Ziet er zo schattig uit.
Komt die:
Ik werd op school de kauwenfluisteraar genoemd. Er was bij ons een kauw op school die op de arm bleef zitten, nou ik had hem ook even op mijn arm. Dag daarna was hij er weer en ik zet hem weer op mijn arm, ging de bel. ik zet hem weg, loop ik naar de deur, vliegt hij achter me aan.
Heeft dat beest me tot na school opgewacht, heb hem gedoopt als Kree, van de Anime serie/boek Deltora. Heb hem op de fiets gezet en ben met hem terug naar huis gefietst, iedereen keek me raar aan. Ik heb hem letterlijk mee in huis genomen en hij wilde niet van me af en uiteindelijk is hij weggevlogen en heb hem nooit meer terug gezien.
Dit is soort van mijn verhaal, ik heb er nog een, een blijvende vondeling.
Ik had een parkiet gekregen voor mijn verjaardag. Sparky genaamd. Nou ik zat op de bank en ik kijk kort naar buiten zie ik een parkiet (Later vonk genoemd) van dezelfde soort, kleur en geslacht zitten. Ik roep mijn vader dat er een parkiet buiten zit, dus ik zet mijn parkiet buiten en die andere ging letterlijk op de kooi zitten. Dus ik dacht misschien kan ik hem zo vangen, maar vloog naar de buren. Ik binnen zitten en uiteindelijk zat hij weer opde veranda. Mijn vader heeft de voerbak van Sparky gepakt en zo naar binnen gelokt. En nu leet de vondeling nog steeds en heb hem Vonk genoemd.
Dit waren mijn verhalen. Bedankt voor het lezen.
Vampire + Servant = Servamp