• Morgen (2 mei) zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen en ik zou eigenlijk graag een collages willen hebben met enkele foto's van ons, jammer genoeg ben ik er al veel kwijt geraakt, maar ik heb op mijn pc toch nog een collectie teruggevonden verspreid over de jaren. Wie wilt zo vriendelijk zijn om een collage voor mij samen te stellen? (Ik ben er vroeg mee, I know)
    Het thema doet er niet echt toe. Ik had zelf eerder sepia kleuren in gedachten, maar ik weet dat de meeste onder jullie beter kunnen werken zonder een opgegeven iets, dus schoot. :p
    Zolang de foto's mooi in elkaar overgaan qua kleur ben ik al bij.

Graag ook een van onder gedichten/quotes er in te verwerken.
    If I ever wrote a lullaby
    It would be for me to pacify
    Myself with love and get to fly
    Sinds I wrote about my passerby

I stay with him because I choose to, every day that I wake up, every day that we fight or lie to each other or disappoint each other. I choose him over and over again, and he chooses me.

When the times keep going wrong, we go right.

De foto's

[ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 17:51 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Maar hoe cute zijn jullie samen!
    Ik faal altijd een beetje in collage's dus helaas kan ik je niet echt helpen...

Alleen maar tranen van geluk

Unwritable schreef:
    Maar? ;) Wil je iets anders hebben?
    Ik vind het concept al heel leuk, zeker met die middelste foto, maar kunnen er misschien nog meer foto's komen bij de gewone plaatjes? En dat gedicht links onder vind ik een beetje op elkaar geplakt. Maar ik vind het echt wel al heel leuk en mooi gedaan.

Wow, vijf jaar, dat is lang!
    Gefeliciteerd! c:
    Ik ben helaas een ramp op het gebied van foto's bewerken en collages, sorry

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Gleeson schreef:
    Maar hoe cute zijn jullie samen!
    Ik faal altijd een beetje in collage's dus helaas kan ik je niet echt helpen...
    Jammer en bedankt.

Kreynta schreef:
    Wow, vijf jaar, dat is lang!
    Gefeliciteerd! c:
    Ik ben helaas een ramp op het gebied van foto's bewerken en collages, sorry
    Ja echt hea en het lijkt precies gisteren.

Avarosa schreef:
    (...)Ik vind het concept al heel leuk, zeker met die middelste foto, maar kunnen er misschien nog meer foto's komen bij de gewone plaatjes? En dat gedicht links onder vind ik een beetje op elkaar geplakt. Maar ik vind het echt wel al heel leuk en mooi gedaan.

Dat kan, zal 'm dan ook gelijk in sepia doen. Had dat net over het hoofd gezien. Ik vind jullie inderdaad ook heel lief samen. De foto die het eerst niet deed is heel leuk!

Aaah jullie zijn zo geweldig samen. Ik zou graag een schets voor jullie willen maken, of iets digitaal willen tekenen, maar fotos bewerking is niet mijn ding :Y)

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Unwritable schreef:
    (...)

Dat kan, zal 'm dan ook gelijk in sepia doen. Had dat net over het hoofd gezien. Ik vind jullie inderdaad ook heel lief samen. De foto die het eerst niet deed is heel leuk!
    De kleuren zijn ook mooi, maar misschien de zwart wit-foto's eens in sepia proberen? Dat komt misschien nog mooier uit bij dat oranje.

Deilia schreef:
    Aaah jullie zijn zo geweldig samen. Ik zou graag een schets voor jullie willen maken, of iets digitaal willen tekenen, maar fotos bewerking is niet mijn ding :Y)
    Dat mag ook zeer zeker.

Ik snap het ook als het niet is wat je zoekt. Jammer, want ik had je graag geholpen en iets leuks gemaakt (:

EDIT:

[ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 14:00 ]

Avarosa schreef:
    (...)Dat mag ook zeer zeker.

Als je iets specifieker bent in wat je wil ga ik aan de slag ;)

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Deilia schreef:
    (...)

Als je iets specifieker bent in wat je wil ga ik aan de slag ;)
    Wat kan je precies allemaal, want misschien vraag ik nu wel iets wat niet haalbaar is.

Unwritable schreef:

Ik snap het ook als het niet is wat je zoekt. Jammer, want ik had je graag geholpen en iets leuks gemaakt (:
    De gekleurde versie vond ik leuker. De quote staat daar wel weer leuker. Ik dacht trouwens aan extra foto's hier

Hey! Die ene foto is weggevallen en wil je dan de onderste twee links op die plek, of nog extra foto's? Ik kan het nu niet veranderen want ik moet nu weg... vanavond dan?

Avarosa schreef:
    (...)Wat kan je precies allemaal, want misschien vraag ik nu wel iets wat niet haalbaar is.

Een van die foto's schetsen is geen probleem wordt geen super tekening