn gezicht. Ik gromde zacht en duwde mijn kont iets naar achter, tereijl ik mijn gezicht diep in het kussen onder me stopten. Mijn rug was gloeiheet omdat die tegen een andere rug was aangedrukt. Er was maar een rug die van zichzelf zo warm kon zijn. Mijn benen waren in die van de persoon aan de andere kant gewikkeld, net als mijn armen. Dat kon ook maar een ander persoon zijn. Ik sliep altijd het liefst tussen Zayn en Louis. Zayn omdat hij zo lekker warm was en Louis om mezelf mee te verstrengelen. Ik was nog veelte moe en had veelte veel hoofdpijn om te accepteren dat ik wakker werd, laat staan om mijn ogen te openen. Door de hoofdpijn wist ik nu al hoe laat het was. Ik wilde niet eens weten hoe ik me gisteravond gedragen moest hebben. Al was het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld geworden om zo wakker te worden.

[ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 12:24 ]

Louis Tomlinson
    Het feit dat ik hier half werd geplet tussen de rest van de jongens, zorgde er toch voor dat ik langzaamaan wakker werd. Het was niet dat je me hoorde klagen, want het bleef nog altijd een van de fijnste manieren om 's ochtends wakker te worden en dat zou ik dan ook voor geen goud op willen geven. Toch vertikte ik het om nu al wakker worden waardoor ik me met moeite omdraaide, om dichter tegen de jongen, die me als een knuffelbeer gebruikte, aan te kruipen. Alleen niet nadat ik me zo neer had gelegd dat ik mijn hoofd tegen zijn borst kon leggen en de hand die ik van iemand anders vast had, nog steeds vast kon houden. Misschien was ik toch wel een van degene die het meeste knuffelgedrag vertoonde, of opeiste, wakker of niet. Net een kleine koala. Eenmaal mijn plekje weer gevonden, verliet een zachte geluid mijn mond, samen met een nog zachtere 'slaap lekker,' om weer langzaam weg te zakken richting dromenland. Nog eventjes niet na te denken aan de hoofdpijn, die wel duidelijk merkbaar werd, of alles wat deze dag zou brengen, want waarschijnlijk weer pure ellende zou zijn voor een deel. Gewoon nog even zorgeloos en genietende van degene die naast me lagen, alsof er niets anders was en het de normaalste zaak van de wereld was, wat het ergens ook was.

Zayn Malik
    Ondanks dat de slaap me bevreiding gaf van mijn zorgen, kon ik hem niet zo goed meer vatten. Ik had aan de ene kan een klein lijfje stevig in mijn armen en aan de andere kant een eeuwige koude rug tegen mijn rug. Ik opende langzaam mijn ogen en ging met een zachte steun rechtop zitten. Ik wilde er niet uit, maar ik had zin in een sigaret, hoe slecht ook. Ik kroop uit het bed en pakte mijn pakje van een van de kastjes in de kamer. Ik stopte het tussen de band van mijn boxer en liep naar buiten het balkon op met Harley op mijn hielen. Binnen roken vond ik echt heel asociaal. Dat ik nou mijn longen verpestte betekende niet dat ik de jongens, mijn jongens, daarin mee moest nemen. Ik haalde een sticky uit het pakte en haalde er de aansteker die erin zat ook uit om hem aan te steken. Daarna ging de aansteker terug en inhaleerde ik diep om de rust en het gevoel van de nicotine over mijn lichaam te voelen komen. Harley keek me aan en ik tilde hem op om hem tegen me aan te houden en zijn achterpoten op de rand van het balkon te zetten. zijn voorpoten legde hij op mijn schouders en zijn kop bij een van de twee, zodat ik daar met een hand vacht overheen kon kroelen. Zijn staart zwiepte vrolijk terwijl ik langzaam een patroon van heel diep inhaleren en nog net iets dieper te exhaleren opnam en me daardoor in een soort gedachten trance zonder gedachten of emoties liet zakken. Het was fijn om zo rustig en kalm te worden. Ik kon er echt van genieten, ondanks dat ik ook enorm genoot van op het podium staan en met mijn vriendjes en familie zijn. Stilte, rust en eenzaamheid miste ik soms toch wel in mijn leven en zeker zo op een vroege ochtend voor een concert en interview kon ik echt enorm genieten van dit soort momenten met alleen mijn hond, ik en een sigaret.

