• Ik vind het echt grappig hoe een situatie je zo gelukkig kan maken. Ik ben echt al een hele week goed gezind omdat ik sinds gisteren 5 jaar samen ben met mijn vriend. Ik vind het gewoon zo gek hoe snel de tijd voorbij gaat. Het voelt helemaal nog niet zo lang aan. Zeker omdat we ons soms echt nog als een pril koppel kunnen gedragen, wat best raar is, want tijdens de schooldagen huren wij een studio samen en wonen we eigenlijk al zo goed als samen. Ik ben echt zo blij met die jongen. Hij is er altijd voor mij. Als ik in het gips zat, heeft hij mij over het plein gedragen. Als ik mij niet goed in mijn vel voel, dan laat hij mij niet links liggen. Als ik ziek ben verzorgt hij mij, noem maar op.
    We zijn nu ook lekker gaan gaan eten om dat te vieren en zijn ouders gaan volgende week met ons gaan eten omdat ze zo blij zijn voor ons. Dat vind ik ook echt helemaal geweldig, want ze doen echt alsof ik hun eigen dochter ben en heel zijn familie ziet mij ook als familie ipv het vriendinnetje van.
    Ja, ja ik ben blij.

Zie hier ook eens Nynk haar meesterwerk, speciaal gemaakt om ons 'jubileum' te vieren. Nogmaals bedankt.

Wie heeft ook zo'n schat van een vriend(in)? En wat is het liefste dat hij/zij al eens voor je gedaan heeft?

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik ben zo blij voor je Nana. Jij hebt jou dekseltje gevonden!

Krull schreef:
    Ik ben zo blij voor je Nana. Jij hebt jou dekseltje gevonden!
    Precies en het past. (:
    Het leuke is dat we ook gewoon hele goeie vrienden zijn en dat geeft toch wel een extra dimensie aan onze relatie.

Wat ongelooflijk lief! Gefeliciteerd!

En hier zit ik dan, forever alone. Gelukkig heb ik een back-up plan om 40 katten te nemen en mezelf bekend te maken als The Crazy Ol' Catlady van mijn boerendorp.

A girl who wonders.

Misao schreef:
    Wat ongelooflijk lief! Gefeliciteerd!

En hier zit ik dan, forever alone. Gelukkig heb ik een back-up plan om 40 katten te nemen en mezelf bekend te maken als The Crazy Ol' Catlady van mijn boerendorp.
    Ik zou voor 40 konijnen gaan. (joehoe)
    Alhoewel, als je forever alone bent, is het vast niet tof om naar 40 konijnen te kijken.

Ah nee, je vindt vast wel iemand. Ik voelde me vroeger ook forever alone.

Avarosa schreef:
    Ik hoop het ook, maar we praten echt al over de toekomst, dus dat zit hopelijk wel snor. Volgend jaar zal ik normaal afstuderen en dan ga ik gaan werken zodat ik al kan sparen zodat we iets kunnen huren (en hopelijk snel kopen) nadat zijn studies zijn afgerond.
    En wow 7 jaar, dat is toch ook wel een pak. En jullie hebben er dan nog eens een zoontje bij.

Jah, de tijd vliegt echt. Wij zijn dus ook echt bezig met toekomstplannen, nog steeds. En tja, ik zie ons ook echt al zo'n heerlijk oud, kibbelend bejaardenkoppel worden dat nog altijd hand in hand over straat loopt :3
    Voor je het weet is het zover, en wonen jullie zelf samen en hebben jullie een koter rondhuppelen, als daar natuurlijk sprake van is/komt :3

[ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 22:49 ]

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Valkyries schreef:
    (...)
    Jah, de tijd vliegt echt. Wij zijn dus ook echt bezig met toekomstplannen, nog steeds. En tja, ik zie ons ook echt al zo'n heerlijk oud, kibbelend bejaardenkoppel worden dat nog altijd hand in hand over straat loopt :3
    Voor je het weet is het zover, en wonen jullie zelf samen en hebben jullie een koter rondhuppelen, als daar natuurlijk sprake van is :3
    Ja, daar hebben we het al over, maar dat mag nog even wachten tot we een stabiele levensgewoonte hebben, want zo lang ik studeer, kan ik mij dat niet permitteren. Zeker omdat ik 4/5 dagen in het labo sta.
    Ook super lief was dat ik een ketting kreeg voor onze verjaardag en hij zei 'Ik wou wel een ring kopen, maar dan koop ik liever meteen de juiste voor de eerste keer'. Ik zat daar echt van aaaawwwh *smelt*
    Lekker klef, maar zo zijn we wel.

