madeupyou schreef:
Hah, ik wou ook een topic over lenzen maken . Dan stel ik het maar even hier.
Ik heb sinds zaterdag lenzen. Ik heb ze nog niet zo lang aangehouden (zaterdag 2 uur, zondag 5 uur denk ik, en vandaag pas vanaf half 3). Het probleem is echter dat ik er precies wat wazig mee zie als ik knipper. Is dat wel normaal?
Ik denk eerder dan het aan een van de lenzen ligt, aangezien ik het precies bij de linker heb. Weet iemand hoe dat kan?
Ik ga sowieso morgen maar eens terug denk ik..
Zie je altijd wazig of komt er af en toe gewoon een waasje voor je ogen? Dat laatste is namelijk waarschijnlijk verdwaalde "soep" uit je ooghoeken. Je moet wel oppassen als je veel last hebt van die "soep" want dan kan je wel eens een oogontsteking hebben.
Het kan trouwens ook zo zijn dat je lens loskomt van je oog, omdat deze te droog is. Ik raad eigenlijk iedereen aan om van te voren (met het indoen) wat vloeistof ín je lens te doen, en dan in te doen. Ten eerste "zuigt" je lens perfect aan je oog, ten tweede zorgt het er vaak voor dat elk vuiltje wat nog op je oog zat en anders tussen je oog en je lens was gekomen (wat echt niet normaal veel pijn doet) wegspoelt en bij mij helpt het op de een of andere manier ook dat ik mijn lens langer in kan houden. Geen idee waarom, maar het is handig ^^
Deep inside, I've never felt alive