Harry Styles
    Slaap kon ik al niet meer vatten, na die klap in mijn gezicht. Toch bleef ik liggen. Nog altijd veelte moe om mijn ogen ook maar te openen, laat staan om op te staan. Ik trok Louis dichter tegen mijn borst en begroef mijn gezicht in zijn nek. Als ik iets heerlijk vond, was het wel om zo wakker te worden. Zo heerlijk knus met al mijn mannetjes. Ik kreunde zachtjes toen ik Zayn naast me voelde bewegen. Het veranderde al snel in een piep, toen zijn warme lichaam verdween. Het was meteen een stuk kouder, helemaal nu ik de dekens al wat van me af had geschopt.
    Ik draaide me half op mijn rug, nu ik meer ruimte had en rekte me ietsjes uit. Nee, slapen zou ik nu echt niet meer. Langzaam rekte ik me uit, voordat ik langzaam overeind kwam. Ik wierp mijn blik nog even op de slapende jongens, voordat ik het bed uitklauweterd. Als eerst ging ik opzoek naar wat aspirines voor mijn hoofdpijn, want die was echt niet te harden. Terwijl ik deze naar binnen werkte, zag ik Zayn op het balkon staan. Meteen trippelde ik er op mijn blote voetjes naartoe en sloeg ik mijn armen van achter, om zijn tengere lichaam. 'Goedenmorgen.' Mijn stem was nog dieper dan normaal en klonk voor geen meter. Zachtjes drukte ik een kusje op zijn schouderblad, waarna ik mijn kin op zijn schouder legde.

Liam Payne.
    Ik werd langzaam wakker, aangezien ik aan alle kanten zo'n beetje geplet werd door mijn vriendjes. Niet dat ik het erg vond, maar erg fijn lag het momenteel niet, dat zou vast wel weer komen. Het was nou niet bepaald de normaalste zaak van de wereld dat je met je vijf beste vrienden, wat ook je bandleden zijn met zijn vijven in een bed lag. Maar voor ons was het dat nou juist wel, wat waarschijnlijk moeilijk voor anderen te begrijpen is, niet dat die er ooit achter zullen komen, want ik persoonlijk wil het nog liever een tijd geheim houden aangezien we daarmee ook nog eens onze baan kwijt kunnen raken. Inmiddels werd ik al iets minder geplet, aangezien Harry en Zayn al uit bed waren gegaan. Het liefst zou ik hier de hele dag wel willen liggen, maar we zouden toch ook aan de bak moeten. Ik draaide me om naar degen die naast me lag, wat nu dus Louis was. Ik sloeg mijn armen om de jongen heen, en hoopte dat ik nog even in slaap zou vallen, aangezien ik nog echt moe van gisteravond was. Misschien hadden we dat toch beter niet kunnen doen gister, aangezien we vandaag ook nog eens een interview en een optreden hadden, en we nu geloof ik allemaal moe zijn.

