• Na honderd veranderingen aan mijn verhaal wil ik nu toch echt serieus gaan beginnen want ik heb eindelijk rond hoe ik het verhaal wil laten lopen! Daarom zoek ik nu een bijpassende cover. Ik heb al een ontzettend gave GIF, gemaakt door Valkyries die er zeker bij komt te staan. Maar ik wil er ook graag een cover bij.

    Samenvatting:

    De wereld is in twee delen opgesplitst. Zakyros en Veraines staan lijnrecht tegenover elkaar en hoewel ze jaren lang in vrede hebben samen geleefd, dreigt er altijd een oorlog uit te breken. Reagan is een jonge jongen die in een arm dorpje in het Verain rijk leeft. Op een dag vallen enkele Verain Strijders hun huis binnen en nemen zijn vader mee. De reden vertellen ze hem niet. Ook zijn zussen en broertje worden meegenomen. Reagan blijft alleen achter omdat hij niet aanwezig was in het huis.
          Reagan weet dat hij vanaf dat moment een gezocht persoon in Hiddle is. Hij besluit te vluchten en verbergt zich diep in het Donkere Bos. Steeds verder reist hij weg van zijn dorp en komt daarmee dichterbij de grens van het Zakyren rijk. Op het moment dat hij betrapt wordt door Zakyr Soldaten wordt hij gered door een onbekende boogschutter.
          Vanaf dat moment begint zijn zoektocht naar de waarheid achter de ontvoering van zijn familie. Hij ontdekt dat de oorlog dichterbij is dan iemand ooit had verwacht. Kan hij de wereld op tijd waarschuwen?


    Cover:


    Dit is de hoofdpersoon, Reagan. Andere foto's mogen altijd gebruikt worden en dan het liefste van Logan Lerman als Percy Jackson.


    Dit is een ander heel belangrijke personage. Ik heb hier helaas geen andere foto voor, want deze heb ik per toeval gevonden. Mocht deze er echt niet in te blenden zijn, ga ik toch zoeken voor een andere!

    1
    2
    3
    Voor deze foto maakt het niet zoveel uit wat voor kasteel er gebruikt wordt, dus ik heb hier een paar opties gegeven maar dit is zeker vrij!

    Hoe de cover bewerkt wordt, maakt me niet uit. Verras me, haha.
    De titel die erop mag komen is 'Pijlenregen'

    Je naam wordt vermeld bij mijn story en als je wil mag je je naam op de cover zetten. (:

    Alvast super bedankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Npx ik ga je story lezen als ie dr op kom! (H)(H)


    Wherever you fall asleep, once you'll wake up in heaven(:

    Xxdys schreef:
    Npx ik ga je story lezen als ie dr op kom! (H)(H)


    Aah dat is lief!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wanneer begint ie??


    Wherever you fall asleep, once you'll wake up in heaven(: