• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Mensen verwarren is leuk :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat het als mensen de gehele situatie dénken te kennen met alleen maar het verhaal van één persoon en direct een oordeel klaar hebben over de situatie. Heb je geen eigen leven waar je op moet letten? Bemoei je er niet mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nu echt boos op mijn serie... Weer een hele erge cliffhanger en ik voel me ook lichtelijk misselijk. Oh, en een awesome personage is dood.. Leuke verrassing voor het slapengaan.


    Stenenlikker

    Vlahos schreef:
    Mensen verwarren is leuk :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn hoofd knalt uit elkaar.


    Paracosm schreef:
    Mijn hoofd knalt uit elkaar.


    En zo verschrikkelijk moe +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vlahos schreef:
    Mensen verwarren is leuk :Y)

    (krul)

    Ik moet huiswerk maken, maar echt 0% motivatie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Taka schreef:
    (...)

    Het is ook een van de vragen die ik mij vaak heb gevraagd, omdat ik domweg niet wil geloven dat de enige reden dat ik besta, is doordat mijn ouders graag een kindje wilden. Biologisch gezien is daar natuurlijk geen speld tussen te krijgen, maar toch wil ik geloven dat er meer is. Zelfs wil ik toch geloven dat ik leef, omdat iedereen een bepaald doel heeft in zijn of haar leven, maar dat doel moet je eerst wel zelf vinden. Want zonder iets te hebben om voor te leven dan voel je je vaak snel leeg en het lege gevoel gaat vaak gepaard met het depressieve gevoel. Tenminste dat is hoe ik erover denken, maar iedereen heeft een andere kijk op dit soort dingen.


    That actually helps a lot. :/ Thanks.


    help

    Lekker, knalde ik bijna tegen een andere auto op. Autorijden is niet weggelegd voor mij.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 11:12 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik haat school.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik haat school.


    Een voordeel; school haat jou ook :Y)
    Kiddin'!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Een voordeel; school haat jou ook :Y)
    Kiddin'!

    Niet lief, Kelly Jarne. ;(


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sad, but kind of true.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Akatosh schreef:
    Lekker, knalde ik bijna tegen een andere auto op. Autorijden is niet weggelegd voor mij.


    You can do it Shaans! *morele steun*


    help

    Novoselic schreef:
    (...)
    Niet lief, Kelly Jarne. ;(

    Eva ;P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.