• Ik ben heel blij, want ik heb gratis een hele pot proteïne poeder opgehaald daarnet met limoensmaak.
    Nu vraag ik me af of iemand hier daar wat verstand van heeft, wat tips kan geven en misschien lekkere smoothierecepten ermee hebben?


    Your make-up is terrible

    Moet je daar gewoon niet melk bij gooien?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Moet je daar gewoon niet melk bij gooien?


    Dat kan ja, maar ik drink geen melk. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kan ja, maar ik drink geen melk. 8D
    Volgens mij valt de smaak van melk wel mee als je een limoensmaakje hebt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een smoothie met limoen en meloen vind ik altijd lekker. Limoen en banaan zou ik ook overwegen, maar die heb ik zelf nog nooit gehad.
    Ik gebruik zelf altijd verse limoen, dus ik weet niet hoe het met poeder zit. :')

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 19:29 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zal mijn moeder eens vragen voor een recept. Die is volledig into het gezonde smoothie-spul :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rivaille schreef:
    (...)Volgens mij valt de smaak van melk wel mee als je een limoensmaakje hebt.


    Dat maakt me niet zoveel uit, ik drink gewoon geen melk om het product zelf.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er helaas geen verstand van, maar wil er wel graag een keer gebruik van maken. Aangezien ik gemiddeld twee keer per week aan hardlopen doe en één keer per week naar de sportschool ga, denk ik dat het geen kwaad kan om tussendoor een oppeppende shake te nuttigen. :'D
    Zodra je een lekkere smoothie hebt uitgeprobeerd, ben ik benieuwd naar wat je ervan vond!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je kunt gewoon zelf smoothierecepten maken ;p Bevroren fruit met vanilleijs en melk doet het altijd wel goed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Capricious schreef:
    Ik heb er helaas geen verstand van, maar wil er wel graag een keer gebruik van maken. Aangezien ik gemiddeld twee keer per week aan hardlopen doe en één keer per week naar de sportschool ga, denk ik dat het geen kwaad kan om tussendoor een oppeppende shake te nuttigen. :'D
    Zodra je een lekkere smoothie hebt uitgeprobeerd, ben ik benieuwd naar wat je ervan vond!


    Het is vooral goed om na krachttraining te gebruiken, ik weet niet of je daaraan doet in de sportschool?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is vooral goed om na krachttraining te gebruiken, ik weet niet of je daaraan doet in de sportschool?

    O nee, eigenlijk niet echt. Ik doe wel oefeningen op een matje om alles een beetje in vorm te houden, maar het is niet zo dat ik echt aan gewichten loop te trekken. Misschien kan ik het dan maar beter houden op een smoothie met een banaantje en een kiwi, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    O nee, eigenlijk niet echt. Ik doe wel oefeningen op een matje om alles een beetje in vorm te houden, maar het is niet zo dat ik echt aan gewichten loop te trekken. Misschien kan ik het dan maar beter houden op een smoothie met een banaantje en een kiwi, haha.


    Je zou het eens moeten proberen, het is echt heel goed voor je lichaam. ;3 Vrouwen worden er over het algemeen niet echt gespierd van, maar krijgen gewoon een strak lichaam.


    Your make-up is terrible