• Can you paint with all the colours of the wiiiiiiiind?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    McBride schreef:
    @ Kyle
    Misschien heb ik tóch nog iets gevonden! Moet alleen eventjes een andere achtergrond googlen. c:

    @ Gail
    Hahah oke. MAar goed, dan weet je nu hoe het zit. ^^


    Haha okee! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ellery schreef:
    Wauw, het spotlight raakt de laatste dagen opeens snel vol. als je wat ik bedoel.


    * de spotlight ;)


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    * de spotlight ;)

    Okidoki (bloos)


    -

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nee. ;(

    Ik ben zwaar teleurgesteld in je, Leah!


    JA-WEL. Bij 'my' daar vanboven ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    JA-WEL. Bij 'my' daar vanboven ^^

    Oooh, dat zijn allemaal aparte linkjes, haha. Ik dacht altijd dat die linkte naar een of andere vriendin van je die fan was van Divergent.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oooh, dat zijn allemaal aparte linkjes, haha. Ik dacht altijd dat die linkte naar een of andere vriendin van je die fan was van Divergent.


    Uhu ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oke, omdat ik stiekem ook benieuwd ben naar wat anderen vinden, plaats ik hier de cover die ik voor Kyle heb gemaakt. c:
    Éérlijke meningen, alsjeblieft. En hou er alsjeblieft ook rekening mee dat mijn pc GIMP en Photoshop niet aan wil nemen, waardoor ik alles met de online programma's maak. c:






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Oke, omdat ik stiekem ook benieuwd ben naar wat anderen vinden, plaats ik hier de cover die ik voor Kyle heb gemaakt. c:
    Éérlijke meningen, alsjeblieft. En hou er alsjeblieft ook rekening mee dat mijn pc GIMP en Photoshop niet aan wil nemen, waardoor ik alles met de online programma's maak. c:

    Ik vind hem echt erg leuk! Dat wordt de cover :p

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McBride schreef:
    Oke, omdat ik stiekem ook benieuwd ben naar wat anderen vinden, plaats ik hier de cover die ik voor Kyle heb gemaakt. c:
    Éérlijke meningen, alsjeblieft. En hou er alsjeblieft ook rekening mee dat mijn pc GIMP en Photoshop niet aan wil nemen, waardoor ik alles met de online programma's maak. c:







    Ik vind het wel goed gelukt, al vind ik dat je ze beide in kleur moet laten en die texture die erover zit lijkt vreemd over het gezicht van de linkse jongen. Heb je hier wat aan? Sorry als het verkeerd overkomt, dat is niet de bedoeling.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik vind het wel goed gelukt, al vind ik dat je ze beide in kleur moet laten en die texture die erover zit lijkt vreemd over het gezicht van de linkse jongen. Heb je hier wat aan? Sorry als het verkeerd overkomt, dat is niet de bedoeling.

    Ik vind het eigenlijk wel leuk zo :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk wel leuk zo :3


    Jouw keuze natuurlijk want de cover is voor jou, maar omdat Yolanda vroeg om een mening gaf ik die even.


    16 - 09 - '17

    Ieuw, caffeine vrije diet cola smaakt niet zo heerlijk zoals je zal verwachten. Blegh


    -

    Foraoise schreef:
    (...)

    Jouw keuze natuurlijk want de cover is voor jou, maar omdat Yolanda vroeg om een mening gaf ik die even.

    Ikr (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AAAAAAGH die klojo's uit mijn jaar zitten nu te spammen op mijn foto met memes :'D HELP!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ikr (:


    En dat is de afkorting van?


    16 - 09 - '17