Avarosa schreef:
    (...)Ja, daar hebben we het al over, maar dat mag nog even wachten tot we een stabiele levensgewoonte hebben, want zo lang ik studeer, kan ik mij dat niet permitteren. Zeker omdat ik 4/5 dagen in het labo sta.
    Ook super lief was dat ik een ketting kreeg voor onze verjaardag en hij zei 'Ik wou wel een ring kopen, maar dan koop ik liever meteen de juiste voor de eerste keer'. Ik zat daar echt van aaaawwwh *smelt*
    Lekker klef, maar zo zijn we wel.

Je hebt nog alle tijd voor het huisje, boompje beestje totaal plaatje met alles erop en eraan ^_^ Gewoon genieten van elkaar en van de tijd, en dan komt dat allemaal vanzelf wel als de tijd daar is (;
    En en en en.... Dat is onwijs mega schattige klefheid!

Damn. Kan zó niet wachten tot ik iemand tegenkom. Grmbl. Maar nu over jullie, gefeliciteerd! (: Wat fijn dat 't zo goed past.

En nogmaals graag gedaan. Het was erg plezierig om te doen.

"I shut my eyes in order to see.'

Valkyries schreef:
    (...)
    Je hebt nog alle tijd voor het huisje, boompje beestje totaal plaatje met alles erop en eraan ^_^ Gewoon genieten van elkaar en van de tijd, en dan komt dat allemaal vanzelf wel als de tijd daar is (;
    En en en en.... Dat is onwijs mega schattige klefheid!
    Ja precies. Ik wil niet echt een oude moeder zijn, maar ik wil ook nog tijd hebben. Ik vind carrière enzo ook belangrijk, dus ik heb liever dat we ons eerst goed gesetteld hebben, voor we aan een derde persoon denken. Ah ik ben nog jong, dus alles op zijn tijd. En is het vroeger als gepland, dan is het zeker welkom. (Welp nu voel ik mij op slag een stukje ouder. :'D)

Stoneheart schreef:
    Damn. Kan zó niet wachten tot ik iemand tegenkom. Grmbl. Maar nu over jullie, gefeliciteerd! (: Wat fijn dat 't zo goed past.

En nogmaals graag gedaan. Het was erg plezierig om te doen.
    Ik ben je er echt heel dankbaar voor en zeker ook omdat je zo goed er over hebt nagedacht, want ik was zelf waarschijnlijk nooit op dat labo stukje gekomen. Dat maakt het ook echt helemaal af.

Avarosa schreef:
    (...)Ja precies. Ik wil niet echt een oude moeder zijn, maar ik wil ook nog tijd hebben. Ik vind carrière enzo ook belangrijk, dus ik heb liever dat we ons eerst goed gesetteld hebben, voor we aan een derde persoon denken. Ah ik ben nog jong, dus alles op zijn tijd. En is het vroeger als gepland, dan is het zeker welkom. (Welp nu voel ik mij op slag een stukje ouder. :'D)

Ik heb altijd gezegd dat ik na m'n 30ste geen kinderen meer wil, aangezien ik dat - voor mezelf - te oud vind. Uiteindelijk is echter 30 -35 meer de standaard zo'n beetje om met kinderen te beginnen... Althans, dat merk ik toch op school heel erg.
    Maar ja, die leeftijd beslist iedereen nog altijd voor zichzelf ^_^
    En ach, dan voelen we ons samen oud :P

Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb altijd gezegd dat ik na m'n 30ste geen kinderen meer wil, aangezien ik dat - voor mezelf - te oud vind. Uiteindelijk is echter 30 -35 meer de standaard zo'n beetje om met kinderen te beginnen... Althans, dat merk ik toch op school heel erg.
    Maar ja, die leeftijd beslist iedereen nog altijd voor zichzelf ^_^
    En ach, dan voelen we ons samen oud :P
    Nee, dat vind ik ook echt oud. Ik ben liever een jonge mama, maar het mag wel nog 3 jaar duren. En het is waar dat de laatste tijd veel vrouwen kiezen om te wachten tot hun dertigste.

Heey!
    Gefeliciteerd hea!
    Ik ben volgende week ook vijf jaar samen en woon sinds augustus ook officieel samen.
    Het klinkt echt onwijs bekend hoe je het omschrijft, je alsnog gedragen als een pril gek koppel haha.
    Het liefste wat hij ooit gedaan heb.. Hmm hij si zo romantisch dus het is zoveel hahahaha
    Vandaag heb hij me mee genomen naar within temptation voor me verjaardag :D

Heel veel geluk samen :)!!!!

Xxzzz

I want my bloody cheese now!^^

Super leuk!! En nog gefeliciteerd!!
    En btw ik heb gwn een lekker single life.. foreveralone

How awful that must feel. Being normal? Ugh.

Roku schreef:
    D'awwh! Die is echt leuk!
    En nog gefeliciteerd met jullie jubileum (:

16 - 09 - '17