How far is far

Zayn Malik
    Ik genoot rustig van mijn hond en sigaret en de rust. Ik voelde me echt heel erg fijn zo om even alles van me af te laten glijden. Ik had het gewoon af en toe nodig, ondanks dat ik enorm veel van de jongens, de fans en mijn familie hield, soms werd het me allemaal wat veel. Ik wilde net een tweede sigaret pakken omdat ik niet wilde dat dit moment stopte. Ik schrok toen ik opeens een stel armen om me heen voelde. Ik had niemand aan horen komen en schrok best wel. Ik voelde Harry zijn krullen tegen mijn nek en wang kriebelen en glimlachte een beetje. "Hey Hazza." mompelde ik zacht voor ik toch die tweede sigaret pakte en opstak. Ik inhaleerde diep en leunde met mijn hoofd een beetje tegen het zijne. Zijn stem was heerlijk diep en sexy, maar op dit moment vond ik deze stilte toch fijner. Ik inhaleerde nog eens diep en zuchtte terwijl ik een lik van Harley over mijn vrije wang kreeg. Die hond was echt mijn alles en hij was net als ik: van buiten ruig en stoer maar met een klein hartje. De rest sliep gelukkig nog, want zeker als Boo en Nialler wakker waren was er geen rustige plek meet in huis. Ik hield echt wel veel van ze, maar slapend waren ze rustig en die rust waardeerde ik erg. Zeker nu, want echt zin in interviews had ik niet, niet nog een waarin ik mezelf verstopte, waar ik de stoere ongevoelige badboy was, wat echt niet zo was. Als ik al een stereotype was, was ik een stille kunstacademie studentje. Dat was maar het begin en ik begon er moe van te worden, maar t kon niet anders, want zodra er ook maar een deeltje uit zo komen was ik erg bang dat de rest zou volgen en dat mocht nooit gebeuren. Nu had ik dan nog de rust over me heen, maar jammer genoeg wist ik dat het over zou gaan. Misschien juist daarom wilde ik er nog meer van genieten dan normaal.

Louis Tomlinson
    Met omhoog krullende mondhoeken kroop ik nog iets beter tegen de jongen aan, die me dichter tegen zijn borst aantrok en zijn gezicht in mijn nek begroef. Toen werd het duidelijk dat Harry degene was in wie zijn armen ik lag, al had ik dat ergens kunnen weten, omdat het altijd het geval was en ik langzaam wat wakkerder werd. Een zacht kusje plantte ik op zijn borst, om mijn armen rond hem heen te wikkelen en weer terug te trekken toen de jonge krullenbol begon te bewegen. 'Kusje Hazza?' murmelde ik zachtjes, om met gesloten ogen mijn hoofd ietwat omhoog te doen, als teken dat ik half wakker was. Tot het moment dat hij weg was, want toen liet ik mijn hoofd weer op het kussen vallen, om door iemand anders tegen zijn warme lichaam aangetrokken te worden. Ik haalde mijn schouders lichtjes op, om me om te draaien en me tegen die jongen aan te nestelen. Al had Harry nog steeds een aardig deel van de warmte met zich meegenomen. Mijn vingertoppen gleden over de arm van de jongen, om heel langzaam mijn ogen te openen en een paar keer te knipperen tegen het licht. Daar eenmaal aan gewend, keek ik recht in het gezicht van nog half slapende Liam. Mijn armen wikkelde zich uiteindelijk goed om hem heen, om een zacht kusje op zijn neus te drukken waarna ik langzaam mijn ogen weer dicht liet zakken. Nee, ik wilde nog niet opstaan en weer terug te keren naar een deel van de werkelijkheid. Daarbij lag ik zo ook wel prima.

[MT]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Niall Horan
    Tot mijn teleurstelling moest ik concluderen dat het grote warme lichaam van de persoon die me vasthield plotseling verdween. De kou overspoelde me en er ging een lichte huivering door mijn lichaam heen.Ik maakte eerst een afkeurend geluidje, waarna ik me omdraaide en de dekens extra over me heen trok. Met mijn hand voelde ik voorzichtig of er nog een lichaam in het bed lag, waar ik tegen aan kon gaan liggen. De barstende hoofdpijn leek nog ver weg, daarom wilde ik nog niet wakker worden. Er bleek een groot gat naast me te zijn, wat betekende dat er niet één, maar al twee jongens het bed uit waren. Ik overbrugde langzaam het gat, om daar gelukkig nog een lichaam te vinden. Zijn rug lag naar mij toe, maar dat maakte niet uit. Ik legde mijn hoofd in zijn nek en drukte daar een zacht kusje. Daarna krulde ik mezelf in de vorm van zijn lichaam en ging dicht tegen hem aan liggen. Hij, wie het ook van de vier was, gaf ook warmte, maar niet zoveel als het lichaam waar ik de hele nacht tegen aan had gelegen. Langzaam doezelde ik weg, denkend aan het concert van vanavond. Ergens in mijn achterhoofd kon ik me ook nog herinneren dat we een interview hadden, maar daar probeerde ik niet aan te denken. Nu wilde ik slapen.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa