Ok, de titel klinkt veel leuker dan het onderwerp in het topic...Maar goed.
Aanstaande dinsdag moet ik langs de huisarts gaan om bloed te laten prikken. De afspraak is een half jaar op voorhand gemaakt en overmorgen is het zo ver, ik heb maar 1 probleem. Ik wil (durf) echt niet te gaan. Ik heb een helse schrik van naalden en de laatste keer dat ik bij de arts kwam om bloed te laten prikken, was ik aan het huilen als een klein kind. Ik ben achteraf ook nog flauw gevallen, al kan dit wel zijn omdat ik een veel te hoge hartslag had en een beetje last had van een serieuze paniekstoornis.
Daarnet was ik dus even op het internet aan het rondkijken hoe je jezelf het best kan kalmeren, zeker aangezien ik waarschijnlijk net zo ga reageren als de laatste keer. Maar zelfs terwijl ik aan het lezen was over bloedprikken, werd ik alweer misselijk. Ik kan er echt helemaal niet tegen.
Nu was mijn vraag of er mensen zijn die zich hier in herkennen en hoe zij dit probleem aanpakken.
Ik weet dat het helemaal geen pijn doet, daarom dat ik me ook zo schaam, maar ik kan het echt niet tegenhouden.(no_chears)
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.