• Ik als pretparkfan ben erg opgewonde.... want De Efteling krijgt een Dive coaster van B&M!
    Erg veel is er nog niet van geweten, behalve dat het een 19de eeuws mijnthema krijgt, er een looping in komt en dat het achter de vliegende hollander zal komen te staan.
    En hij wordt 37,5m hoog.
    Erg goed! De Efteling mist namelijk echt nog een thrill-attractie. Hij zal er in 2015 komen te staan.

    Dus wacht allemaal gespannen met me af.:Y)



    Voor nog wat extra nut:
    Wat is jouw favoriete pretpark en attractie?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 20:10 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Whoa nice, maar dan wordt de entreeprijs vast nog duurder.


    ars moriendi

    Rivaille schreef:
    Is dat alles? :'D Zo kort.
    Ik hou van achtbanen. Vind 't in Walibi ook erg leuk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pulsar schreef:
    (...)

    Daar ben ik nog altijd niet ingeweest! Moet nodig eens verandering inkomen eigenlijk.:'D

    Ik ging vier keer achter elkaar met een vriendin. Gewoon de mensen lief aankijken, hehehe :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ribery schreef:
    Whoa nice, maar dan wordt de entreeprijs vast nog duurder.

    Ligt dat echt aan het aantal attracties, ja? Of aan wat voor attracties er zijn?

    Hij lijkt me erg gaaf, jammer dat 'ie zo kort is.
    Ik heb niet echt een favoriet pretpark, hoewel Disney geweldig blijft. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Van mij mag het hoger en sneller :Y)


    -

    Krull schreef:
    (...)
    Ligt dat echt aan het aantal attracties, ja? Of aan wat voor attracties er zijn?


    Vooral hoe duur de nieuwe voorzieningen zijn.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik houd echt sowieso van de Efteling, dus ik ben enorm benieuwd ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die lijkt me wel vet :o

    Maar daar komen natuurlijk ook rijen van honderd jaar voor te staan en mja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Die lijkt me wel vet :o

    Maar daar komen natuurlijk ook rijen van honderd jaar voor te staan en mja.

    Ja, ik denk dat het handig is om pas in 2018 te gaan kijken of de rij al wat korter is, hahaha

    Krull schreef:
    (...)
    Ja, ik denk dat het handig is om pas in 2018 te gaan kijken of de rij al wat korter is, hahaha

    Ik moest lachen om dit. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg ik heb echt een angst voor hoogte. durf nog net in de Python.
    Benten mag mijn handje vast houden (lol)

    wie kent hem btw? HIJ IS ZOO CUTE (yeah)


    -

    Krull schreef:
    (...)
    Ligt dat echt aan het aantal attracties, ja? Of aan wat voor attracties er zijn?

    Nou, dankzij die fontijnenshow (grootste van Europa of de wereld of zoiets) stegen de prijzen wel weer, ja. Ze moeten de bouw en vooral het verdere onderhoud toch ergens uithalen, neem ik aan. :/


    ars moriendi

    Mij niet gezien, brrr


    16 - 09 - '17

    Ik word al duizelig als ik het zie.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.